החדשה של פלאפון מעולה, בעצם ממש לא

החדשה של פלאפון מעולה, בעצם ממש לא

אני בטוח שאין צורך להזכיר לכם על איזו פרסומת מדובר, הפרסומת של פלאפון בה מככבים חברי להקת מיומנה בתיפופים נהדרים. הפרסומת באמת טובה, מצד אחד, אין מה להגיד! היא מקורית, עשויה טוב, קצבית ולא נמאס לראות אותה גם בפעם ה-500. עובדה שכולנו זוכרים אותה היטב וגם חלקינו דיברנו עליה עם חברינו. נו, אז בכל זאת מה רע בה? מישהו זוכר מה הפרסומת מפרסמת? מה הקשר בין התיפופים המהירים של מיומנה לפלאפון? אני בטוח שמעט מאוד מבינים. זה משהו שקשור למהירות נכון? אבל מה? אני אזכיר לכם, הפרסומת מפרסמת את תקשורת הנתונים המהירה של פלאפון. אוקיי, עכשיו מה זה תקשורת נתונים מהירה?, למה זה טוב?, למי זה מיועד? הפרסומת המקסימה לא מדברת על כל זה ולכן אינה עושה את תפקידה האמיתי. תקשורת נתונים הכוונה היא למהירות שבה הפלאפון מאפשר גלישה באינטרנט כאשר הוא מחובר למחשב נייד או לפאלם. גם במכשירים סלולריים יש אינטרנט מהיר יותר ומהיר פחות. בקיצור, זו אחת הפרסומות לדעתי, שיכולה לזכות בפרסי קריאיטיב כי מגיע לה, אבל בתחרות האפקטיביות, ראה לי שג.יפית תיקח אותה עם יד אחת קשורה מאחורי הגב מירן
 

vampire1

New member
נראה לי שגם אתה לא הכי הבנת...

הפירסומת באה להציג את איכות השמיעה שתשמע דרך מכשיריה של חברת פלאפון.
 
אמא ואבא לא תמיד באותה הדעה.. ../images/Emo31.gif

אני חולק עם דעתו של מירן ידידי לדעתי אכן יש פה רעיון קריאטיבי מבריק שהמסר שלו מאוד ברור - האיכות של פלאפון. מיומנה מייצגת איכות מסויימת ללא מתחרים (בארץ) והחיבור בינם לבין פלאפון מקשר את פלאפון לאותה המצויינות גם בפרסומת יש דגש על איכות הצלילים ועל החדות אני זוכר שבזמן עליית הקמפיין ראיינו את חברי מיומנה לגבי המסחור של התוצר שלהם, והם ענו שלאחר שהובהר להם שהפרסומת מנסה להדגיש את האיכות המובילה של פלאפון ואיכות הצליל, היה להם קל להזדהות עם זה ולכן הם עשו זאת. אני חושב, כצופה מהצד שהפרסומת הזו עבדה עלי היטב. מירן ידידי - אנחנו חלוקים בעניין זה ואני מקווה שה-
ביננו לא יהרס :)))) מוטי
 
אני התכוונתי לפרסומת המהירות

נכון, יש את הפרסומת הראשונה שהתייחסה איכות הקול (זאת עם הלהקה היושבת ליד השולחן), אבל אני התכוונתי בביקורת שלי לפרסומת החדשה שבה יש כמה חברם מהלהקה שמתופפים מהר עם פחי שמן כאלו ובסוף אחד מתעופף לשמים. הפרסומת הזו לא באה להדגיש את איכות הקול כי אם את מהירות הנתונים ואת זה לא אני המצאתי, אלא נאמר בפרסומת. המסר הזה לא מצליח לעבור טוב כמו בפרסומת של איכות הקול ומי שאינו מסכים לדעתי הזו, מוזמן להגיב. מירן
 

rattlehead

New member
וסתם נתון טכני...

אם כבר מדברים על הפרסומות הזאת... זאת הפעם הראשונה שפלאפון נתנה חופש לגורם חיצוני (מיומנה) לייצר פירסומת בלי התערבות של אנשי פלאפון.
 
למעלה