מירן ומוטי
New member
החור השחור של נענע
נענע עלו אתמול בקמפיין טלוויזיה חביב ללוחות שלהם. הסרטון חביב ומשעשע למדי ומתאים באווירה למוצר אינטרנט. אבל, כחושבים על מטרות הסרטון, לדעתי הפרסומאים לא הצליחו להשיג את כולן. מדובר במוצר חדש, ככזה, עליהם להחדיר לנו את שמו ואת תועלתו. מישהו יכול להגיד אחרי הסרטון, מה שם המוצר? מה הכתובת של האתר (הלוחות, לא של נענע). למוצר שלהם יש ייתרון אחד חזק ומרכזי, מי יודע מהו? הפרסום בלוחות נענע הוא בחינם! זה אכן נאמר בפרסומת, אך נבלע תחת המסר האחרים. שימו לב שבנענע ירדו מהקו של הקמפיין הקודם כולל הסלוגן "הירוק הירוק הזה" והפרסומת החדשה לקוחה מתוך עולם חדש לגמרי. למרות הביקורת שלי, אני מהמר שלוחות נענע יתמלאו בקרוב בהרבה מודעות חדשות וזה בעצם מה שרצו להשיג, לא ככה? מירן
נענע עלו אתמול בקמפיין טלוויזיה חביב ללוחות שלהם. הסרטון חביב ומשעשע למדי ומתאים באווירה למוצר אינטרנט. אבל, כחושבים על מטרות הסרטון, לדעתי הפרסומאים לא הצליחו להשיג את כולן. מדובר במוצר חדש, ככזה, עליהם להחדיר לנו את שמו ואת תועלתו. מישהו יכול להגיד אחרי הסרטון, מה שם המוצר? מה הכתובת של האתר (הלוחות, לא של נענע). למוצר שלהם יש ייתרון אחד חזק ומרכזי, מי יודע מהו? הפרסום בלוחות נענע הוא בחינם! זה אכן נאמר בפרסומת, אך נבלע תחת המסר האחרים. שימו לב שבנענע ירדו מהקו של הקמפיין הקודם כולל הסלוגן "הירוק הירוק הזה" והפרסומת החדשה לקוחה מתוך עולם חדש לגמרי. למרות הביקורת שלי, אני מהמר שלוחות נענע יתמלאו בקרוב בהרבה מודעות חדשות וזה בעצם מה שרצו להשיג, לא ככה? מירן