החישוק האולטימטיבי ל- AM?

החישוק האולטימטיבי ל- AM?

אחרי שה- 819 האחורי לא מפסיק לקבל דנטים, התחלתי לחשוב על אלטרנטיבות... התנאים: עדיפות ל- UST, אבל לא חייב, מתאים לצמיגי 2.35-2.5.... לא שוקל טונה... לדעתי כדאי לדון בשתי אופציות- האחת, "בלי מגבלות תקציב" השניה- אפציית "דלת תקציב"..
 

Dr Suess

New member
זהירות, זה הולך להיות שרשור ארוך?

עמיד בפני הפצצות חיל האוויר+UST+די כבד+יקר=Mavic 823 (לגלגל אחורי נטול דאגות...) גרסת הקסחנים המתונה יותר כספית 321 (לא UST) מחיר בינוני, משקל סביר, =DT 5.1 או 6.1 לחכות לחישוק בונטריג'ר היעודי שיוצא בקרוב? (הכי קל בקרב החישוקים הרחבים) בסטים שלמים: גלגלים שלמים טובים וזולים יחסית, (קצת כבדים לא נורא <2200 גרם..) Azonic outlaw יקר, קל ועמיד ככל הנראה דיו Crossmax XL DT freeride יקר
 

bez

New member
באופציה דלת התקציב:

מנסיוני הקסחני ה-321 עושה יופי של עבודה.
 

צחי נ

New member
321 האופציה הזולה,570 גרם

אצלי כבר שנתיים על הגאמיס XLT ולא מראה שום סימני עיפות
 

menzib

New member
823 האופציה יקרה אבל לא ממש, כנס

אני מחליף אותו כעת ב823 כי לסגנון הרכיבה שלי ומשקלי (הרב) ה819: א. לא מספיק חזק כאחורי לז"ק, ואני רוצה להשתמש בז"ק גם עם סט גלגלי השבילים שלי שהם יותר זריזים מהסט שבנוי לFR/DH. על הש"מ הוא דווקא בסדר ב. בריחות אויר רבות מדי בשימוש עם צמיגי UST כגון האלברט. וכבר עשיתי דוקטורט על לחצי האויר, פשוט צר מדי. מחיר: בDAA אתם לא רוצים ממש לשאול קרוב לאלף ש"ח, יש כמה שמביאים בייבוא אישי וימכרו באיזור ה-600 ש"ח, אני רכשתי אותם בCRC באנגליה ב450 ש"ח כ"א ומביא אותם עם שליח. יאמר לזכותו של אייל ענבר שהעיר לי לפני כשנה ע"ג הפורום שה823 עדיפים. הבדל של 200 ג' כולל. בהצלחה
 
ועוד שאלה: נאבה קדמית קריס קינג

לדיסקים, האם אפשר להסב ל- QR20? ושאלה נוספת: נתקלתי בחישוק DH של ALEXRIMS, מישהו מכיר??
 

timon1

New member
בגדול, אם אתה רוצה משהו "בולטפרופ"

תצטרך להתפשר על המשקל קצת, נסיוני בג'אנטים אינו נרחב יותר מדי ואני גם די בטוח שיוצא לי לרכב פחות ממך אבל לסלסה יש שני פתרונות בשבילך, הSEMI והGORDO קדמי/אחורי בהתאמה [אם כי עליי להודות שאצלי המצב בדיוק הפוך] וזה ע"מ לחסוך קצת במשקל [לא זוכר את המשקלים המדוייקים אבל היחס משקל/חוזק בשניהם לא רע בכלל, בלשון המעטה, וזה מנסיון של מעל לשנה]. בבניה תמיד בחרתי בDT צ'מפיון 2 מ"מ שהוכיחו עצמם כל פעם מחדש, לא יכול להמליץ על טיובלס כי טרם התקינותי כזה אצלי. נאבות, QR20 זה הרבה יותר מOVERKILL בשבילי אבל נדמה לי שגם להאדלי יש ערכת הסבה שזה כמו קריס קינג אבל יותר זול [אפרופו מגבלה תקציבית], אני מניח שכבר יש לך מי שיבנה לך את הגלגל ככה שפה תסתדר לבד
. מה עוד?
 

DHDror

New member
חישוקים חזקים במשקל נמוך ;

WTB Dual Duty FR - מתוך ניסיון של חברים מדובר בחישוק שעובר התעללויות ונשאר במצב טוב. מגיע כסטנדרט על מספר דגמים של ז"ק לקפיצות ואורבן ושורד יפה. מאביק 721 - כרגע מוכתר כחישוק הניבחר לDH קל בארה"ב . החישוק מתאים גם לבלמי V ולכן בנוי עם עובי דופן עבה יותר וע"פ פורומים בחו"ל עמיד יותר בפני דנטים מ 729 . לגבי האלקס - יש לי עדיין את הגלגלים של ה MTB הראשונים שלי (ז"ק+קפיץ אלסטומר) עם חישוקים של אלקס (36H)- הם שרדו יפה מאד את אלון/שוקף , שם גיליתי את רכיבת ה DH והחלטתי שזה הכיוון עבורי. אם אני זוכר נכון הדגם המופיע עליהם הוא BH19 אבל זה דגם ישן מאד ומאז השתנה ליין המוצרים שלהם.
 

hetsi

New member
../images/Emo45.gifאני עם הWTB Dual Duty FR.

אני רוכב איתו בתור חישוק אחורי עם על זוג ז"ק שאניר וכב איתו AM. לגבי משקל אני לא יודע להגיד לך במדויק אבל הוא לא ממש כבד לי ואני כולה 56 ק"ג. לגבי חוזק אין ספק שמדובר פה בחישוק מצויין- הוא שרד כבר דרופים של 2+ מ', נחיתות לא משהו וגם כמה מכות צידיות שאין ספק שלא הרבה חישוקים היו עומדים בהם. אגב, אם תמצא די מאקס 2004 (האפור עם 28 השפיצים) במחיר נורמלי אז אל תהסס! החישוק לרכיבת AM. קל אחושילינג, פעם בשנתיים תצטרך לאזן אותו והוא ישרוד כל דרופ לכל סוג נחיתה שתפגוש ברכיבת AM. בהצלחה.
 

nintense

New member
קינג 9 מ"מ למיטב ידיעתי...

לא ניתנת להסבה ל 20 מ"מ, סקר חישוקים קשור לפורום אופניים, אך אני כבר בשוונג, אז אני משתמש בסאן סינגל טרק מוסבים לטיובלס על אופני ה AM שלי, אך מי כמוך יודע שהמינוח AM הוא רחב מדי ויכול להיות שמה שטוב לי (למרות שאני מדי פעם מקטר בעליות) עשוי להיות אובר קיל לרבים אחרים. האופציה הקלה היא ה SOS שקלים ודקים יותר ואני מכיר משתמשים רבים שמרוצים מאוד. שניהם עולים פחות או יותר אותו הדבר ואף עונים להגדרה "תקציביים".
 

עי יד ן

New member
ואגב מה שלך נישמע כבד

לאחרים זה קל לי יש סינגל טרק שניראה כמו ביצה הוא נירכב רק AM ללא קפיצות או דרופים מעל למטר אבל כמובן גם המישקל משחק פרמטר (אני בקטגורית 80+)
 

nintense

New member
בקטגורית 80+ והפכת אותו לביצה...

תבחר לך פעם הבאה בונה גלגלים אחר.
 
למעלה