החוק להגנת הצרכן
שלום, רכשתי מחשב נייד מרשת מוכרת, כשהגעתי הביתה והדלקתי את המחשב גיליתי כי ישנו פיקסל שרוף במסך,
למחורת כשהגעתי לחנות וביקשתי לקבל מוצר חלופי תקין או החזר כספי נאמר לי שבוצע שימוש במוצר כי הדלקתי אותו בבית.(והרי אך אדע את תקינותו ללא הדלקתו?)
נאמר לי לפנות לחברה שמבטחת את המחשב וההתנהלות היא מולה.
שאלתי היא האם במסגרת החוק להגנת הצרכן החנות מחויבת להחליף את המוצר או לזכותי, עקב הפגם?
שלום, רכשתי מחשב נייד מרשת מוכרת, כשהגעתי הביתה והדלקתי את המחשב גיליתי כי ישנו פיקסל שרוף במסך,
למחורת כשהגעתי לחנות וביקשתי לקבל מוצר חלופי תקין או החזר כספי נאמר לי שבוצע שימוש במוצר כי הדלקתי אותו בבית.(והרי אך אדע את תקינותו ללא הדלקתו?)
נאמר לי לפנות לחברה שמבטחת את המחשב וההתנהלות היא מולה.
שאלתי היא האם במסגרת החוק להגנת הצרכן החנות מחויבת להחליף את המוצר או לזכותי, עקב הפגם?