איך אומרים ? אז אמרו...שלום,
תיאמו איתי החלפת ממיר תקול לממיר חדש באמצעות שליח עד הבית.
אמרו לי שאקבל ממיר, כרטיס וכבלים.
אני מניח שמדובר בכבל חשמל וכבל HDMI...
אז עליי להחזיר לשליח ממיר, כרטיס וגם כבלים או שלשמור כבלים כי יכולים להיות מצבים שאחד הכבלים חסר ודברים כאלה?
תודה
כשאצלי החליפו את הממיר הגיע טכנאי שלהם , כי יש צורך להחליף גם כרטיס
מה עשה החכם ?
ניתק את הכבלים מהממיר הישן , וחיבר אותם לממיר החדש , והגדיר את הכרטיס באפליקציה שלו לממיר החדש.
תכין את הכבלים להחזרה , יבוא שליח , תבדוק מה אתה מקבל (תשים לב על מה אתה חותם , יש פירוט , אלה נבלות)
אם השליח הביא את הכל , יופי
לא הביא , אל תחזיר לו כבלים
אתה חותם על מה שקיבלתכאשר בפועל הטכנאי היה אמור לאסוף כבלים ישנים וכרטיס ישן ולהחתים אותך על כבלים חדשים וכרטיס ישן?
מה אני עושה אם נגיד אחד מהכבלים חסר אצל שליח? מסרב לחתום בכלל או חותם רק על פריטים שהוא הביא?
בד"כ לא מחתימים על הציוד שמעבר לממיר. לא כבלים. לא ספק ולא כרטיס. טכנאי יכול לעדכן את הכרטיס לממיר החדש וזה תקין. בשום מקום לא רשום שצריך להחליף גם כרטיס כשהוא תקין.אתה חותם על מה שקיבלת
הם יכולים לרשום מליון דברים
נגיד ויבואר השליח , וינתק את הכבלים הישנים ויחבר אותם לחדש , אז קיבלת רק ממיר חדש
ורק על זה תחתום
בטוח שיש שם רשימה , פשוט תמחוק ותרשום לא התקבל
נגיד ויבואר השליח , וינתק את הכבלים הישנים ויחבר אותם לחדש , אז קיבלת רק ממיר חדש
ורק על זה תחתום
כןאז שליח הוא בעצם נציג / טכנאי שעובד בהוט ולא שליח של חברת משלוחים? כאשר הוא בא הוא לא מבקש לחתום שקיבלתי חבילה ועוזב, אלה נכנס, אוסף ממיר תקול, מחתים אותי על החלפה ואז עוזב?
שיטה חדשה כנראה@GoldenEyes @מ ש ה 53 שלום. אתמול הגיע שליח מחברת "פליינג קרגו", בדק ממיר, סרק כרטיס ואסף אותם. נתן לי אריזה עטופה עם ממיר וכבלים. הבחור לא היה ידידותי ובטח לא היה טכנאי של הוט. כששאלתי אם אני צריך לחתום הוא אמר שלא ועזב בלי לדבר.
לאחר התקנת ממיר חדש, הבנתי שהחלפת ממיר הייתה לשוא כי בעיה לא נפתרה. קבעו טכנאי של הוט הפעם והיום הוא הביא ממיר חדש. בינתיים לא יודע אם זה פתר בעיה.
א. מאד יתכן שהבעיה היא בכלל בטלוויזיה.@GoldenEyes @מ ש ה 53 שלום. אתמול הגיע שליח מחברת "פליינג קרגו", בדק ממיר, סרק כרטיס ואסף אותם. נתן לי אריזה עטופה עם ממיר וכבלים. הבחור לא היה ידידותי ובטח לא היה טכנאי של הוט. כששאלתי אם אני צריך לחתום הוא אמר שלא ועזב בלי לדבר.
לאחר התקנת ממיר חדש, הבנתי שהחלפת ממיר הייתה לשוא כי בעיה לא נפתרה. קבעו טכנאי של הוט הפעם והיום הוא הביא ממיר חדש. בינתיים לא יודע אם זה פתר בעיה.
לפי התיאור שלך בשירשור קודם, נראה שיהיה נכון להזמין טכנאי בכיר שיבדוק את התקלות.@GoldenEyes @מ ש ה 53 שלום. אתמול הגיע שליח מחברת "פליינג קרגו", בדק ממיר, סרק כרטיס ואסף אותם. נתן לי אריזה עטופה עם ממיר וכבלים. הבחור לא היה ידידותי ובטח לא היה טכנאי של הוט. כששאלתי אם אני צריך לחתום הוא אמר שלא ועזב בלי לדבר.
לאחר התקנת ממיר חדש, הבנתי שהחלפת ממיר הייתה לשוא כי בעיה לא נפתרה. קבעו טכנאי של הוט הפעם והיום הוא הביא ממיר חדש. בינתיים לא יודע אם זה פתר בעיה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.