הזמנה לכנס "דרך אחרת" מדינה עם חשיבה נשית

HayaBee

New member
הזמנה לכנס "דרך אחרת" מדינה עם חשיבה נשית

מדינה עם חשיבה נשית הזמנה נשמח לראותך איתנו בכנס "דרך אחרת" תנועה ליברלית הומנית ביום ראשון 15.07.07 בשעה 19.30 ב"מקום בלב" - קסם של מקום רח' פרדס משותף 5 רעננה בתוכנית : השקת האמנה האזרחית קובעים נורמות התנהגות שלטונית ישאו דברים: מלי פולישוק - בלוך אראלה גולן שוש מוסקונה יעקב צור • חתימה על האמנה • הצטרפות ל"דרך אחרת"
 

ATAF151

New member
אתם חבורה של שובניסטים

לצערי יש לכם סטראוטיפים על נשים כאילו הן ליברליות והומניות או במילים אחרות הן רכות וחמות לעומת הגברים הקשוחים. לידיעתך היו לא מעט נשים בפוליטיקה שממש לא הייתה להן חשיבה כזו כגון גולדה מאיר, לימור ליבנת וגאולה כהן. אני מציע דרך אחרת, דרך של קבלת החלטות נכונה בלי קשר למינו של מקבל ההחלטות.
 

HayaBee

New member
אני ולא אתה אתה ולא אני - אני לא פוליטיקאית

רחוק מזה, אני ואתה חושבים באותה דרך בנושא המינים, התעלמתי מהקטע של נשית כיוון שזה לא עיקרו של ענין. אני חושבת שצריך לבוא תיקון ובא לציון גואל - שיבוא כבר - וכל דרך שתהיה "אחרת" אני מוכנה לשמוע ולהקשיב ואם יהיה לי נכון גם אתמוך. אפרופו "נשיאנו" לשעבר, שר המשפטים לשעבר, שר האוצר לשעבר? כל זה צריך להעלם מהכותרות והמוכשרים צריכים לשבת בתפקיד, בניהול, בהנהגה ולשמור על נקיון כפיהם - לכיוון זה פני מועדות זו הדרך האחרת אני מקוה שמארגני "הדרך האחרת" הם באותו כיוון.
 
Ataf, החשיבה האנושית אינה אחידה

יש בה גוונים שונים, שאחד הדומיננטיים שבהבדלים ביניהם, הוא ההבדל המגדרי. גברים ונשים חושבות וחושבים אחרת אחד/ת מהשני/ה. בשל המבנה החברתי הפטריארכאלי והתרבות הפטריארכאלית, החשיבה השלטת היא הגברית. על מנת שנגיע למה שאתה מכנה כחשיבה אנושית, צריך ראשית ליידד את החברה כגם על חשיבה נשית - מעגלית יותר, אסוציאטיבית יותר, מונחית א/נשים יותר מאשר מונחית משימה, וכיו"ב. הלוואי והיינו כבר מעבר לשלב הזה....בוא נישא לכך שנינו תפילה. יע"ז, אני לא בטוחה שהדרך לשם עוברת בחשיבה ליברלית, שכן ליברלי + שמרני: שימור מעמדי והיררכי כולל. אראלה גולן (שפרסמה כמה מאמרים פמיניסטיים מרשימים, ובכל זאת...) ומלי פולישוק (אני עוד זוכרת ראיון מקיף שנעשה עימה באחד המקומונים, שכלל דיבור מעמדי שמאוד לא אהבתי) הן לא נושאות הבשורה של חשיבה נשית. אל לנו לשכוח שהן משינוי ז"ל, ושינוי ז"ל הזיקה, בתקופת כהונתן כח"כיות, לנשים בישראל יותר מכל אחד אחר (למעט ביבי). אם יצא לי אני אגיע לשם מסקרנות, אבל לא מניחה שאתאמץ במיוחד לשם כך. מה שכן - שאפו למלי פולישוק על המאבק למינהור כביש 531.
 

ATAF151

New member
לגבי 531 אני מצטרף לברכות למלי פולישוק

אגב, לגבי 531 פולישוק מפגינה דווקא גישה גברית מונחית משימה. לגבי שינוי וביבי, את בעצם טוענת שגישה קפיטליסטית היא בהכרח גישה אנטית נשית.
 
למעלה