החלפת דיסקים

porky169

New member
החלפת דיסקים


לפני מספר שנים קניתי את המארז של NMC מריצ' ועד רץ' אבל רוב הדיסקים שבו כבר לא כל כך עובדים לי...
אם אני אתקשר לNMC הם יוכלו לשלוח לי דיסקים חלופיים או שאני פשוט אצטרך לקנות מארז חדש במחיר מלא?
 

AsafA55

New member
הם לא עובדים בגלל שחיקה?

אם זו אכן הסיבה,אני לא רואה היגיון בהחלפת הדיסקים שלך.
מה גם שזה מוצר שנקנה לפני כמה שנים....
אם זה היה משהו בין חודשיים-שלושה (עם קבלה) ופשוט היה פגום מסיבה כלשהי הייתי יכול לעזור לך.

אני חושש שאם תרצה את המארז תאלץ לרכוש חדש.
 

liorb22

New member
ממליץ לך לפנות ישירות

זה הטלפון של שירות הלקוחות שלהם:
טלפון : 03-6909800
תרים טלפון ותסביר את הבעיה. יכול להיות שהם יהיו אדיבים מספיק להחליף לך את התקליטורים בחינם, וגם יכול להיות שלא. אבל אל תוותר על שיחה איתם.
 

porky169

New member
תודה בהחלט אנסה את מזלי


לנסות לא יזיק, ואם לא אז חבל מאוד שבארץ אין מדיניות כזאת של החלפת דיסקים.
אם אני לא טועה, בארה"ב חברות כמו דיסני והאחים וורנר מחליפות דיסקים אפילו על דברים יותר קטנים מ"דיסקים שרוטים" כמו תוכן שלא לרוחם של חובבי הסרטים הקלאסיים.
 

liorb22

New member
אצל השכן הדשא תמיד ירוק יותר :)

אין מה לעשות, זה ידוע ששם המדיניות יותר "לקראת הלקוח" מאשר בישראל.
מניסיון אישי אני יכול להגיד לך שבעבר, שירות הלקוחות של NMC UNITED היה לא פחות ממדהים. יצא לי לטרטר אותם כמה וכמה פעמים ותמיד קיבלתי שירות מצויין. מי יודע, אולי תופתע לטובה.

אם יש לך אפשרות, אני ממליץ לך לנסוע למשרדים שלהם. היחס שם הרבה יותר לבבי ומסביר פנים מאשר דרך הטלפון. אני יודע שזו טירחה, אבל אם תבוא לשם ותסביר את הבעיה, יכול להיות שיבדקו זאת במקום ויגידו לך שההחלפה ללא עלות. בקיצור, אין לדעת.

פעם באתי אליהם עם מארז שרוט (שריטה קטנה שבהחלט היה אפשר לחיות איתה) הסברתי להם בנימוס שיש לי "שריטה" בכל הקשור לאוסף שלי. בלי שאלות, ישר רצו למחסן והביאו לי חדש.

כל זה כאמור היה בעבר, אין לי מושג איך הם מתנהלים היום, אז קח את כל הנאמר לעיל בעירבון מוגבל.
 

AsafA55

New member
אני לא מסכים עם צורת שירות כזו

ז"א,אני מניח שנהדר להיתקל בכזה שירות,אבל אני לא חושב שזו תפקידה של החברה להחליף פגם שנגרם ללא עוררין בגלל שימוש או זמן.
 

liorb22

New member
בגלל שימוש לא נכון - אתה צודק

זמן? למה לא? כזכור לך, בעבר דווח פה על תקליטור מסויים ממארז סופרמן שהופיע עליו כתם לא מזוהה. זנדר אז ביקש מכל אחד מאיתנו שנתקל בתקליטור דומה ליצור עימם קשר לצורך החלפה.

זה לא נעשה בגלל שהוא מכיר אותנו, אלא בגלל שכך שירות צריך להיות. פגם שלא באשמת הלקוח, אמור להיות באחריות היצרן/מפיץ/משווק.
 

angelwings1

New member
שיהיה בהצלחה


תעדכן מה היה בסוף. מאוד מעניין לשמוע מה הייתה תגובתם.
 
למעלה