החדרה של מותג פרטי

החדרה של מותג פרטי

כיצד יש להחדיר מותג פרטי ומהו תהליך המיתוג של Private Label האם יש צורך בהחדרה בכלל במותג פרטי אשר "נדחף" על ידי בעלי המותג בנקודות המכירה מהם השלבים , באופן כללי, של תהליך מיתוג והחדרת מותג חדש. אם ניתן בדגש על שוק התרופות והמזון תודה
 

דן הרמן

New member
מותג פרטי הוא מותג בלעדי

אף פעם לא הבנתי את המושג "מותג פרטי". האם "מותג בלעדי" לא עדיף? מותג פרטי יעניין את הצרכן אם ידע להציע תועלת ייחודית מעבר למחיר. זו משימה קשה במיוחד במותג רב מוצרים - אבל אפשרית. מותג כזה יכול להיות מנוף ליצירת יתרון לרשת. התהליך מתחיל בהחלטה מה תהיה המשמעות בעיני הצרכן של הסמל הזה שמופיע על מוצרים רבים ושונים וכיצד היא תתורגם אצלו לתפיסת תועלת.
 
למעלה