החלפת מערכות - עניין מסובך?
נתחיל בזה שעוד אין לי אף זוג אופניים (קריאות בוז מהקהל). אני שוקל רכישה של אופני כניסה ז"ק וטחנתי את כל המפרטים ואת MTBR. העניין הוא שבסכום שהקצבתי (2000 ש"ח) לא משיגים ציוד איכותי במיוחד. השלב הבא כלפי מעלה יעלה עוד 1000 ש"ח וישדרג רק במעט את המפרט. נניח לצורך הדיון אופני TREK 4300 ו- 4500. ההבדל ביניהם כ- 1000 ש"ח במחירון אבל עושה רושם שהתמורה לא מדהימה. הבולם בשניהם לא מדהים כנראה ובכל מקרה הוא 80 מ"מ. מערכת ההנעה משתדרגת מ- ALIVIO ל- DEORE (תוספת של עוד גג"ש בקסטה). גם הבלמים משתדרגים קצת אבל נשארים V. קצת חיפוש ב- EBAY העלה ש- 1000 ש"ח יכולים לקנות לי סט בלמי דיסק הידראוליים עם שיפטרים DEORE, קסטה אחורית ומעבירים קדמיים ואחוריים. השאלה היא אם אני לא מפספס משהו ועד כמה יהיה לי מסובך לבצע את השידרוג אחרי כמה חודשי רכיבה. לצורך העניין יש לי כישורים טכניים מאוד נרחבים, כל כלי עבודה שאפשר לחשוב עליו ומקום לעשות את העבודה. אשמח לכל דלי מים קרים שתוכלו לשפוך עלי. תודה, ניר
נתחיל בזה שעוד אין לי אף זוג אופניים (קריאות בוז מהקהל). אני שוקל רכישה של אופני כניסה ז"ק וטחנתי את כל המפרטים ואת MTBR. העניין הוא שבסכום שהקצבתי (2000 ש"ח) לא משיגים ציוד איכותי במיוחד. השלב הבא כלפי מעלה יעלה עוד 1000 ש"ח וישדרג רק במעט את המפרט. נניח לצורך הדיון אופני TREK 4300 ו- 4500. ההבדל ביניהם כ- 1000 ש"ח במחירון אבל עושה רושם שהתמורה לא מדהימה. הבולם בשניהם לא מדהים כנראה ובכל מקרה הוא 80 מ"מ. מערכת ההנעה משתדרגת מ- ALIVIO ל- DEORE (תוספת של עוד גג"ש בקסטה). גם הבלמים משתדרגים קצת אבל נשארים V. קצת חיפוש ב- EBAY העלה ש- 1000 ש"ח יכולים לקנות לי סט בלמי דיסק הידראוליים עם שיפטרים DEORE, קסטה אחורית ומעבירים קדמיים ואחוריים. השאלה היא אם אני לא מפספס משהו ועד כמה יהיה לי מסובך לבצע את השידרוג אחרי כמה חודשי רכיבה. לצורך העניין יש לי כישורים טכניים מאוד נרחבים, כל כלי עבודה שאפשר לחשוב עליו ומקום לעשות את העבודה. אשמח לכל דלי מים קרים שתוכלו לשפוך עלי. תודה, ניר