החלפת ממיר ישן של הוט שתקול

Borisyo

Member
שלום,

תיאמו איתי החלפת ממיר תקול לממיר חדש באמצעות שליח עד הבית.

אמרו לי שאקבל ממיר, כרטיס וכבלים.
אני מניח שמדובר בכבל חשמל וכבל HDMI...

אז עליי להחזיר לשליח ממיר, כרטיס וגם כבלים או שלשמור כבלים כי יכולים להיות מצבים שאחד הכבלים חסר ודברים כאלה?

תודה
 

GoldenEyes

Well-known member
שלום,

תיאמו איתי החלפת ממיר תקול לממיר חדש באמצעות שליח עד הבית.

אמרו לי שאקבל ממיר, כרטיס וכבלים.
אני מניח שמדובר בכבל חשמל וכבל HDMI...

אז עליי להחזיר לשליח ממיר, כרטיס וגם כבלים או שלשמור כבלים כי יכולים להיות מצבים שאחד הכבלים חסר ודברים כאלה?

תודה
איך אומרים ? אז אמרו...
כשאצלי החליפו את הממיר הגיע טכנאי שלהם , כי יש צורך להחליף גם כרטיס
מה עשה החכם ?
ניתק את הכבלים מהממיר הישן , וחיבר אותם לממיר החדש , והגדיר את הכרטיס באפליקציה שלו לממיר החדש.

תכין את הכבלים להחזרה , יבוא שליח , תבדוק מה אתה מקבל (תשים לב על מה אתה חותם , יש פירוט , אלה נבלות)
אם השליח הביא את הכל , יופי
לא הביא , אל תחזיר לו כבלים
אל תשאיר אצלך כלום , הם מחייבים אותך אח"כ על ציוד חסר
 

Borisyo

Member
כשאצלי החליפו את הממיר הגיע טכנאי שלהם , כי יש צורך להחליף גם כרטיס
מה עשה החכם ?
ניתק את הכבלים מהממיר הישן , וחיבר אותם לממיר החדש , והגדיר את הכרטיס באפליקציה שלו לממיר החדש.

כאשר בפועל הטכנאי היה אמור לאסוף כבלים ישנים וכרטיס ישן ולהחתים אותך על כבלים חדשים וכרטיס ישן?

תכין את הכבלים להחזרה , יבוא שליח , תבדוק מה אתה מקבל (תשים לב על מה אתה חותם , יש פירוט , אלה נבלות)
אם השליח הביא את הכל , יופי
לא הביא , אל תחזיר לו כבלים

מה אני עושה אם נגיד אחד מהכבלים חסר אצל שליח? מסרב לחתום בכלל או חותם רק על פריטים שהוא הביא?
 

GoldenEyes

Well-known member
כאשר בפועל הטכנאי היה אמור לאסוף כבלים ישנים וכרטיס ישן ולהחתים אותך על כבלים חדשים וכרטיס ישן?



מה אני עושה אם נגיד אחד מהכבלים חסר אצל שליח? מסרב לחתום בכלל או חותם רק על פריטים שהוא הביא?
אתה חותם על מה שקיבלת
הם יכולים לרשום מליון דברים
נגיד ויבואר השליח , וינתק את הכבלים הישנים ויחבר אותם לחדש , אז קיבלת רק ממיר חדש
ורק על זה תחתום
בטוח שיש שם רשימה , פשוט תמחוק ותרשום לא התקבל
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אתה חותם על מה שקיבלת
הם יכולים לרשום מליון דברים
נגיד ויבואר השליח , וינתק את הכבלים הישנים ויחבר אותם לחדש , אז קיבלת רק ממיר חדש
ורק על זה תחתום
בטוח שיש שם רשימה , פשוט תמחוק ותרשום לא התקבל
בד"כ לא מחתימים על הציוד שמעבר לממיר. לא כבלים. לא ספק ולא כרטיס. טכנאי יכול לעדכן את הכרטיס לממיר החדש וזה תקין. בשום מקום לא רשום שצריך להחליף גם כרטיס כשהוא תקין.
 

Borisyo

Member
נגיד ויבואר השליח , וינתק את הכבלים הישנים ויחבר אותם לחדש , אז קיבלת רק ממיר חדש
ורק על זה תחתום

אז שליח הוא בעצם נציג / טכנאי שעובד בהוט ולא שליח של חברת משלוחים? כאשר הוא בא הוא לא מבקש לחתום שקיבלתי חבילה ועוזב, אלה נכנס, אוסף ממיר תקול, מחתים אותי על החלפה ואז עוזב?
 

GoldenEyes

Well-known member
אז שליח הוא בעצם נציג / טכנאי שעובד בהוט ולא שליח של חברת משלוחים? כאשר הוא בא הוא לא מבקש לחתום שקיבלתי חבילה ועוזב, אלה נכנס, אוסף ממיר תקול, מחתים אותי על החלפה ואז עוזב?
כן
ככה היה אצלי לפחות
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אני לא מכיר את החברה שאתה מדבר עליה...
אבל לפני זמן מה הזדכיתי על ממיר של יס.
הנציג שהגיע אלי, בא עם רשימה של ציוד שהוא היה אמור לאסוף והקפיד לקבל ממני הכל.
1. ממיר.
2. ספק מתח לממיר (בממיר שהחזרתי מגיע ספק מתח בנפרד).
3. כבל HDMI.
4. כבל רשת.
4. כרטיס של הממיר.

במקרה של החלפה, קיימת אפשרות שהטכנאי יתאים את הכרטיס הקיים לממיר החדש.
במקרה שאתה רכשת "על הדרך" טלוויזיה 4K, הוא אמור גם לספק לך כבל HDMI-2 שיתמוך ב-4K.

כלקוח של אינטרנט "בזק", הם דרשו ממני שאחזיר גם את המסננים שהם מספקים עם הנתב, ברגע ש"העזתי" להתנתק מהם. 1618146178220.png
 

Borisyo

Member
@GoldenEyes @מ ש ה 53 שלום. אתמול הגיע שליח מחברת "פליינג קרגו", בדק ממיר, סרק כרטיס ואסף אותם. נתן לי אריזה עטופה עם ממיר וכבלים. הבחור לא היה ידידותי ובטח לא היה טכנאי של הוט. כששאלתי אם אני צריך לחתום הוא אמר שלא ועזב בלי לדבר.

לאחר התקנת ממיר חדש, הבנתי שהחלפת ממיר הייתה לשוא כי בעיה לא נפתרה. קבעו טכנאי של הוט הפעם והיום הוא הביא ממיר חדש. בינתיים לא יודע אם זה פתר בעיה.
 

GoldenEyes

Well-known member
@GoldenEyes @מ ש ה 53 שלום. אתמול הגיע שליח מחברת "פליינג קרגו", בדק ממיר, סרק כרטיס ואסף אותם. נתן לי אריזה עטופה עם ממיר וכבלים. הבחור לא היה ידידותי ובטח לא היה טכנאי של הוט. כששאלתי אם אני צריך לחתום הוא אמר שלא ועזב בלי לדבר.

לאחר התקנת ממיר חדש, הבנתי שהחלפת ממיר הייתה לשוא כי בעיה לא נפתרה. קבעו טכנאי של הוט הפעם והיום הוא הביא ממיר חדש. בינתיים לא יודע אם זה פתר בעיה.
שיטה חדשה כנראה
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
@GoldenEyes @מ ש ה 53 שלום. אתמול הגיע שליח מחברת "פליינג קרגו", בדק ממיר, סרק כרטיס ואסף אותם. נתן לי אריזה עטופה עם ממיר וכבלים. הבחור לא היה ידידותי ובטח לא היה טכנאי של הוט. כששאלתי אם אני צריך לחתום הוא אמר שלא ועזב בלי לדבר.

לאחר התקנת ממיר חדש, הבנתי שהחלפת ממיר הייתה לשוא כי בעיה לא נפתרה. קבעו טכנאי של הוט הפעם והיום הוא הביא ממיר חדש. בינתיים לא יודע אם זה פתר בעיה.
א. מאד יתכן שהבעיה היא בכלל בטלוויזיה.
ב. הוט מצטיינים בהיסטוריה של ממירים שהורסים טלוויזיות, בעיקר כשמדובר בחיבור HDMI.
איני יודע איזה ממיר יש לך ובאיזו טלוויזיה אתה משתמש, אבל לא אהיה מופתע, אם אשמע שהנזק הוא דווקא בטלוויזיה.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
@GoldenEyes @מ ש ה 53 שלום. אתמול הגיע שליח מחברת "פליינג קרגו", בדק ממיר, סרק כרטיס ואסף אותם. נתן לי אריזה עטופה עם ממיר וכבלים. הבחור לא היה ידידותי ובטח לא היה טכנאי של הוט. כששאלתי אם אני צריך לחתום הוא אמר שלא ועזב בלי לדבר.

לאחר התקנת ממיר חדש, הבנתי שהחלפת ממיר הייתה לשוא כי בעיה לא נפתרה. קבעו טכנאי של הוט הפעם והיום הוא הביא ממיר חדש. בינתיים לא יודע אם זה פתר בעיה.
לפי התיאור שלך בשירשור קודם, נראה שיהיה נכון להזמין טכנאי בכיר שיבדוק את התקלות.
כנראה שהקירבה לים גרמה לקורוזיה בכבל שמגיע לביתך ומאד יתכן שהחלפתו תפתור עבורך את הבעיה.
ואם לא? יאללה. תעבור לחברה המתחרה.
אודה שאיני יודע עד כמה יס מעבירים את הערוצים שחשוב לך לצפות בהם, אבל במידה שכן, אולי זה יהיה עדיף עבורך...
 
למעלה