הזמנה מ Nailetc

Ultra marine

New member
הזמנה מ Nailetc

עשיתי חישוב ששווה להזמין מהם 10 לקים (אני חשבתי רק על זויה) ואז אם אני מזמינה 10 לקים + דמי המשלוח = 80$... האם יכולה להיות בעייתיות עם זה מבחינת המכס? בטרנס דיזיין הם כותבים על החבילה דוגמאות ואין שם חשבונית אמיתית כך שהם לא יכולים לדעת כמה זה בעצם עלה ומה הערך של זה.. איך זה ב Nailetc?
 

תולי01

New member
לא יצא לי להזמין מהם

אבל בקשר למכס - אין לי מושג. לפי מה שהבנתי, אם הם בודקים את החבילה, הם לא מתייחסים למה שהשולח רשם עליה, אלא אומדים את הערך שלה בעצמם..... אני ממש לא יודעת איך זה עובד שם, אז אני תמיד מנסה לא לעבור את ה- 50 דולר וגם אם כן, אז זה בכמה דולרים בודדים......לא בא לי להיכנס לזה איתם, ככה שלא הייתי עושה הזמנה בשמונים דולר, אבל אולי זה סתם מבורות שלי
 

Ultra marine

New member
עוד שאלה, אם דמי המשלוח הם 20$

וערך החבילה 60$ האם הם מסתכלים על ערך החבילה או על הערך הכולל - יחד עם דמי המשלוח?
 

תולי01

New member
על הכל, כולל דמי המשלוח

שוב, אני לא ממש בקיאה בחוקים שלהם, אבל בזמנו כשהתחלתי להזמין ניסיתי לברר קצת והבנתי שהם מסתכלים על הערך הכולל של החבילה, כולל דמי המשלוח. אז אם דמי המשלוח הם 20 (דומה לטראנסדיזיין) את צריכה להזמין מוצרים עד 30. כל חבילה שאת מזמינה מעל לסכום הזה - את עלולה להידרש לשלם עליה מכס. זה סיכון שאת צריכה להחליט אם לקחת.
 

Harlot

New member
מהרבה מוכרים אפשר לבקש

שירשמו ערך נמוך יותר על החבילה וככה אין בעיות. מוכרים באיביי בדר"כ מסכימים לזה ואפשר לשאול את המוכר מראש אם הוא מסכים. בהתאם לתשובה שלו אפשר להחליט אם לבצע את ההזמנה אצלו או לא. אני אף פעם לא שילמתי מכס או מע"מ על לקים גם אם הערך הכולל היה מעל 50 דולר.
 
למעלה