אצל השכן הדשא תמיד ירוק יותר
אין מה לעשות, זה ידוע ששם המדיניות יותר "לקראת הלקוח" מאשר בישראל.
מניסיון אישי אני יכול להגיד לך שבעבר, שירות הלקוחות של NMC UNITED היה לא פחות ממדהים. יצא לי לטרטר אותם כמה וכמה פעמים ותמיד קיבלתי שירות מצויין. מי יודע, אולי תופתע לטובה.
אם יש לך אפשרות, אני ממליץ לך לנסוע למשרדים שלהם. היחס שם הרבה יותר לבבי ומסביר פנים מאשר דרך הטלפון. אני יודע שזו טירחה, אבל אם תבוא לשם ותסביר את הבעיה, יכול להיות שיבדקו זאת במקום ויגידו לך שההחלפה ללא עלות. בקיצור, אין לדעת.
פעם באתי אליהם עם מארז שרוט (שריטה קטנה שבהחלט היה אפשר לחיות איתה) הסברתי להם בנימוס שיש לי "שריטה" בכל הקשור לאוסף שלי. בלי שאלות, ישר רצו למחסן והביאו לי חדש.
כל זה כאמור היה בעבר, אין לי מושג איך הם מתנהלים היום, אז קח את כל הנאמר לעיל בעירבון מוגבל.