הזמנה שלא הגיעה בזמן המשוער = זיכוי ללקוח

megaman9

New member
הזמנה שלא הגיעה בזמן המשוער = זיכוי ללקוח

רק עכשיו אני מבין שבעצם ככה זה עובד.
אם יש לכם לקוח לא סבלני, ברגע שעובר הזמן המשוער להגעה, הוא יכול לפתוח קייס ואם במערכת מעקב לא מופיע "Delivered", תהיו חייבים להחזיר לו את הכסף אחרי מספר ימים.
לא משנה גם אם המוצר תקוע במכס או אם הדואר המקומי איטי ולכם אין שום קשר לזה.
 

אורית810

New member
בגדול כן, אבל תעקוב אחרי המוצר,תחכה שימסר

צור קשר עם הלקוח, ותבקש את הכסף חזרה. לא ישלם? תדבר עם איביי. סביר להניח שתקבל את הכסף מהם.
יש לי אחד כזה בהתהוות עכשיו, הוא כבר יצר קשר עם איביי ואני יודעת שיחזירו לו את הכסף, אבל המשלוח צפוי להמסר, אז אני אחכה ואתעקש לקבל את הכסף בחזרה.
 

megaman9

New member
קיבלת פעם את הכסף בחזרה מאיביי אחרי שהמוצר נמסר ?

 

אורית810

New member
כן. קבלתי פעמיים על שני לקוחות שאמרו שלא קבלו

פתחו קייס, נצחו בקייס, הטרקינג הראה שנמסר והחזירו לי את הכסף.
כאן המצב הוא שונה, אבל למשל בקייס כזה באמזון שעקבתי אחריו, אמזון יצרו קשר עם הלקוח ובקשו ממנו לשלם שוב. והוא אכן שילם. נראה לי שאם זה יראה שנמסר לבסוף, אפשר יהיה להוציא את הכסף.... עוד לא ניסיתי , אני מחכה עכשיו שהמשלוח שהפסדתי לו בקייס היום, ימסר, ואז אתקשר לאיביי ונראה מה יגידו....
 

tomerri

New member
יש קבוצה לקניית חשבון אייבי עם פידבקים?

יש קבוצה לקניית חשבון אייבי עם פידבקים?

היי חברים אני רוצה לדעת אם יש קבוצות שבהם קונים חשבון אייבי עם פידבקים...
אני פשוט חדש כאן ואני לא יודע איך הכל עובד פה...
אשמח לעזרה בפרטי... :) טנקס
 

אורית810

New member
כן, יש קבוצה שנקראת אוטומציה בדרופשיפינג, משהו בסגנון

מוכרים שם חשבונות
 
למעלה