הזמנה שלא הגיע מאלי אקספרס המוכר רוצה להחזיר בפייפאל

daniel22001

New member
הזמנה שלא הגיע מאלי אקספרס המוכר רוצה להחזיר בפייפאל

שלום
יש לי 2 הזמנות (ממוכרים שונים) שלא הגיעו, כבר עברו כמה חודשים
הם רוצים להחזיר לי לחשבון פייפאל, אף ששילמתי מהאשראי ישירות
לא השתמשתי ואני לא משתמש בפייפאל.
כשעניתי לאחד מהם שאין לי חשבון פייפאל הוא הציע לי לאופציה של פתירת מחלוקות, אבל אני לא טוב באנגלית וזה מסבך את כל העניין.
מדוע הם לא יכולים/רוצים להחזיר לאותו אמצעי תשלום ששילמתי בהזמנה אלא רק לפייפאל?
איזה פרטים אני צריך לתת להם לצורך החזר בפייפאל? את כתובת הדוא"ל הרלוונטית?
יש בזה סיכון כלשהו?
כאמור, אני לא נוהג להשתמש בתשלום בפייפאל, מה אני עושה עם הכסף שנכנס לשם? גם אם אקנה משם איך אוכל לממש את זה בצורה טובה אם הקניה תהיה יותר מהסכום שיש שם?
תודה
 

סתם מבקרת

Active member
הם חייבים להחזיר לך לאמצעי התשלום איתו שילמת ואל תסכים לקבל

החזר באמצעות פייפאל כי זה אומר שזה לא עובר תחת ההשגחה של אליאקספרס, שלא עובדים עם פייפאל.
כדי לעבוד עם פייפאל אתה צריך לפתוח חשבון שם שזה אומר כתובת דוא"ל, שיוך לכרטיס אשראי וכמובן פרטים אישיים. לא יודעת אילו פרטים צריך לתת כדי לקבל החזר לפייפאל אם לא שילמת באמצעותו. לדעתי יש פורום פייפאל בתפוז אז שאל שם.
פתח מחלוקת גם אם באנגלית עילגת. זה לא שהסינים שולטים בצורה מושלמת באנגלית.
תיעזר בפורום הזה או בפורום תרגום ועריכה או בגוגל טרנסלייט.
בהצלחה
הבעיה היחידה היא שאם עבר הזמן לפתוח מחלוקת אתה בבעיה.
&nbsp
 

servicechaiba

New member
על זה נאמר אדובי

אם אלי אקספרס היו מתייחסים באותה רצינות לקונים כמו איבי כל הפאשלות האלה של המוכרים לא היו קורים. תגיד תודה בכלל אם הוא יחזיר לך לפייפל את הכסף ותשתוק, כי לי יצא לקנות לא פעם ולא פעמיים בעלי אקספרס ולא פעם נתקלתי במוכר חצוף, שלא רצה להחזיר את הכסף, וגם אין עם מי לדבר שם. באיבי זה לא היה קורה!
 

blzvi

Active member
יחזירו לאותו כרטיס בה שילמת

וכנראה מחוסר ידיעת השפה אתה מתברבר..
וכן עליך לבצע dispute
 

daniel22001

New member
תודה למגיבים, יש בעיה בלפתוח מחלוקת במקרה זה

ניסיתי לפתוח מחלוקת, וזו ההודעה שקופצת
Disputes can only be opened up to 15 days after you have confirmed receiving your items.

כמובן התאריך (שכביכול בו קיבלתי את המוצרים) כבר עבר (עברו יותר מ 15 יום מאז)

מה שקורה זה שבאתר מופיע כאילו המשלוח בוצע והסתיים אף שלא קיבלתי בפועל את המוצרים.


בשביל שהמוכר יזכה אותי בפייפאל מספיק להשאיר לו רק את כתובת הדוא"ל של חשבון הפייפאל?

תודה
 
למעלה