החלפת מוצר ברשת באג נגן mp3

בורגולי

New member
החלפת מוצר ברשת באג נגן mp3

קניתי לפני שבוע נגן MP3 בבאג, אני לא כל כך מרוצה ממנו ואני מעוניין להחליפו. מה אתם אומרים הם יסכימו? כמעט שלא השתמשתי בו ויש לי את כל השקיות והאריזות. חשוב לצין שאין בו שום פגם, אני רוצה להחליף אותו בגלל שאני לא מרוצה מהגודל שלו -פיזי ומהנפח שירים שניכנסים בו. ואני רוצה לקחת מוצר אחר באותה חנות.
 

יאיר B

New member
זה תלוי במדיניות ההחזרים של באג

פנה **מחר** לחנות שממנה קנית את הנגן עם הקבלה, כל החלקים והקופסא (אם מדובר בקופסת פלסטיק שצריל לגזור כדי לפתוח כמו בנגני סאנדיסק או חלק מנגני קראייטיב - לא תוכל להחזיר את המוצר) ואולי הם יסכימו לקבל בחזרה.
 

בורגולי

New member
אני יעשה את זה בהקדם...

אני לא יכול מחר אני יוצא הביתה יום שני- אני חייל. אני מקווה שזה יסתדר והם יסכימו. תודה!!
 

gt-master

New member
על פי חוקי צרכנות

זכותך להחזיר מוצר תוך 14 יום כל עוד הוא שלם ובאריזתו המקורית אתה פשוט יכול להגיד שאתה לא מרוצה וזהו.אתה לא חייב לקנות שם ולהרגיש לא בסדר,הם חייבים להחזיר לך כסף וזה נכון לכל חנות. אם הם יגידו שאי אפשר או זיכוי תגיד להם שביררת וזאת זכותך. אם תתעקש תראה שפתאום יביאו כאילו מנהל שיאשר( יש פה בארץ מדיניות של לנסות ולא להחזיר בטענות שונות ). בהצלחה.
 

dani666

New member
אין חוק צרכנות כזה

אם זו קנייה מרוחקת (טלפון, רשת) - אכן ניתן להחזיר מכל סיבה תוך 14 יום (כפוף לדמי ביטול שוליים). אם זו קנייה בחנות (וזו היתה קנייה בחנות) חובה על החנות לפרסם במקום בולט את מדיניות ההחזרה שלה. המדיניות יכולה להיות גם - אנחנו לא מקבלים בחזרה. זה חוקי. רק אם אין פרסום בחנות על מדיניות ההחזרה - ניתן להחזיר. אני מניח שבבאג - יש פרסום של מדיניות ההחזרה
 

amirxbox

New member
אין חוק כזה.. היתה הצעת חוק

בסוף מה שהוחלט שכל חנות תפרסם שלט גלוי וברור לגבי מדיניות ההחזרות שלה, אבל לא ראיתי שום דבר שמחייב החזרה.
 

gt-master

New member
אני חושב שאתם טועים

תחתונים,דיסקים וספרים לא ניתן להחזיר בגלל העתקות. אין קשר אם עסקה נעשתה בטלפון או בחנות.מותר להחזיר תוך 14 יום בתנאי שהמכשיר שלם ובאריזתו המקורית ושלמה. היה לי סיפור עם אורנג' ןסירבו להחליף ,אני נופפתי בחוק ודרשתי כסף חזרה,בסוף הם התחננו שאני החליף למכשיר אחר וזה מה שעשיתי.
 

gt-master

New member
מתברר שאני טועה

אין חוק בעניין אלה אם המוצר פגום. עצוב מאוד. בעולם זה נפוץ ולכן אנו רואים כל כך הרבה מוצרים מחודשים בזול. אנשים מנצלים את החוק (ארה"ב למשל) קונים מספר מכשירים ומחזירים ומשאירים את הטוב בעיניהם. מכאן נובע שעדיף לרכוש באינטרנט כי אז ניתן כן להחזיר תוך 14 יום.
 

amirxbox

New member
גם באינטרנט אם תסתכל באותיות הקטנות

מוצר שנפתח הם לא חייבים לקבל, גם בערוץ הקניות אותו תנאי.
 

בורגולי

New member
שונא אותם סירבו.....

הייתי היום בבאג אמרתי להם שאני מעוניין להחליף את המוצר. בהתחלה לא הייתה להם בעיה עם זה, הם פתחו את הקופסא, הסתכלו והסתכלו וכיאילו שחיפשו למצוא פגם ולו הכי קטן כדי שאני לא יוכל להחליף את המוצר. אחרי כמה דקות הוא אומר לי שאני לא יכול להחליף בגלל שיש שריטות במסך, הסתכלתי ויש ממש שריטונת קטנה שבקושי רואים אותה, אני לא שמתי לב אליה לפני שהבאתי את המוצר. אני אפילו לא בטוח שהשריטה הזאת ממני, כי כמעט ולא השתמשתי במוצר- יכול להיות שכך הגיע אלי המוצר אבל אני לא יכול להוכיח. בקיצור הוא נתן לי מספר טלפון של שירות לקוחות ואמר לי שרק הם יכולים לאשר לי החלפה של המוצר. מחר אני יתקשר מה אתם אומרים? הם יסכימו? מה להגיד להם?
 

amirxbox

New member
גם לי היה סיפור איתם לפני שנים

הייתי אז ילד וקונה בכספי המועט משחקים מקוריים ל PS1. פעם אחת ממש התאכזבתי ממשחק ומיהרתי להחזיר ועשו לי צרות, אחרי יומיים של שיחות עם שירות לקוחות החזירו לי כסף במזומן.
 
למעלה