החזרת מוצר באמזון
שלום, הלקוח שלי רוצה להחזיר מוצר. בגלל שלטענתו הוא נמעך. ביקשתי תמונות בנתיים, כדי לראות מה בדיוק קרה... (יש לציין שאני שלחתי את המוצר ולא אמאזון). 1.איך התהליך של החזרת מוצר מתנהל? 2.כמה זמן יש לי כדי לעבד את הבקשה? 3. במידה והלקוח מסכים להחזר חלקי/ מלא, איך מזכים אותו? 4. איך סוגרים את הבקשה אם הגענו להסכמה עם הלקוח ואין החזר מוצר או החזר כספי? 5. אם הלקוח מחזיר את המוצר, אני צריכה לשלם על דמי השליחה או שאני יכולה לדרוש ממנו לשלם אותם? 6. והכי חשוב האם החזרת מוצרים פוגעת בי כמוכרת? מבחינת אמאזון performance?
שלום, הלקוח שלי רוצה להחזיר מוצר. בגלל שלטענתו הוא נמעך. ביקשתי תמונות בנתיים, כדי לראות מה בדיוק קרה... (יש לציין שאני שלחתי את המוצר ולא אמאזון). 1.איך התהליך של החזרת מוצר מתנהל? 2.כמה זמן יש לי כדי לעבד את הבקשה? 3. במידה והלקוח מסכים להחזר חלקי/ מלא, איך מזכים אותו? 4. איך סוגרים את הבקשה אם הגענו להסכמה עם הלקוח ואין החזר מוצר או החזר כספי? 5. אם הלקוח מחזיר את המוצר, אני צריכה לשלם על דמי השליחה או שאני יכולה לדרוש ממנו לשלם אותם? 6. והכי חשוב האם החזרת מוצרים פוגעת בי כמוכרת? מבחינת אמאזון performance?