הזמנה לרכיבה (לא בטוחה, יש להזהיר)

tsadoky

New member
הזמנה לרכיבה (לא בטוחה, יש להזהיר)

כרוכב כביש שמתגורר בשרון, (ואינו יכול להרשות לעצמו גיחות אימונים אמצע שבועיות לנחשון מסיבות טרוויאליות כעבודה) אנוכי וכמה מחבריי עורכים בקביעות אימוני בוקר בכביש 4 הידוע לשמצה. במסיבת העתונאים האחרונה של האיגוד, דאג היו"ר להעיר (בעדינות, יש לאמר) שהרכיבה בכביש ממש אינה מומלצת. מן הסתם הוא צודק. אבל עד שלא ייסלל בסביבה כביש אלטרנטיבי - ישאר כביש 4 מגרש האימונים שלי. אני אעדיף להינות משוליו הרחבים ולהתעלם מהעובדה המרגיזה שמה שמסכן את חיי אינו הכביש החף מפשע אלא נהגיו הנפשעים אחוזי התזזית ותאבי השוליים. עם כל הכבוד, קריטריום עתידני זה או אחר לא יהיה תחליף לרולינג הילס הארוך של כביש 4 ושלוחתו הנהדרת מצומת הרוא"ה למגל. (שם השוליים רחבים ועומס התנועה דליל יחסית). מדוע כל ההקדמה המתישה הזו ? כדי שמי שיענה להזמנה הבאה לא יוכל לאמר שלא הוזהר מראש. מחר, כמעט כמו כל שני ב 6 בבוקר, אני (וכמה מחבריי) יוצאים לשעתיים וחצי רכיבה זריזה במסלול הבא: רעננה צפון- כביש 4 צפון עד לצומת הרואה ומשם מזרחה למגל (להבות חביבה) וחזרה. סה"כ כ 70 ק"מ מהירים ומהנים. אני מזמין אתכם מכיוון שאני רואה על הכביש לא מעטים מכם ומאחר ואני משוכנע שככל שקבוצת המתאמנים תהיה גדולה יותר - כן יעלה מקדם הבטיחות. לנהגים קשה יותר להתעלם מקבוצת רוכבים בהשוואה לרוכב בודד או שניים. אז בקיצור: אשמח לכל רוכב שיתייצב מחר (שני) ב 6 בבוקר. לא לשכוח נצנץ וכמובן - אנרגיה. צדוק 0525558320
 
ואם אתם קבוצה גדולה...

אולי תנסו לארגן רכב לווי. מניסיון של שנים רבות אני יכול להעיד כי כמה רוכבים יכולים לכסות את ההוצאה של רכב לווי + תשלום לנהג. רכב עם אישור משטרה יכול לעשות פלאים. רכב בו יושב מתנדב במשטרת התנועה זה עוד יותר טוב. בהצלחה וחיזרו הביתה בשלום (לא להאמין שברכה השמורה לצה"לא"ז משמש את רוכבי האופניים של ארץ זבת)
 

צחי נ

New member
רכב ליווי - לא רעיון מוצלח

שעתיים וחצי רכיבה שמתחילה ב 6 בבוקר תסתיים עמוק לתוך שעות העומס של הבוקר בהם אנשים ממהרים לעבודה בעורק תחבורה ראשי (כביש 4 ) לפעמים צריך לזכור שכמו שאנחנו מצפים מהנהגים בקופסאות הפח להתיחס אלינו בכבוד וסובלנות כך עלינו להבין את המגבלות של הנהג הישראלי רכב שנוסע לאט ,חצי בשולים וחצי על הכביש ב 7.30 בבוקר על כביש 4 לי הוא היה מביא ת'גאננה למוח ולא משנה אם הוא שומר על כמה רוכבי אופנים או על האפיפיור אני כותב את הדברים כרוכב אופנים נכון מגיע לנו זכות קיום בדרכים , אבל לא חיבים לדחוף את זה לנהג הישראלי לפרצוף בכל סיטואציה אחרת רכב ליווי אכן רעיון מבורך.
 

liorshalev

New member
ישנם עוד כמה קטעים קרובים לכביש 4

הכביש בין צומת דרור לעזריאל - 8 ק"מ של כביש עם שוליים טובים בין פרדסי השרון. הבוקר רכבתי שם, ונסללו שוליים חדשים בקטע בין מושב בני דרור לצומת דרור, כך שעכשיו הכביש כולו בטוח יחסית. בחזרה מעזריאל, ניתן לפנות ימינה, מיד אחרי תל מונד לכביש המוביל לצורן. גם הכביש הזה בטוח יחסית ובעל שוליים טובים. ניתן להמשיך בתוך הישוב צורן לכביש צדדי המוביל לכביש פרדסיה - גאולים, ומשם לפנות שמאלה חזרה לכביש 4, או ימינה לכיוון גאולים - ינוב ולהתחבר לכביש טול כרם - כביש 4, שגם הוא בטוח יחסית ובעל שוליים טוב, ובקצהו ישנה עליה נחמדה למאותגרים שביננו
 

tsadoky

New member
עבר בשלום.

אני שמח לבשר שהאימון בכביש 4 המשוקץ עבר בהצלחה רבה וכוחותינו שבו לגבולם בשלום. בדרך (היינו שלושה) ראינו רביעיה הדוהרת בכיוון השני - לעבר רעננה צפון. מה שמראה, לגודל הצער, שקריאתי לתגבור הקבוצה למען בטיחות כולנו, לא נענתה. או שהם לא מבקרים בפורום, או שההזמנה לא עניינה אותם. אני, בכל מקרה, עדיין לא מתייאש , ואמשיך להפציר בכבישונים של השרון להצטרף לאימונים שלנו על 4 גם כדי לשפר את איכות האימון וגם כדי לקדם את בטחוננו מאימת העבריינים הדוהרים. אגב, הדרך חזרה, היא תמיד בטוחה יותר. מדוע? מפני הפקקים האימתניים הנוצרים באיזור 8 בבוקר בין צומת דרור לרעננה צפון ומביאים את התנועה על הכביש לזחילה של ממש. די קשה לדרוס אותך במהירות של 2 קמ"ש. מצד שני (תמיד יש צד שני למרבה הצער), במצב כזה הופכים האופנועים והקוטנועים למלכי השוליים ודוהרים עליהם כאילו זה עתה עברו על שמם בטאבו. אז מחר על הבוקר?
 

orend

New member
חבר יקר

צדוק, הרכיבה על כביש 4 מאוד מסוכנת. נקודה. אם חייבים - אז יש כמה מסלולים היוצאים לתוך המושבים, אך לדעתי רק בהגעה לנקודות יציאה אלו מאיזור רעננה כרוכה ביותר מדי סיכום. (כגון הגעה למסלול באיזור פרדסיה עד בורגתה). לפני שנה פגע בי רכב דווקא בתוך אחד הישובים - ע"י תל-מונד. במקרה, או שלא במקרה - שמו של הנהג היה צדוק. לא חייבים לרכב על כביש 4! אני עשיתי את אימוני ללטאפ' דו טור ברכיבות במושב בני ציון, הדרייב אין (היום אפשר בראש-ציפור), וכביש שש בימי שישי בבוקר (אבל נסעתי לתחילת הרכיבה עם רכב). 350-400 ק"מ בשבוע, והכי הרבה שהייתי רוכב על הכביש הזה היה 10 ק"מ בכל אימון! עדיף כבר לרכב לאיזור אלפי מנשה ו/או כוכב יאיר ולא לעלות על כביש 4. תשמרו על עצמכם ואתם מוזמנים לבוא לרכב בגליל עליון. (מוזמנים להתארח אצלי בנאות מרדכי). אורן דבוסקין, אחיה של תמר ז"ל.
 

cbcb

New member
האם אפשר לאחד כוחות

הבוקר חזרתי מרכיבה שאירגן cobra_1 ממורשה לכיוון מזרח - כביש 6 עד מחלף בן שמן וחזרה. האם אפשר לאחד כוחות?
 

tsadoky

New member
איחוד כוחות והקשבה לאזהרות

תחילה, סליחה על האיחור בתגובה. אני בהחלט לא אוטם את אוזניי מאזהרותיכם. בכולן יש ממש. יתכן מאד שיום עגמומי אחד, אתחרט על שלא שמעתי להן. לאור ההמלצות החמות שקיבלתי כאן , בדעתי לתור אחרי מסלולים צדדיים היוצאים מכביש 4. בכל זאת, לא נראה שנוותר כליל על הרכיבה בכביש המאפשר רכיבה מהירה, ממש מתחת לאף. ההזמנה לרכיבה בגליל - מתקבלת בשמחה. אני מקווה מאד לשכנע את מאמן קבוצתי (טים מצמן) לצאת לגיחות אימוני שבת לצפון מדי פעם. ולגבי איחוד כוחות: חיובי בהחלט. אני מאמין גדול ברכיבה קבוצתית. אשמח לנסות לארגן אימון משותף. צדוק 052-5558320
 

chess777

New member
טרמאק

שלום רב, ראיתיך בכתבה של אילנה דיין ושמחתי לגלות שכמוני/כמוך - אתה רוכב על טרמאק וגם למדתי מצדדים שלישיים שהצלחת בחכמה רבה להשיל מהם גם מס' ק"ג...! אשמח ללמוד מנסיונך - ןאןדה לתשובתך. אבי שכטר
 
למעלה