החוק להגנת הצרכן
עשיתי ביטוח בחברה כלשהי, נקרא לה לצורך העניין "חברה לעושק וגניבות בע"מ"
ביטחתי רכב בביטוח חובה+מקיף
קרה והתחרטתי בקשר לרכב והחזרתי אותו לסוכנות
ביטלתי את המקיף דרך חב' האשראי
אבל את החובה אפשר רק דרך החברה לגניבות ועושק
* שלחתי מכתב בצירוף הניירת הרלבנטית - אין תשובה
* שלחתי פקס - אין תשובה
* התקשרתי למוקד של סוכן הביטוח - ניתקו לי בפרצוף כי השיחה לא מתאימה להם
=> תבעתי בתביעות קטנות
סכום התביעה שרשמתי הוא החלק היחסי שמגיע לי מביטוח החובה + ;1000 הוצ' משפט
השאלה היא: האם עשיתי טעות שהסתפקתי בהוצ' משפט בלבד? האם החוק להגנת הצרכן מעניק לי זכות לפיצוי נוסף במקרה כזה שספק השירות תכל'ס לא נותן שום דבר שאפילו מזכיר שירות?
עשיתי ביטוח בחברה כלשהי, נקרא לה לצורך העניין "חברה לעושק וגניבות בע"מ"
ביטחתי רכב בביטוח חובה+מקיף
קרה והתחרטתי בקשר לרכב והחזרתי אותו לסוכנות
ביטלתי את המקיף דרך חב' האשראי
אבל את החובה אפשר רק דרך החברה לגניבות ועושק
* שלחתי מכתב בצירוף הניירת הרלבנטית - אין תשובה
* שלחתי פקס - אין תשובה
* התקשרתי למוקד של סוכן הביטוח - ניתקו לי בפרצוף כי השיחה לא מתאימה להם
=> תבעתי בתביעות קטנות
סכום התביעה שרשמתי הוא החלק היחסי שמגיע לי מביטוח החובה + ;1000 הוצ' משפט
השאלה היא: האם עשיתי טעות שהסתפקתי בהוצ' משפט בלבד? האם החוק להגנת הצרכן מעניק לי זכות לפיצוי נוסף במקרה כזה שספק השירות תכל'ס לא נותן שום דבר שאפילו מזכיר שירות?