החוליה החלשה - מאמן העשור. סיבוב 4.

tristan79

New member
החוליה החלשה - מאמן העשור. סיבוב 4.

בסיבוב השלישי הודח מוטי איווניר, מה שמדרג אותו במקום השישי מבין שמונת המאמנים של נתניה בעשור האחרון. הגענו לאמצע הרשימה - אז מי הבא לעוף? מי ידורג כלמל"מ של רשימת מאמני נתניה בעשר השנים האחרונות? מי לא מספיק איכותי להחשב בצמרת המאמנים? רשימת המאמנים שנותרו: אורי מלמיליאן – 4 עונות (לא מלאות) בקבוצה. עונת 98\99 (ליגת המשנה) העפלה לליגה העליונה בסוף העונה, עונת 99\00 מונה במהלך העונה והשאיר את הקבוצה בליגה העליונה בסוף העונה, עונת 00\01 הוביל את הקבוצה למקום ה 7 בסוף העונה, עונת 01\02 התפטר במהלך העונה. גידי דמתי – עונה (לא מלאה) בקבוצה. עונת 01\02 מונה במהלך העונה והוביל את הקבוצה למקום ה7 בסוף העונה. גילי לנדאו – 2 עונות (לא מלאות) בקבוצה. עונת 02\03 הוביל את הקבוצה למקום ה 4 בסוף העונה, עונת 03\04 פוטר במהלך העונה. ראובן עטר – 5 עונות (לא מלאות) בקבוצה – עונת 03\04 מונה במהלך העונה והקבוצה ירדה ליגה בסוף העונה, עונת 04\05 (ליגת המשנה) העפלה לליגה העליונה בסוף העונה, עונת 05\06 הוביל את הקבוצה למקום ה 7 בסוף העונה, עונת 06\07 מונה במהלך העונה והוביל את הקבוצה למקום ה 2 בסוף העונה, עונת 07\08 הוביל את הקבוצה למקום ה 2 בסוף העונה. אלי גוטמן – עונה (לא מלאה) בקבוצה. עונת 06\07 פוטר במהלך העונה. ובצורה מסודרת - כרונולוגיה של מאמנים: עונת 98\99 - אורי מלמיליאן - (ליגת משנה) העפלה לליגה העליונה. עונת 99\00 - מוטי איווניר - פוטר במהלך העונה. - רמי לוי - מונה במהלך העונה, פוטר במהלך העונה. - אורי מלמיליאן – מונה במהלך העונה, השארה בליגה העליונה. עונת 00\01 - אורי מלמיליאן – מקום 7. עונת 01\02 - אורי מלמיליאן – התפטר במהלך העונה. - גידי דמתי – מונה במהלך העונה, מקום 7. עונת 02\03 - גילי לנדאו – מקום 4. עונת 03\04 - גילי לנדאו – פוטר במהלך העונה. - אלי כהן – מונה במהלך העונה, פוטר במהלך העונה. - ראובן עטר – מונה במהלך העונה, ירידה לליגת המשנה. עונת 04\05 - ראובן עטר – (ליגת משנה) העפלה לליגה העליונה. עונת 05\06 - ראובן עטר – מקום 7. עונת 06\07 - אלי גוטמן – פוטר במהלך העונה. - ראובן עטר – מונה במהלך העונה, מקום 2. עונת 07\08 - ראובן עטר – מקום 2.
 

tristan79

New member
גידי דמתי

מפתיעה אותי ההצבעה החד צדדית לגוטמן - בסה"כ מדובר במאמן שאולי לא הבריק עם נתניה, אבל זה לא שהקבוצה נראתה כל כך נורא בתקופתו - סתם קבוצה משעממת וגוטמנית טיפוסית (ועכשיו בהפועל ת"א אפשר לראות שגם זה קצת עובר עם הזמן...). ואולי ברקוביץ' הוא זה שהביא לנתניה את פליטי מכבי ת"א, אבל גוטמן הוא זה שחתום על ההגעה לנתניה של לואיס מרין, דדי בן דיין, תמיר כהן ובונדאה (שנראה די מוצלח בהשוואה לכמה מהזרים המצחיקים שהיו בקבוצה בשנים האחרונות). גידי דמתי לעומת זאת אמנם עשה עונה חלקית שהסתיימה במקום השביעי, אבל גם הוא היה מאמן די אנמי ובמבט לאחור על קריירת האימון שלו מאז אפשר לראות שזה לא שנתניה פיספסה משהו מיוחד.
 
לואיס מרין בעיקרון הגיע למועדון מיוזמתו של

יאמר, לא? משום מה אני מטיל ספק שגוטמן עשה מעקב אחרי מרין.
 

tristan79

New member
דווקא מרין נשמע לי מתאים

בדיוק ל"רשימת החלומות" של גוטמן - שחקן הגנה בשתי דרגות מעל המקובל בליגה. את האמת אני לא זוכר את ההשתלשלות שהנחיתה את לואיס בנתניה, אבל אני די בטוח שזה אחרי שגוטמן חתם וללא קשר לשטף התל אביבי שברקוביץ' הביא...
 
למעלה