החלפה של צירים וכיעור אופניים
בשעה טובה ומוצלחת, מצאתי את האופניים שלי לשנת הלימודים הבאה (ובעזרת השם תתברך גם אלה שאחריה) - TREK משומשות, מתאימות לגמדות כמוני, מהממות, קלילות להפליא ומושי-מושלמות. עכשיו שתי בעיות ניצבות בפניי - הראשונה, הצירים. יש להם צירים כאלה שנפתחים... נו, בדברים כאלה, שמושכים ופותחים. ומכיוון שאני לא רוצה לקשור אותם ולחזור אל שלדה קשורה, אני רוצה להחליף לצירים פושטיים שנפתחים עם מפתח שבדי. איך עושים את זה? בחנויות אופניים עושים כזה דבר? וכמה זה אמור לעלות לי?... כדי שלא יקלטו מייד שאני בורה ונבערת ויעשקו אותי
בעיה שנייה - הן TREK, ואני רוצה להפחית למינימום את הסיכוי שאני אחזור ובכלל לא אמצא אופניים. ברוב הזמן אני לא אשאיר אותן קשורות בחוץ, אבל יהיו פעמים שאין ברירה - כולל כל יום באונ'. מה הדרך הכי טובה "לכער" אותן? אם לצבוע - יש איזה צבע מיוחד, טכניקה מיוחדת, משהו כללי שצריך לדעת? אני מניחה שלקלף את הציפוי והכתובת זה לא רעיון מוצלח, כי זה עשוי להביא להחלדה. כל רעיון אחר יתקבל בברכה. (ובאותו הקשר - האם עדיף להשאיר את הציר של הכסא כמו שהוא ואז להוציא אותו בכל פעם? זה בכלל ישנה משהו לגבי סיכויי הגניבה של האופניים, או שאין לזה חשיבות?) בתודה מראש סטודנטית תל אביבית שלא מבינה באופניים אבל רוכבת הרבה
בשעה טובה ומוצלחת, מצאתי את האופניים שלי לשנת הלימודים הבאה (ובעזרת השם תתברך גם אלה שאחריה) - TREK משומשות, מתאימות לגמדות כמוני, מהממות, קלילות להפליא ומושי-מושלמות. עכשיו שתי בעיות ניצבות בפניי - הראשונה, הצירים. יש להם צירים כאלה שנפתחים... נו, בדברים כאלה, שמושכים ופותחים. ומכיוון שאני לא רוצה לקשור אותם ולחזור אל שלדה קשורה, אני רוצה להחליף לצירים פושטיים שנפתחים עם מפתח שבדי. איך עושים את זה? בחנויות אופניים עושים כזה דבר? וכמה זה אמור לעלות לי?... כדי שלא יקלטו מייד שאני בורה ונבערת ויעשקו אותי