החלפת חנות

all about art

New member
החלפת חנות

הי,
חדשה בפורום וחדשה יחסית בetsy, זקוקה להתייעצות...
פתחתי חנות לפני כ8 חודשים, חלק מהזמן לא הייתי פעילה , ובחלק מהזמן פשוט לא היו מכירות. כשעבדתי על התנועה בetsy ראיתי שרוב התנועה שמגיעה ע"י teams ואוצרות היא תנועה פנימית של מוכרים נוספים. ואני מעוניינת בתנועה חיצונית.
במסגרת החידושים אני רוצה להפריד את החנות לשתי חנויות שונות האחת של תכשיטים והשנייה תיקים.
מה אתן אומרות - האם לפתוח מחדש את שתי החנויות או רק לחדש אחת ולפתוח נוספת? לתאריך הפתיחה וההצטרפות יש השלכות?
עניין נוסף - חשוב לי לשמור על המייל הקיים, האם אפשר להשתמש באותו מייל למספר חנויות?
 

yauli747

New member
תשובות

בקשר לותק החנות, יש כאלה שחושבים שיש משמעות לותק החנות אם אין הרבה מכירות, לדעתי אין טעם וחבל לסגור ואין השפעה כל כך גדולה, מה גם שיש לך כבר את השם של המותג שלך וכו...
&nbsp
בקשר לפתיחת חנות נוספת אז כמו שכבר אמרתי, תשארי עם החנות הישנה ופתחי חנות נוספת.
&nbsp
את חייבת שזה יהיה עם מייל שונה לגמרי אבל יכולה להשתמש באותו חשבון פייפאל.
&nbsp
צריך לציין בתיאור של כל חנות שיש לך חנות נוספת ואף לתת לינק לחנות הנוספת.
&nbsp
חשבו שתדעי שזה כמובן יכפיל לך את העבודה וזה לא תמיד מומלץ אם אין לך מספיק מכירות או תנועה מומלץ להתמקד בחנות אחת ורק אחרי שכבר שולטים יש תנועה + מכירות לעבור לחנות שניה.
&nbsp
הרבה בהצלחה
 
תשובה

לדעתי אין השלכה לתאריך, מעטים הלקוחות שבאמת שמים לב לזה ומיותר לפתוח חנות חדשה.

את צריכה מייל אחר כדי לפתוח חנות נוספת אם אינני טועה. מכיוון שאינך רוצה לבדוק מספר חשבונות מייל את יכולה להגדיר במייל הנוסף שכל דואר שישלח אליו אוטומטית יועבר גם למייל הראשי שלך.
קוראים לזה בד"כ Mail Forwarder
הנה למשל ההגדרות לבצע זאת עם חשבון GMAIL
https://support.google.com/mail/answer/10957?hl=iw
 

all about art

New member
תודה על התשובות, משנה את מראה החנות

ומפרידה את התיקים לחנות חדשה. אכן צריך מייל נפרד ומשתמש אטסי נוסף לחנות החדשה.
אשמח אם תיכנסו לחנות שבתהליך השינוי ותחוו דעתכם :
https://www.etsy.com/shop/shooohs
תודה ויום נעים.
 
למעלה