החזרתי מוצר (באיביי) אבל לא קיבלתי החזר כספי. מה עושים?
קניתי בדצמבר האחרון נעליים ממוכר כלשהו.
המידה הייתה גדולה מדי.
פניתי אליו וביקשתי להחזיר.
הוא נתן לי כתובת למשלוח כולל משהו לכתוב על החבילה.
בוצע כמו שצריך ונשלח אליו עם דואר רשום בתחילת ינואר.
בסוף ינואר, או לקראות סופו, כשראיתי שאני לא רואה שום עדכון במספר המעקב שלי, פניתי לדואר ישראל ושאלתי אם הם יכולים לעזור ולאתר את החבילה שלי.
נתתי להם את הפרטים ואתמול הם חוזרים אלי ואומרים לי שהפריט התקבל במדינת היעד ב-27.1.
הם אפילו שלחו לי את החתימה של הבחור שחתם על הטופס כשקיבל את החבילה בסניף הדואר שלו.
הבחור אמר שהוא יחזיר לי את הכסף, מלבד המשלוח וזה בסדר גמור.
העניין הוא שהוא קיבל את המוצר כבר לפני כמעט חודש וחצי ולא החזיר לי כלום.
מה אני יכול לעשות בנידון?
פניתי אליו אתמול במסרים של איביי (לאחר שהבנתי מדואר ישראל שהוא קיבל את החבילה) ואמרתי לו שאני מבין שהוא כבר קיבל את החבילה ב-27.1 ולא קיבלתי ממנו החזר.
עדיין לא חזר אלי.
יש לי אפשרות נוספת שמישהו חיצוני יתערב?
אם כן, איך?
ראוי לציין ששילמתי בעזרת paypal.
קניתי בדצמבר האחרון נעליים ממוכר כלשהו.
המידה הייתה גדולה מדי.
פניתי אליו וביקשתי להחזיר.
הוא נתן לי כתובת למשלוח כולל משהו לכתוב על החבילה.
בוצע כמו שצריך ונשלח אליו עם דואר רשום בתחילת ינואר.
בסוף ינואר, או לקראות סופו, כשראיתי שאני לא רואה שום עדכון במספר המעקב שלי, פניתי לדואר ישראל ושאלתי אם הם יכולים לעזור ולאתר את החבילה שלי.
נתתי להם את הפרטים ואתמול הם חוזרים אלי ואומרים לי שהפריט התקבל במדינת היעד ב-27.1.
הם אפילו שלחו לי את החתימה של הבחור שחתם על הטופס כשקיבל את החבילה בסניף הדואר שלו.
הבחור אמר שהוא יחזיר לי את הכסף, מלבד המשלוח וזה בסדר גמור.
העניין הוא שהוא קיבל את המוצר כבר לפני כמעט חודש וחצי ולא החזיר לי כלום.
מה אני יכול לעשות בנידון?
פניתי אליו אתמול במסרים של איביי (לאחר שהבנתי מדואר ישראל שהוא קיבל את החבילה) ואמרתי לו שאני מבין שהוא כבר קיבל את החבילה ב-27.1 ולא קיבלתי ממנו החזר.
עדיין לא חזר אלי.
יש לי אפשרות נוספת שמישהו חיצוני יתערב?
אם כן, איך?
ראוי לציין ששילמתי בעזרת paypal.