הזמנה לכפר סבאים ליום שישי הקרוב

footbll fan

New member
הזמנה לכפר סבאים ליום שישי הקרוב

שלום לכולם. בוודאי יש בעירינו המתקדמת כפר סבא תושבים שאוהבים פוטבול אמריקאי... הידעתם שיש בארץ ליגה שבה משחקים פוטבול אמריקאי?!?!? טוב, זה לא ממש מקצועני כמו ב NFL, אבל יש את כל המתח, ההתרגשות, הטקטיקה והחוכמה של המשחק האמיתי וקוראים לליגה IFL ביום שישי הקרוב, 23 ביוני, בשעה 12:00 יהיה משחק הגמר של הליגה, בו יתמודדו קבוצות הפיונירס מת"א והאנדרדוגס מחיפה כאשר המנצחת תזכה להניף את הגביע ולהיות אלופת ה-IFL לעונת 2005/2006. המשחק יתקיים במתחם הספורט של כפר הבפטיסטים, על הכביש בין פ"ת לכפ"ס, בצמוד למחלף ירקון (מאחורי "חצי חינם"). הכניסה חופשית !! כל אוהבי הספורט מוזמנים ובמיוחד תושבי כפר סבא שהארוע מתקיים ממש ליד הבית שלהם !! להתראות במגרש ובהצלחה לקבוצות המתמודדות במשחק הגמר לקביעת האלופה !
 

gadotmi

New member
לא רק להסתכל - אפשר גם לשחק

יש בכפ"ס חבר'ה צעירים שרוצים להקים קבוצה שתייצג את העיר בליגה של הפוטבול בעונה הבאה. מי שרוצה - שיגיע למשחק הגמר בכפר הבפטיסטים ב 23 ביוני בשעה 12:00. יהיה שם נציג של החבר'ה מכפ"ס שהתחילו בהתארגנות להקמת הקבוצה החדשה.
 
אתה קצת נוגד את עצמך...

פוטבל אמריקאי הוא: א. אמריקאי כך שזה כבר לא מתקדם ב. ספורט פרמיטיבי ביותר אז קח בחשבון שלהכניס מתקדם ופוטבול או אמריקאי באותו משפט זו שגיאה
 

gadotmi

New member
תודה

תודה לאוהד שמעלה למודעות של הגולשים את העובדה שיש אנשים בישראל שפעילים בענף הספורט המתוחכם והטקטי הזה.
 
למעלה