החלטה קשה מאוד לפניי:

Kalla

New member
החלטה קשה מאוד לפניי:

להחליט מי עצבן אותי יותר בפרק האחרון: אוליביה הצנונית והמרשעת, אשלי העצבנית והמעצבנת או ראול החסוד והמתחסד. אולי נעשה סקר ונראה מי משלושתם יוצא המניאק הגדול ביותר?
 

The Abbott Girl

New member
אוליביה אוליביה אוליביה!!! ../images/Emo72.gif

איפה הספק בכלל? למרות שראול וואללה קרצייה גדולה!!! אלק חשבתי שזאת תהיה הפעם הראשונה של שנינו
ואללה FUCKING BIG DEAL אתה לא יוצא עם בתולה, אפשר לחשוב.
 

python 4

New member
להוציא בבקשה את אשלי מהמשוואה../images/Emo70.gif

אכן אוליביה וראול רבים על התואר, אם כי ראול כיפר היום על העוולות שלו בשבוע האחרון ונישק את בריאנה (וכידוע, בנאדם שבריאנה אוהבת לא יכול להיות מרושע, פשוט תסתכלו על הרקורד שלה - ג'יי טי, הממ.. ג'יי טי..) אוליביה לכן נותרת הדמות הכי מעצבנת בג'נואה סיטי. לפעמים אני מצטער שצח"מ היא לא אופרת סבון קצת מופרעת כמו תשוקות: בעוד שבצח"מ כל מה שהשופטת יכלה לעשות זה להגיד על אוליביה שהיא נודניקית ולהרשות למלקולם לבלות מעט זמן איכות עם הפרחח הקטן, הרי שבתשוקות כבר מזמן היו גוזרים גזר דין מוות על אוליביה בגין בזבוז זמנו של בית המשפט. יתרה מזאת - אחרי ההוצאה להורג בתשוקות אוליביה היתה מגיעה לגהנום ואז חוזרת לג'נואה סיטי כזומבי-אוליביה, שכל מטרתה זה לזרוע רוע והרס בקרב תושבי העיר. לפחות אז היה בדמות הזו קצת עניין!
 

Kalla

New member
לא מוציאה ולא מוציאה!

לא מספיק שהיא עושה את המוותר לבראד ללא סיבה הגיונית כלשהי ורוצה לגרש את בתו, שעוברת משבר קשה מהבית, היא גם מכבסת את הכביסה המלוכלכת בציבור ונותנת לכולם להבין שהיא עצבנית על בראד. ככה לא מתנהגים. אוליביה כבר פחות מעניינת אותי כי היא הפסידה וזה בהחלט עונש ראוי, אם כי לא בטוח שמספק. וראול - ההתנהגות שלו פשוט מחפירה! הוא פשוט ההפך ממה שהוא תמיד היה, הוא מתאכזר לבחורה שאותה הוא אמור לאהוב ובכלל - כל המוסיף גורע.
 

pumiki25

New member
טוב, עשיתם ממנו שטן... ../images/Emo190.gif

לא הגזמתם קצת? "מתעלל"?
 

pumiki25

New member
../images/Emo4.gif

הוא פגע בה (וגם זאת ללא כוונה מודעת). הוא לא התעלל...נו, באמת.
 

Kalla

New member
לא נכון, הוא ממש כאילו נוקם בה

ומתאכזר אליה. כל הקטע הזה שהוא מאשים אותה בזה שהיא לא בתולה - אם בחור היה מעז לדבר אליי בצורה כזאת הוא היה חוטף סטירה מצלצלת במקום ולא היה רואה אותי יותר בחיים. אחרי כל ההאשמות האלה הוא עוד מעז לבוא ולנשק אותה בצורה כזאת, בלי התנצלות ובלי הסברים ונוטע בה תקוות שווא כאילו שזו נשיקה שנועדה כדי שישלימו. לא, הנשיקה הזאת הייתה מתוכננת היטב ונועדה בסך הכל לאפשר לראוליקו שלנו להרגיש גבר גבר, באותה רמה עם ג'יי טי, ואני לא אתפלא אם אחרי שהוא יבצע בה את זממו הוא יזרוק את ריאנה המסכנה לאנחות, והפעם לתמיד, או שימשוך את העניין ויגרום לה ייסורים בדרך אל האושר.
 

pumiki25

New member
תראי...

אני מאמינה, באמת ובתמים, שראול לא מתכוון לפגוע בריאנה בדרך זו או אחרת, והוא וודאי לא רוצה לאבד אותה (נכון, למרות שזה היה הוא, בעצם, שחתך בסופו של דבר). ראול מתרכז כרגע בראול - בראול הבתול, הבלתי בטוח בעצמו, ראול שמרגיש נחות כבחור בלתי מנוסה ליד בחורה מנוסה שעלולה, בעיניו, לדחות את ביצועיו. הוא מנסה "להשתוות", להוכיח את עצמו בעיקר לעצמו, וליצור משהו עם ריאנה שחסר, לדעתו, על מנת להפוך את הקשר בינייהם למשמעותי יותר - משמעותי יותר מזה שהיה לריאנה עם ג'יי.טי. הוא תחרותי, חסר ביטחון, ובעיקר נסער ומבולבל - ואני, אישית, מרחמת עליו לא פחות משמרחמת על ריאנה...
אני לא מאמינה שראול מנסה "להתאכזר" אל ריאנה או "לנקום בה" - נהפוך הוא - הוא מנסה להתקרב, ופשוט עושה זאת ללא מחשבה ומתוך רגשות סוערים שמביאים אותו להתנהג בצורה אגרסיבית ובסופו של דבר, הרסנית. (סליחה על הניסוח האיום, אני מקווה שהבנת את כוונתי...)
 

Kalla

New member
לא אמרתי בשום מקום

שמטרתו של ראול היא לפגוע בריאנה או שהוא מנסה לעשות זאת במכוון, אבל מעשיו מצביעים על כך שהוא חסר טיפת רגישות ושהוא לא חושב לרגע על השלכות מעשיו. הרי זה ברור כשמש שהיא נפגעת ממה שהוא אומר ועושה, אך זה לא מעניין אותו כלל. קצת מזכיר לי את הטיפוסים האלה שמרביצים לאישה ואחר כך אומרים שהם לא התכוונו וזו בעצם אשמתה של האישה שהרגיזה אותם עד כדי כך שנאלצו להרביץ לה. אדם טוב ורגיש מתאפיין בזה שאפילו כשהוא נפגע וקשה לו, הוא מסוגל לראות גם את האנשים האחרים במשוואה ולא רק את עצמו. ראול, שנראה היה שניחן ביכולת זו, כנראה איבד אותה לחלוטין. והכל למה? כי הוא גילה שחברתו לא בתולה? נו, באמת! אנחנו במאה ה-21 וקשה לי לדמיין שבחורים בימינו מצפים מחברותיהם לעבור את מבחן הבתולין. וגם אם כן - עדיין לעשות זאת בבוטות ובאכזריות כזו, למרות שזה בבירור פוגע בבחורה שהוא אמור לאהוב? תסלחי לי מאוד, לא מקובל עליי בכלל. כאמור, אם הוא היה החבר שלי, הוא היה עף מכל המדרגות.
 

dvd3434

New member
אכן

כמו בכל יום ראשון בבוקר..אני מוצאר את הזמן לראות פרק של צח"מ (היום החופשי שלנו האירופאים...) וראול פשוט הסיר את המסיכה והראה מי זה ראול האמיתי, אותו ראול ששיחק אותה נעלב יותר מדי מבילי וכעת הוא נעלב יותר מדי מהעובדה שהוא לא הראשון של בריאנה. ראול היא פשוט דמות של בחור שלא מסוגל לחיות עם עולם שהוא לא וורוד לחלוטין, לא מסוגל להתמודד עם בעיות (גם בתחום הסכרת הוא כל הזמן הדחיק וניסה להסתיר את הבעיה הרפואית שלו)...וזהו- עכשיו אני מחכה שאורטלוש תבוא ותתעלל בי על כל הדברים שאמרתי....
 

taish

New member
אני אוותר לך הפעם ../images/Emo8.gif

ולו מפני שאני דווקא די מסכימה עם דבריך ככל שהם נוגעים לריאנה, וכבר הבעתי את דעתי על כך. אבל אל תטעה - ראוליטו הוא עדיין מספר 1 אצלי, וקח בחשבון ש"משמעת ראול" בעינה עומדת.
 

nimix

New member
את המשמעת..

של ראול אני אצטרך לראות במפגש אורטל אגב מפגש...
 

dvd3434

New member
הממממ

עד שחשבתי שיש לי את הצ'אנס לעבור את ראוליטו בדירוג.....ככה נגוזה התקווה בהינף עט או במקרה שלנו בלחיצת כפתור...
 

python 4

New member
אה באמת?../images/Emo123.gif

כלומר.. ראול הוא המלך!
ראול הוא המלך!
בקרוב בפורום זה - משמעת ג'יל
 

ים כחול

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif קאלה איתך במחשבות

לא אכתוב מה שאני חושבת כי זה לחזור על דברייך כל הסיפור ראול\ריאנה מעיק שחוק ומתסכל . תודה ל-אל שלא נאלצנו לראות עוד מהמריבות שלהם היום.
 
למעלה