החזר

החזר

שנה טובה כולם , לקוחה כותבת לי כך - I got my item, but I believe there was not enough packaging to make the trip here and the item arrived broken into pieces, please let me know what you would like to do about this. Thanks! אני לא מאמינה לה . המוצר היה עטוף בצורה שאין מצב שיישבר , שלחתי כאלו לא מעט ומעולם אף אחד לא התלונן שנשבר. מצד שני למתלוננת 560 פידבקים 100% חיוביים. עכשיו אני מתלבטת אם להחזיר לה את הכסף וזהו,לבקש שתשלח תמונה ואז להחזיר לה או שתשלח אלי בחזרה את החלקים השבורים ואז אזכה אותה . איזה בעסה .. 86$ .. חג שמח
 

Nunatak

New member
והיא תשלח לך תמונה, אז?

היא יכולה לשבור את זה בעצמה כדי לא לצאת שקרנית...
 
וחוץ מזה..

זה פשוט לא הגיוני הקטע הזה של נשבר . .. אז מה אתה אומר? להחזיר לה את הכסף ככה בלי שום "הוכחה" שאכן זה התקבל שבור? איזה עצבים:(((
 

Nunatak

New member
לא, רק שלבקש תמונה לא יעזור לך.

תבקשי תמונה, ו... א. היא תגיד שאין לך אפשרות לצלם את זה, את לא תאמיני לה ותבקשי שתשלח לך את המוצר בחזרה. ב. היא תצלם את זה תקין ותצא מפגרת, מה שמאד לא סביר שיקרה. ג. היא תצלם את זה שבור(אולי אפילו באמת תשבור בעצמה) ואתה תתני לה זיכוי או מוצר חדש. בכל מקרה אני מניח שאת תצטרכי שהיא תשלח לך את המוצר כדי לתבוע את הדואר, נכון? אז בכל מקרה כל האפשרויות יובילו לאותה תוצאה, שהיא צריכה לשלוח לך את המוצר ואת תתני לה זיכוי או מוצר חדש.
 

evilihi

New member
ותוספת

היו לי כמה קונים שניסו להגיד שהמוצר פגום, וכשביקשתי תמונה נעלמו עקבותיהם..מה יש לך להפסיד? בקשי תמונה...
 

roeeya

New member
עדיף לספוג את הכסף ולקבל לקוח מרוצה

ואולי אפילו תקבלי ממנה פידבק חיובי. כל עוד היא לא שיקרה היא בטוח תסמוך עליך ותרגיש בטוחה לקנות ממך שוב. משתתף בצערך על הכסף. את מחזירה הכל כולל עמלות ומשלוח?
 
כשעושים החזר ב-paypal

מקבלים את העמלות של paypal חזרה, והעמלות של איביי הם לא באשמת הלקוח. אם לא רשמת בדף המוצר כי אתה לא מחזיר % מסויים בכל מקרה, או לא מחזיר עלות משלוח בכל מקרה...לדעתי, צריך להחזיר הכל.
 

roeeya

New member
באמת?

כי כשלי עשו החזר פייפל לקחו לי עמלה עליו. איך עושים את זה??
 

ZeRadio

New member
עד 60 יום לאחר המכירה

יש לינק Refund בדף הטראנסאקציה , החזר באמצעות לינק זה לא גורר תשלום עמלה
 
החזרתי לה הכל

היא לא אשמה שהמוצר נשבר. אם היתה מתלוננת שלא מוצא חן בעיניה אז הייתי מבקשת שתשלח על חשבונה , והייתי מורידה מהזכוי שלה את המשלוח שלי והעמלות של איביי .
 
למעלה