הזמנה שלא הגיעה בזמן המשוער = זיכוי ללקוח
רק עכשיו אני מבין שבעצם ככה זה עובד.
אם יש לכם לקוח לא סבלני, ברגע שעובר הזמן המשוער להגעה, הוא יכול לפתוח קייס ואם במערכת מעקב לא מופיע "Delivered", תהיו חייבים להחזיר לו את הכסף אחרי מספר ימים.
לא משנה גם אם המוצר תקוע במכס או אם הדואר המקומי איטי ולכם אין שום קשר לזה.
רק עכשיו אני מבין שבעצם ככה זה עובד.
אם יש לכם לקוח לא סבלני, ברגע שעובר הזמן המשוער להגעה, הוא יכול לפתוח קייס ואם במערכת מעקב לא מופיע "Delivered", תהיו חייבים להחזיר לו את הכסף אחרי מספר ימים.
לא משנה גם אם המוצר תקוע במכס או אם הדואר המקומי איטי ולכם אין שום קשר לזה.