החוצפה של ישראייר...

toni7

New member
החוצפה של ישראייר... ../images/Emo160.gif

לקוחות שמבקשים לבצע הזמנה בטלפון ולשלם בכרטיס אשראי מתבקשים לשלם תוספת של 30 שקל, בנוסף למחיר החבילה או הכרטיס, אם אינם מוכנים לשלוח צילום של כרטיס האשראי שלהם. דוברת ישראייר: הסכום נגבה עבור ביטוח העסקה. רשות ההסתדרות לצרכנות: דרישת ישראייר אינה חוקית (מתוך אתר ynet חברת ישראייר החלה לגבות תשלום של 30 שקל מלקוחות שמבקשים לבצע עסקה טלפונית ולשלם בכרטיס אשראי. לטענת החברה, מדובר בסכום הנגבה עבור ביטוח העסקה מול חברות האשראי. "בשל הגניבות האחרונות וזיופי כרטיסי אשראי, ישראייר מבקשת מכל לקוח שמבצע עסקה טלפונית לשלוח צילום של כרטיס האשראי. אם הלקוח מסרב הוא מתבקש להוסיף 30 שקל כדי לבטח את העסקה", מסרה דוברת החברה. עם זאת, גורמים בענף האשראי מסרו ל-ynet כי חוק כרטיסי החיוב אינו מחייב צילום של כרטיס האשראי ובוודאי שאינו מחייב תשלום נוסף מהצרכן בעת ביצוע עסקה טלפונית. לדבריהם, מדובר בתופעה מוזרה. עוד נמסר, כי בין חברת האשראי לבית העסק יש הסכמים לפיהם בית העסק מבוטח במקרה שהעסקאות נעשות בכרטיסים גנובים או מזויפים, אך הצרכן אינו צד להסכם זה. מעבר לזאת, כל בעל כרטיס אשראי משלם כ-20 שקל בשנה עבור דמי הגבלת אחריות שמגן עליו מפני שימוש בכרטיס שלא ברשותו. רשות ההסתדרות לצרכנות: דרישה לא חוקית מנכ"לית רשות ההסתדרות לצרכנות, עו"ד בתיה מילר, מסרה בתגובה, כי "דרישת ישראייר לתוספת תשלום על סך 30 שקל תמורת ביטוח העסקה אינה חוקית. החיובים המוטלים על הצרכן בהקשר לשימוש בכרטיס אשראי הם רק אלה הקבועים בחוק כרטיסי חיוב ובהסכם בינו לבין חברת האשראי. לפיכך, אין מקום לתשלומים כלשהם מעבר לעמלות ולדמי הגבלת אחריות המוטלים על הצרכן ישירות על ידי חברת האשראי. "בדומה לכך, גם לא רשאי בית עסק כלשהו לגלגל על הצרכן עמלות המשולמות על ידו לחברת האשראי". עוד הוסיפה עו"ד מילר, כי "קשה לראות איזה ביטחון יכול לתת צילום כרטיס האשראי מעבר למידע שממילא מוסר הצרכן המסתמך על הכתוב על פני כרטיס האשראי. כלומר, דרישה זו אינה מעלה ואינה מורידה בהקשר של אישור כרטיס האשראי ולמעשה אינה משנה את המצב הקיים".
 

toni7

New member
חבל שלא מגיבים לסיפור הזה...

את הרדיו רק העירייה מעניינת....
 
ישראייר או ישרבלוף .. ?

אתה יודע מה הפתרון ,פשוט לא לטוס איתם . בהתחלה שהיתה רק חברת ארקיע .. כולם רצו שיהיה עוד מתחרה .. ואז הופיעה חברת ישראייר.. ואנחנו האילתים שמחנו .. אולי עכשיו תהיה תחרות ואנחנו נהיה הזוכים העיקריים של המבצעים .. אבל לא .. הם לוקחים את אותו מחיר .. השרות הרבה יותר טוב בארקיע .. החוצפה לבקש חיוב של 30 עבור דמי בטחון שאתה באמת תטוס איתם גובלת בחוצפה . מי שיחשוב שה12 שקלים שאנחנו משלמים מאז ה11 בספטמבר עושים את ההבדל בבטחון .. הבטחון לפני והבטחון אחרי זה בדיוק אותו דבר .. חבל לנו להתעצבן ,אני זוכרת מלפני שנים את המאבק של ערן קורץ בפיצה האט לגבי המע"מ .. שהם גבו .. הפיצה שלהם טעימה מאוד אבל יש עוד מתחרים בשוק .. ואני מאמינה שאנשים יודעים מה טוב ומה עדיף להם . חג שמח שרון
 

ronnie yoffe

New member
ישראייר

שרון שלום וסליחה על התשובה המאוחרת. ספור שלושים השקלים אינו קשור באילת אלא לנופשים מהצפון המזמינים חבילות נופש למלונות אילת ולאחר מכן אפילו מבלי להודיע פשוט לא מגיעים וישראייר מחויבת למלונות. בכל מיקרה לאור לחץ שלנו (האילתים) יפסיקו לגבות את זה. ושוב זה אינו קשור לאילת.
 
רדיו אילת

לא מקבלת את הקביעה שאת הרדיו מעניינת רק עיריית אילת עיריית אילת על כל בעיותיה מייצרת חדשות לבקרים נושאים עירוניים הנוגעים בכל תושב ותושב, וכך נראה לכאורה שרק בנושא העירייה הרדיו מטפל
 

קודקוד 1

New member
לטוני7

תראה מי מנהל את ישראייר אז תבין למה מתנהלים דברים בצורה כזאת
 
למעלה