הזמנת טיסה מאתר אי דרימס- שחוייבה גם במנוי חודשי , כיצד מבטלים?

בת של חבר , שילמתי עבורה טיסה (היא חיילת משוחררת ואין לה אפשרות לשלם באשראי מעל 3000 שקלים). שילמה דרך האתר, באישור שלי .

היום ראיתי חיוב של כ50 יורו.

הנציג של ויזה אמר לי , שאי דרימס - מחייבים תשלום עבור הטיסות, תשלום חודשי של מנוי , (יש אותיות קטנות)

הבת של החבר בהזמנה לא ראתה את זה (ואני מאמין לה)

וצריך לבטל את המנוי של אי דרימס, דרך שרות לקוחות אי מייל - כדי למנוע חיובי עתידי . (ואז ויזה תחסום , ברגע שכותבים להם )

שאלות

1. האם עוש מישו נתקל בזה?

2. אני לא מוצא אופציית פניה אליהם בשירות לקוחות מייל , אם מישו יודע לפנות אליהם ?

3. איך אפשר לדעת בעתיד על מוקשים כאלו ?

בתודה
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא מכירה אותם.
3. רק לקרוא את האותיות הקטנות ולא לתת לאחרים לשלם בשמך.
למיטב ידיעתי אתה יכול להורות לחברת האשראי שלא לכבד חיובים עתידיים ואין להם זכות לסרב (הן כמובן מעדיפות שלא תעשה זאת כי זה יותר קל ונוח להן ככה).
 

דיברגנט חדש

Well-known member
לא מכירה אותם.
3. רק לקרוא את האותיות הקטנות ולא לתת לאחרים לשלם בשמך.
למיטב ידיעתי אתה יכול להורות לחברת האשראי שלא לכבד חיובים עתידיים ואין להם זכות לסרב (הן כמובן מעדיפות שלא תעשה זאת כי זה יותר קל ונוח להן ככה).
אם הוא ייעשה זאת בלי שהסדיר עם החברה, הוא יצטרך לשלם ואם לא, הסכום יוכפל וישולש ותהיה הוצ' לפועל.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אם הוא ייעשה זאת בלי שהסדיר עם החברה, הוא יצטרך לשלם ואם לא, הסכום יוכפל וישולש ותהיה הוצ' לפועל.
לא סותר, הוא יכול לפעול במקביל גם וגם, ולהעביר לחברה הודעת ביטול. אני גם ממש לא בטוחה שאתה צודק בעניין גבייה והוצאה לפועל. אין פה חוב על שירות שהוא קיבל, זה מינוי עתידי, ואם לא ישלם אותו פשוט לא "יהנה" ממנו.
מכל מקום, אני לא מנסה לפתור את בעיותיו עם החברה, רק להבהיר את זכויותיו בחוק מבחינת חברת האשראי.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
לא סותר, הוא יכול לפעול במקביל גם וגם, ולהעביר לחברה הודעת ביטול. אני גם ממש לא בטוחה שאתה צודק בעניין גבייה והוצאה לפועל. אין פה חוב על שירות שהוא קיבל, זה מינוי עתידי, ואם לא ישלם אותו פשוט לא "יהנה" ממנו.
זה מינוי עכשווי ולא עתידי, עפ"י מה שהבנתי, הוא משלם כל חודש מאז שזה מה שהתחייב ללא ידיעתו והחברה יכולה להגיד ובצדק שהוא לא משלם על שירות שניתן לו, גם אם לא מנצל אותו.
אם נעשה אנאלוגיה, זה שקול לביטוח חיים שאת משלמת מבלי לנצל אותה ואם קורה משהו, את יכולה לנצל.
מכל מקום, אני לא מנסה לפתור את בעיותיו עם החברה, רק להבהיר את זכויותיו בחוק מבחינת חברת האשראי.
צריך להסדיר מול החברה, לשלוח דוא"ל לפניות הציבור שלהם עם בקשה להתנתק, להשתמש באתר נתק אם יש את האפשרות (לא יודע, אם האתר תומך גם בזה), לנסות לתפוס בטלפון תוך כדי הקלטה ובקיצור לעשות את זה בצורה רישמית שלא יהיה שום אפשרות מצידם לטעון שהוא עדיין מקבל את השירות.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זה מינוי עכשווי ולא עתידי, עפ"י מה שהבנתי, הוא משלם כל חודש מאז שזה מה שהתחייב ללא ידיעתו והחברה יכולה להגיד ובצדק שהוא לא משלם על שירות שניתן לו, גם אם לא מנצל אותו.
אם נעשה אנאלוגיה, זה שקול לביטוח חיים שאת משלמת מבלי לנצל אותה ואם קורה משהו, את יכולה לנצל.

צריך להסדיר מול החברה, לשלוח דוא"ל לפניות הציבור שלהם עם בקשה להתנתק, להשתמש באתר נתק אם יש את האפשרות (לא יודע, אם האתר תומך גם בזה), לנסות לתפוס בטלפון תוך כדי הקלטה ובקיצור לעשות את זה בצורה רישמית שלא יהיה שום אפשרות מצידם לטעון שהוא עדיין מקבל את השירות.
איזה שירות הוא "מקבל"? זה לא דומה לביטוח, ההשוואה לא רלוונטית. אני לא אומרת לו לא לשלוח בקשה לחברה, רק מציינת שההפחדות שלך בעניין חוב או הוצאה לפועל לא נשמעות לי מבוססות.
 
למעלה