הזמנתי מאיביי ולא קיבלתי את כל מה שהזמנתי

הזמנתי מאיביי ולא קיבלתי את כל מה שהזמנתי


הזמנתי 15 מסכות פנים מאיביי, ושילמתי על 15.אך המוכר שלח לי רק 5.

שלחתי לו הודעה באיביי(עד שהצלחתי,הם מקשים לשלוח הודעה אם לא עבר התאריך האחרון של המשלוח
מעצבנים!).

בכל מקרה-שלחתי לו הודעה,מה אני עושה אם הוא לא מוכן לשלוח לי את היתר? או לזכות על ההפרשים? איך אני מוכיחה שקיבלתי רק 5?

ואם הוא עושה בעיות לפנות לפייפאל לבטל את כל העסקה ושיחזירו לי את הכסף?

תודה מראש על העזרה.
 

Amiram_e

New member
לא הבנתי. המוכר טוען ששלח 15?

תשקלי את המוצר ותבקשי ממנו הוכחת משלוח עם המשקל של החבילה.
את יכולה לפתוח קייס "מוצר לא כמתואר" באיביי. במידה ולא תסתדרו, להסלים לשיפוט שלהם.
 
לא,הוא עוד לא ענה לי להודעה.

הוא עוד לא טוען כלום,אני מחכה לתשובה שלו.
&nbsp
סבבה אני אעשה מה שאמרת,תודה.
 

אבי לב50

New member
ראשית זה לא נכון שאיביי מקשים על משלוח הודעות למוכרים

אם לא עבר התאריך האחרון למשלוח.
תסמני "שאלה על המוצר" ותראי איך שזה עובד יופי.
ככה בכל אופן היה אצלי בקניות האחרונות כשהיו לי שאלות, אבל האמת שלא היו לי שאלות בחודש האחרון כך שאולי זה קושי חדש? אני בספק.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
פותחת תלונה שהמוצר אינו כמתואר, רצוי גם לצלם את המוצר שקיבלת

 
המוכר אמר שיזכה אותי על מה שלא קיבלתי.ועוד שאלה:

האם לפתוח עליו פידבק חיובי או שלילי?
&nbsp
כי מצד אחד,הוא אמר שיזכה על מה שלא קיבלתי.מצד שני לא קיבלתי את כל מה שהזמנתי וזה מעצבן.ועכשיו זה שוב פעם להזמין ושוב פעם לחכות.
&nbsp
מה אתם אומרים?
 

Amiram_e

New member
שאלת אותו מה הסיבה שהוא שלח 5 יחידות ולא 15?

או שטעה, או שלח שלוש חבילות ניפרדות (אבל אז היה אומר לך)
אולי עשה טעות של מוכר מתחיל, לא חישב נכון את עלות המשלוח , אז לא היה לו כלכלי לשלוח 15 יחידות, אז כאילו "עשה טעות" וחישב לעצמו שיהיה יותר משתלם לזכות אותך.
אני יודע שמכל צד שתסתכלי על זה זה ניראה מעצבן, אבל בתור מוכר אני אומר, תני לו להינות מחמת הספק. אל תמהרי לתת שלילי.
בסופו של דבר הוא נתן לך מענה לבעיה.
נכון שתצטרכי להזמין, אבל מה בעצם תשיגי בלתת שלילי?
אולי תבקשי ממנו פיצוי על זה שהמתנת והוא לא טרח ליידע אותך שהוא שולח פחות
 
הוא אמר שזו טעות,והוא מתנצל

אין טעם לשלוח 3 חבילות נפרדות כי זה מסכות בד נורא דקות וכל פעם אני מזמינה את הכמות הזאת ובחיים לא שלחו לי בנפרד.
&nbsp
אין עלות משלוח,היא בחינם.
&nbsp
פיצוי אני לא אבקש כי הוא אומר שזה טעות,הוא לא בכוונה התכוון לשלוח פחות(לטענתו).
&nbsp
אני אתן לו נייטרלי,חיובי לא מגיע לו.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אין כרגע טעם לכתוב משוב, הטיפול עוד לא הסתיים.

ראשית חכי ותראי שהוא מזכה אותך, תתרשמי מהיחס ומהטיפול שלו ואז תשקללי את הכול למשוב. רק בסוף.
&nbsp
אגב, סביר להניח שבמקרה כזה הייתי משאירה ניטרלי ולא שלילי (כי מצד אחד הוא פישל, אבל מצד שני זיכה). בכל מקרה, חוויית השירות הסופית ניתנת לשקלול רק בסוף, אחרי שהכול נסגר.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
את יכולה גם לא להשאיר לו בכלל...

אני מניחה שבמקרה של פשלה מרגיזה כזאת מוכר היה צריך להתאמץ יותר (מעבר למינימום המחויב של זיכוי על מוצרים שלא הגיעו) כדי להוציא אותי בהרגשה חיובית. איזהו פיצוי, משהו אקסטרה שהיה נותן לי הרגשה שהוא באמת לוקח אחריות ורוצה להוציא אותי בתחושה טובה (למשל לשלוח לי כמה בחינם, או למכור לי את השאר בהנחה, או משהו שיבוא לקראתי). אם הוא סתם זיכה ותו לא לא הייתי משאירה חיובי. מצד שני היו מקרים שגם לא רציתי להשאיר ניטרלי ולכן לא השארתי בכלל.
 

superman1234

New member
אני ממש מצטער שאני חוזר על עצמי.

התשובה הראשונה שקיבלת מטריליאן היא הדרך הנכונה.
כרגע את כועסת כי קיבלת חלק מההזמנה. ספרי לספק על אי שביעות הרצון שלך מכך. יתכן והוא יפצה אותך בדרך כלשהי.
יש מצב גם שהוא לא ישלח לך את מה שהבטיח.
לכן אין שום סיבה בעולם לכתוב משוב לפני שהקניה הסתיימה , ושלך עדיין לא הסתיימה.
 

superman1234

New member
רבאק טריליאן.. נתת לה תשובה מעולה למעלה.

מדוע את חייבת להמשיך ולחפור.
חלאס. המשפט "כל המוסיף - גורע" ממש תפור עלייך.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
רבאק, סופרמן, אולי די לחלק לי ציונים על התשובות?

התוספת הזאת לא סותרת במאום את מה שכתבתי קודם. אם בסוף הטיפול אני מרגישה שאני לא רוצה לתת שלילי או ניטרלי אבל אני גם לא יכולה לתת חיובי, אני לא משאירה כלל. גם זו אופציה שרציתי להעלות בפניה. צר לי שהיא לא עומדת בסטנדרטים שלך... בעצם לא צר לי, לך *%&$@.
 

superman1234

New member
האמיני לי שאני מה זה מתאפק מלחלק לך ציונים כל פעם

שאני מבקר כאן. אבל יש מקרים שהם גדולים וחזקים ממני.....
הלכתי ל *%&$@. עם "צר לי" . היה נעים ונחמד....
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא מאמינה. להפנות אותך לאיש מקצוע שיעזור עם יכולת האיפוק?

 

superman1234

New member
למה בדיוק את לא מאמינה ?

לעובדה שאני בד"כ מתאפק ? או שלפעמים התגובות שלך גורמות לי לאבד את יכולת האיפוק ?
לכי לישון במקום להעלות פוסטים מגוחכים....
 
למעלה