החורף כמעט בפתח - שיטה אך ליהנות מטרינר שיישאר טעם לעוד ...

ariasdo

New member
החורף כמעט בפתח - שיטה אך ליהנות מטרינר שיישאר טעם לעוד ...

אחד הבעיות ואולי הגדולה ביותר ברכיבה על טרינר זה שעמום . אפילו אם רוכבים מול מסך הטלוויזיה .

בעיה נוספת היא חימום הגוף מזיעים הרבה ומהר דרוש מאוררים לקרר .

בעיה נוספת למי שאין צריך לקנות טריינר או להתאמן במכון טרינרים המכון המפורסם ביותר היה אוזון 11 ניסגר .
יש עוד מכונים כאלו בארץ עם טרינרים דיגיטלים .

גם אני התאמנתי במכון מקצועי על טרינר מקצועי המדמה מציאות עם מסלולים זה היה לפני שנה בתקופה שלא יכולתי לרכב בחוץ בגלל פגיעה ביד .
עבורי בתקופה הזו הטריינר היה תחליף מלה לרכבה בחוץ 3 פעמים בשבוע אינטנסיבי אפילו בתקופה זו השתפרתי פלאים .

הכוונה בפוסט הזה מיועדת לרכיבה בבית על טרינר פשוט ולא תחליף לרכיבה בחוץ , רק תוספת .

אז מה שעובד עלי
וגורם לי להשתמש בטרינר אולי יעבור על אחרים ( גלוי נאות אני לא סוכן של שום חברה ) .

אופן האימון בשלב ראשון 15 דקות זה זמן שמתחילים להזיע וזה מספיק , בוחרים רמת קושי קבועה כל אחד לפי אך שמרגיש
( אני על 53/15 יחס קבוע סל"ד 60 קבוע התנגדות שמדמה שיפוע כ 3%-2% והספק וכ 200 וואט קבוע ).

לוקחים שעון שמשמש לאפית עוגות מסובבים 15 דקות לאחר הצלצול תראו שיש לכם טעם של עוד , צריך ממש להתאפק לא להמשיך
בערב רוכבים פעם נוספת , כך צוברים ומוספים כ 3 שעות רכיבה בשבוע בשלב ראשון .
זה גם משחרר את השרירים , ובימי גשם אפשר להגביר ולהחליף את הרכיבה בחוץ .

אני משתמש בטריינר מגנטי פשוט , פעם אחד כיוונתי אותו לעומס הדרוש עבורי (לטווח 15 דקות )
הרכבתי אופנים שמיועדות רק לטרינר , (סינגל ללא הילוכים גל"ש אחורי 15 וקראנק ומכוון על פלטה ) אין גם ברקסים ולא צריך .
האופנים יושבות קבוע על הטרינר לא צריך לפרק ולהרכיב מוכנים תמיד לרכיבה .

תנסו ותהנו בהצלחה .

ואפשר גם כל שבוע להגביר בהדרגה מוספים 5 דקות כל שבוע ל 15 המקורים תוך 3 חודשים מגעים ל 60 דקות פעמים ביום .
אני עומד על 25 דקות זה כבר דורש מאוורר .

אריה סדובניק
 

ariasdo

New member
תמונה - אופני הסינגל 53/15 מקובעות על הטרינר ללא פירוק ...



 

ariasdo

New member
תמונה מיוחדת לגלגלת ההתנגדות -שאלה באיזה מקום אפשר להחליף ..

במחיר לא יקר את גלגלת ההתנגדות השחוקה .

הטרינר של חברת Minoura היבואן ונותן השרות רוצה כ 300 ש"ח כולל עבודה ואחריות .
בנוסף אני צריך להביא את הטרינר לאזור ת"א .

אריה סדובניק.

 

יורם א2

New member
איך אתה יודע שאתה ב 200 וואט ............

בלי קשר אם אתה רוכב כמה פעמים בשבוע על טרינר אז תשקיע באחד עם וואטים
סביב ה 1300 אתה רוכש את סוס העבודה TACX FLOW
הסוד לדעתי באימון טרינר זה שינוי קצב כול מספר דקות שינוי סל"ד וכו'
&nbsp
דרך הגב לגבי הגלגלת אם הבעיה זה השחיקה באזור שהגלגל נושק לגלגת.
תנסה לגרום לגלגל לשבת בנקודה אחרת ע"י הוספת דיסקיות בנקודה שהגלגל ננעל
 

ariasdo

New member
בדיקה השוואתי עם טרינר שיש בו אופציה לראות וואטים ובנוסף

בגלל שאני רוכב עם ערכים קבועים כמו יחס העברה קבוע 53/15 וסל"ד קבוע 60 בדקה .
הערכים האלו הם גם אינדיקציה שעושים בדיקת מאמץ ארגונומטריה .
חסר לי נתון בטרינר הפשוט זה את עוצמת ההתנגדות כלומר מדמה שיפוע ואת זה אני מרגיש בתחושת בטן בהשוואה שעשיתי הרבה פעמים במכון ובטרינרים של חברים .
במכון הייתי בודק במשך שעה רצוף מסלול מישור עולה 2%- 3% ביחס הקבוע על סל"ד 60 והוואטים היו בין 190-210 וואט .
את הדוגמאות גם שמרתי כרגע אני לא מוצא אותם אבל מצאתי כ 30 דוגמאות של טיפוס הוונטו שלקחתי אותו כפרויקט .

מצורף תמונה עם 2 דוגמאות מחוברים שהפרש הזמן בניהם כחודש וחצי אפשר לראות את השיפור בין 228 וואט שעה פלוס - ל 266 וואט לשעה פלוס .ובחודש האחרון של האימון בטרינר באופן קבוע 270 וואט לשעה עד שחליתי בדלקת ראות מסיבוך של התקררות וכל הכושר של חצי שנה אנטנסבי הלך לאיבוד .

הערה : בעליה הרבה יותר קל לי להחזיק את הווטים בגלל רכיבה ביחס העברה גבוהה וגם יש שינוים בשיפועים .
נוראה קשה לי להחזיק בשיפוע קבוע ולא משנה כמה הוא מתון , בזמנו 200 וואט לשעה במשור משופע בטרינר היה לי יותר קשה מלטפס בשעה את האלפ דואז על 260 וואט - כמובן שהכל ורטואלי .

כרגע נדלקתי על עליות ארוכות ויש לי אתגר בראש לרכב רצוף ללא עצירה 36 ק"מ מי הכנרת צ' בית צידה עד לקופי ענן בבנטל . רכיבה רצופה ללא הפסקה של כל רמת הגולן .
לכן אני מתאמן רק על עומס קבוע שזה נקודת תורפה אצלי , ביחס לטיפוס משופע או קירות .

בקשר לשחיקה כרגע השקע בגלגלת עוד לא מפריע עד שיהיה חור .

אריה סדובניק

 

ariasdo

New member
בדקתי ב DAA על TACX FLOW יש בחלק מחניות המורשות מבצע אבל ...

מחירו במבצע 2000 ₪ 10 תשלומים קבועים ( המחיר המלה לפי היבואן - 2500 ₪ ) אחריות לשנה.

באיזה מקום אפשר לקנות ב 1300 ₪ / אולי משומש ב יד שניה או בחו"ל או באינטרנט ( משלוח מחול לפי בירור זה 400 ש"ח )
ויש גם מע"מ ואולי גם הפרש מס מעל 75$ .

הטרינר הנ"ל עובד על אלקטרו מגנט ( שיש הפסקת חשמל זה לא עובד ) ובאזור הספציפי שאני גר בחורף יש ריבוי הפסקות חשמל בערב .
זה הזמן לנצל והכי כף והכי רומנטי לרכב בחושך לאור נרות על הטרינר .

אריה סדובניק
 

יורם א2

New member
המחיר מחול כולל משלוח. אם יש לך בעיה של חשמל..

אם יש לך בעיה של חשמל יש את הבושידו יקר יותר (יש לו 3 סוגים) שעובד בלי חשמל יוצא הזול כולל משלוח 2100 בערך
יש דגם שליטה מכנית אבל מעביר נתונים לטלפון או לטבלט וואטים וכו (אנרואיד או os ). ב 1300 בערך
 

ariasdo

New member
ביחס למחיר הטרינר הזה הוא כנראה התמורה הטובה ביותר ואני

גם סומך על הידע והניסיון שלך בנושא ותודה שהעלתה זאת .
אני כנראה קונה אותו עוד לא החלטתי אך בארץ או בח"ל , שהחשמל לא יעבוד השתמש בישן .

הקטע של אחריות ושרות נגיש חשוב לי מאוד .

אני עוקב הרבה זמן אחרי יד 2 ושם המחירים של טרינרים משומשים באופן יחסי גבוהים לפעמים יותר מאשר חדש בחניות .
יש משהוא מוזר נראה שיש מכירה כי פרטים לא מופעים יותר יכול להיות שהקונים פרירים , או שהמוכרים מורדים את ההודעות אחרי זמן מוקצב .

אריה סדובניק
 

ariasdo

New member
תודה על הלינק יש כמה דברים שלא ברורים עד הסוף והם :

אם המוצר שקונים ברשת מעל $ 325 שזה ההגבלה החדשה שאני מבין על חלק מהמוצרים , הטרינר הנ"ל עולה$ 355 אז משלמים מכס רק על ההפרש או על כל המחיר .

מה השער הקובע זה יציג שלנו או שער גבוהה יותר .

קניה ברשת זה בעצם במזומן אם את ההסדר עושים עם חברת האשראי ותשלומים קבועים ללא ריבית אין דבר כזה או רק שווה ערך לקרדיט עם ריבית ..

אך עובד האחריות על המוצרים , נניח שיש בעיה מוצדקת אז צריך לשלוח לחו"ל מי משלם עבור המשלוחים הנ"ל עם זה חלק מהאחריות .

באתר רשום שהמשלוח חינם מי מביא עד הבית השליח של הדואר ישראל או שלח ספציפי מטעם האתר .

אני מניח שמע"מ 18% חייבים לשלם ..

אם אני משווה לקניה בארץ עם אחריות היום יש מבצע 10 תשלומים קבועים של 200 ₪ הפער לא גדול .

מחישוב פשוט 355$ ~ * 3.95 ~ + 18% = כ 1650 ₪ מחיר למזומן .+ כ 50 ₪ ריבית עם עושים קרדיט .

בהנחה שזה המצב פער של כ 300 ₪ אני נוטה לקנות בארץ שיהיה פרנסה לחניות .

המחיר המלה של DAA גבוהה ( 2500 ₪ ) אבל המבצע הופך את זה ליותר ראלי .

אריה סדובניק
 

ariasdo

New member
מודה לך מאוד זה ממש משתלם אני קונה - מגיע לי מתנה לחנוכה ...

 

royel

New member
שאלה

אני חושב על טריינר כבר כמה זמן, ומעניין אותי לדעת האם זה יכול להזיק לאופניים?
צפיתי בסרטון הדגמה של הטריינר הזה כאן, ואני תוהה אם רכיבה בעמידה או במאמץ יכולים להזיק לשלדה. אני רוכב עם אופני קרבון שעלולים להיות רגישים יותר עם מפעילים לחץ בכיוון הלא נכון.
כמו כן, האם צריך להחזיק גלגל נוסף ייעודי לטריינר? כדי לא לשחוק את הגלגל/צמיג?
תודה.
 

ariasdo

New member
עד שתקבל תשובה מרוכב מקצועי ההתרשמות שלי מרוכבים במכון

שהתאמנתי במשך כשנה לא היתה בעיה מיוחדת אבל רובם היו טראטלטים צעירים ורכבו לפי תכנית מוגדרת , סל"ד מותאם לעומס המסלול הורטואלי .

יש רוכבים שמשתמשים בגלגל יעודי לטרינר עם צמיג מתאם לטרינר , זה דורש לפרק ולהרכיב זה הופך את השימוש בטרינר לדבר עוד יותר מסורבל במידה ועושים שימוש כמה פעמים בשבוע על בסיס קבוע .

ולכן אני בניתי אופנים חזקות רק עבור הטרינר שלדת אלומיניום חזקה גלגל אחורי שימנו - WH-RS30 . נמצאם ומכוונים קבוע על הטרינר אין סירבול הכל פשוט ונוח (לא צריך לפרק להרכיב להחליף גלגל ) .

אבל אני דוגמה רעה רוכב על טרינר ביחסי העברה כבדים מאוד דבר שיוצר נזק מצטבר לאופנים , לגלגל האחורי , ואפילו נזק ושחיקה לטרינר חזק .


אריה סדובניק
 

oferlev9

New member
ממש לא משמיץ - רק מנסה לעזור לתודעה צרכנית בקרב חברי הפורום

גם אתה לא היית רוצה שמישהו יקנה אצלך רק בגלל שהוא לא מודע לכך שהוא יכול לקנות את אותו מוצר בחצי המחיר במקום אחר!
 

Thunder100

New member
רכיבה על רולר

אני באופן אישי חושב שרכיבה על רולר הופכת את הרכיבה להרבה יותר מעניינת .
בנוסף ישנה תרומה גדולה ליציבות ועבודה נכונה יותר של האגן.
לגבי הספקים ברכיבת רולר - כתבתי משוואות לחישוב ההספק כתלות בגודל התופים, מהירות, משקל ושיפוע (קובץ אקסל מצורף).
במידה ולמישהו יש נתוני הספק ברכיבה על רולר אשמח מאוד לקבל השוואה לחישוב.
 

ariasdo

New member
התלהבתי מהאקסל מרולר פחות - היתרון שיש בטרינר לא נופלים ולי

אין שיווי משקל , ובגילי לא בא לי ללמוד למרות שראיתי מבוגרים שולטים מדהים על הרולר .

אני רק דוחף ומעדיף סוס או יותר נכון חמור יציב .


אריה סדובניק
 
למעלה