החל מאתמול התווספה נסיעה בקו 423 מפתח תקווה

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
החל מאתמול התווספה נסיעה בקו 423 מפתח תקווה

החל מאתמול התווספה נסיעה בקו 423 מפתח תקווה
לירושלים בשעה 7:38, בימים ראשון עד חמישי.

אבל, במערכות המידע זה לא מופיע... האם זו תוספת של הרגע האחרון? כי כידוע קובץ מסד הנתונים מעודכן שבועיים קדימה.
 
יש! סוף סוף מתגברים!

החל מאתמול התווספה נסיעה בקו 423 מפתח תקווה
לירושלים בשעה 7:38, בימים ראשון עד חמישי.

אבל, במערכות המידע זה לא מופיע... האם זו תוספת של הרגע האחרון? כי כידוע קובץ מסד הנתונים מעודכן שבועיים קדימה.
יש! סוף סוף מתגברים!
אולי הם עושים זאת כהכנה לפיצול 947 לנתניה-ירושלים ונתניה-חיפה (ובמספרים:950 ו922).
 

olli3

New member
מנהל
זה בא על חשבון ביטול נסיעה בקו 450 מאשדוד

יש! סוף סוף מתגברים!
אולי הם עושים זאת כהכנה לפיצול 947 לנתניה-ירושלים ונתניה-חיפה (ובמספרים:950 ו922).
זה בא על חשבון ביטול נסיעה בקו 450 מאשדוד
לירושלים של השעה 7:15.

הסטת תשומות.
 
מה הקשר לפיצול? הקישור שייפגע אינו הקישור

יש! סוף סוף מתגברים!
אולי הם עושים זאת כהכנה לפיצול 947 לנתניה-ירושלים ונתניה-חיפה (ובמספרים:950 ו922).
מה הקשר לפיצול? הקישור שייפגע אינו הקישור
לירושלים אלא הקישור לחיפה...
אם כבר לפצות על הפיצול הזה, שיואילו לקשר את מזרח פתח תקוה לתחנת הרכבת סגולה.
 


מה הקשר לפיצול? הקישור שייפגע אינו הקישור
לירושלים אלא הקישור לחיפה...
אם כבר לפצות על הפיצול הזה, שיואילו לקשר את מזרח פתח תקוה לתחנת הרכבת סגולה.
 
922 אינו מחליף 947 בקטע נתניה-חיפה, זה קו

יש! סוף סוף מתגברים!
אולי הם עושים זאת כהכנה לפיצול 947 לנתניה-ירושלים ונתניה-חיפה (ובמספרים:950 ו922).
922 אינו מחליף 947 בקטע נתניה-חיפה, זה קו
מאסף ביותר.
ל-947 בין נתניה לחיפה (לא כולל) יש בסך הכל שתי תחנות בצומת אולגה ובמחלף אור עקיבא.
 
זו טעות בהודעה של אגד - התגבור הוא לקו 426

החל מאתמול התווספה נסיעה בקו 423 מפתח תקווה
לירושלים בשעה 7:38, בימים ראשון עד חמישי.

אבל, במערכות המידע זה לא מופיע... האם זו תוספת של הרגע האחרון? כי כידוע קובץ מסד הנתונים מעודכן שבועיים קדימה.
זו טעות בהודעה של אגד - התגבור הוא לקו 426
ולכן השעה הלא עגולה 7:38 - יש ב 6:38 וב 8:38 ומיום ראשון הבא (לא מהשבוע) יש גם ב 7:38.
 


זו טעות בהודעה של אגד - התגבור הוא לקו 426
ולכן השעה הלא עגולה 7:38 - יש ב 6:38 וב 8:38 ומיום ראשון הבא (לא מהשבוע) יש גם ב 7:38.

נכון שהוא יותר קרוב אליי מ947,אבל זמן הנסיעה בו ארוך יותר וזה לא אותו קוד מחיר לנסיעה לירושלים.

ולמה לא מאריכים אותו צפונה,לאזור הקניון הגדול או אם המושבות...
 
כדי שחס וחלילה לא יסתננו אליו יותר מדי


נכון שהוא יותר קרוב אליי מ947,אבל זמן הנסיעה בו ארוך יותר וזה לא אותו קוד מחיר לנסיעה לירושלים.

ולמה לא מאריכים אותו צפונה,לאזור הקניון הגדול או אם המושבות...
כדי שחס וחלילה לא יסתננו אליו יותר מדי
חילונים. כפי שלא מוסיפים לו תחנה בצומת סירקין.
 

orenhz

Member
כבר היום נוסעים בקו הרבה "מסתננים"

כדי שחס וחלילה לא יסתננו אליו יותר מדי
חילונים. כפי שלא מוסיפים לו תחנה בצומת סירקין.
כבר היום נוסעים בקו הרבה "מסתננים"
אני רואה שיש בקו הזה הרבה חילונים ו"סרוגים". וממש הקו לא נראה כקו חרדי.
שים לב שחוץ משכ' גני הדר (דרומית להדר גנים), אין שום שכונה "חרדית מובהקת" שהקו עובר בה.
 
הקו הזה עובר בריכוזי האוכלוסיה החרדית בפ"ת

כבר היום נוסעים בקו הרבה "מסתננים"
אני רואה שיש בקו הזה הרבה חילונים ו"סרוגים". וממש הקו לא נראה כקו חרדי.
שים לב שחוץ משכ' גני הדר (דרומית להדר גנים), אין שום שכונה "חרדית מובהקת" שהקו עובר בה.
הקו הזה עובר בריכוזי האוכלוסיה החרדית בפ"ת
איום שום שכונה "חרדית מובהקת" מלבד הדר גנים וגני הדר, אבל יש אוכלוסיה חרדית גדולה באזור רחובות ארלוזורוב, טרומפלדור ופרנקפורטר וכן באזור שטמפפר וכפר אברהם.
לא סתם הקו הזה מתחיל ביד לבנים ולא בבילינסון או בתחנה המרכזית ולא סתם הוא מגיע לשכונות החרדיות בירושלים ולא לתוך התחנה המרכזית.
זה קו חרדי לכל דבר והמסלול והזמנים שלו (וגם המחיר...) נקבעו בהתאם לצרכי האוכלוסיה החרדית.
נכון שנוסעים בו גם חילוניים ודתיים לא חרדים, אבל החרדים עדיין לא ירצו שייעשו בו שינויים שיגדילו משמעותית את מספר הנוסעים הלא חרדים בו.
 
איום=אין

הקו הזה עובר בריכוזי האוכלוסיה החרדית בפ"ת
איום שום שכונה "חרדית מובהקת" מלבד הדר גנים וגני הדר, אבל יש אוכלוסיה חרדית גדולה באזור רחובות ארלוזורוב, טרומפלדור ופרנקפורטר וכן באזור שטמפפר וכפר אברהם.
לא סתם הקו הזה מתחיל ביד לבנים ולא בבילינסון או בתחנה המרכזית ולא סתם הוא מגיע לשכונות החרדיות בירושלים ולא לתוך התחנה המרכזית.
זה קו חרדי לכל דבר והמסלול והזמנים שלו (וגם המחיר...) נקבעו בהתאם לצרכי האוכלוסיה החרדית.
נכון שנוסעים בו גם חילוניים ודתיים לא חרדים, אבל החרדים עדיין לא ירצו שייעשו בו שינויים שיגדילו משמעותית את מספר הנוסעים הלא חרדים בו.
איום=אין
 
השאלה היא למה משרד התחבורה לא אומר

הקו הזה עובר בריכוזי האוכלוסיה החרדית בפ"ת
איום שום שכונה "חרדית מובהקת" מלבד הדר גנים וגני הדר, אבל יש אוכלוסיה חרדית גדולה באזור רחובות ארלוזורוב, טרומפלדור ופרנקפורטר וכן באזור שטמפפר וכפר אברהם.
לא סתם הקו הזה מתחיל ביד לבנים ולא בבילינסון או בתחנה המרכזית ולא סתם הוא מגיע לשכונות החרדיות בירושלים ולא לתוך התחנה המרכזית.
זה קו חרדי לכל דבר והמסלול והזמנים שלו (וגם המחיר...) נקבעו בהתאם לצרכי האוכלוסיה החרדית.
נכון שנוסעים בו גם חילוניים ודתיים לא חרדים, אבל החרדים עדיין לא ירצו שייעשו בו שינויים שיגדילו משמעותית את מספר הנוסעים הלא חרדים בו.
השאלה היא למה משרד התחבורה לא אומר
לאוכלוסיה החרדית בפתח תקווה:עם כל הכבוד (ויש כבוד) לצרכים שלכם,לקו יש פוטנציאל לשרת עוד אזורים,ולכן אנחנו מאריכים אותו צפונה,תוך הוספת זמנים (וזה יכול לעזור גם להם).אין סיבה לפתוח קו נוסף (לדעתי).
המחיר יכול להישאר אותו דבר,אבל לדעתי בכל זאת יש לאחד את הקודים 8 ו11 (אולי גם 13) גם אם זה אומר שהמחיר יהיה מעט יקר יותר (נניח,20 שקל)-וכמובן זה אומר שבכרטיסיה בקוד הזה תהיה לי אפשרות לבחור האם לנסוע ב947 מצומת סירקין או ב400 ממחלף גבעת שמואל,כי זה יהיה אותו קוד מחיר.
 

אוהדא11

New member
בה במידה שמשרד התחבורה אינו מסדיר תחנות עצירה

השאלה היא למה משרד התחבורה לא אומר
לאוכלוסיה החרדית בפתח תקווה:עם כל הכבוד (ויש כבוד) לצרכים שלכם,לקו יש פוטנציאל לשרת עוד אזורים,ולכן אנחנו מאריכים אותו צפונה,תוך הוספת זמנים (וזה יכול לעזור גם להם).אין סיבה לפתוח קו נוסף (לדעתי).
המחיר יכול להישאר אותו דבר,אבל לדעתי בכל זאת יש לאחד את הקודים 8 ו11 (אולי גם 13) גם אם זה אומר שהמחיר יהיה מעט יקר יותר (נניח,20 שקל)-וכמובן זה אומר שבכרטיסיה בקוד הזה תהיה לי אפשרות לבחור האם לנסוע ב947 מצומת סירקין או ב400 ממחלף גבעת שמואל,כי זה יהיה אותו קוד מחיר.
בה במידה שמשרד התחבורה אינו מסדיר תחנות עצירה
לקווי "מהדרין" באוניברסיטת בר אילן ובמקומות מרכזיים אחרים
 
גם לחרדים זה יהיה טוב, כי אז יתווספו

השאלה היא למה משרד התחבורה לא אומר
לאוכלוסיה החרדית בפתח תקווה:עם כל הכבוד (ויש כבוד) לצרכים שלכם,לקו יש פוטנציאל לשרת עוד אזורים,ולכן אנחנו מאריכים אותו צפונה,תוך הוספת זמנים (וזה יכול לעזור גם להם).אין סיבה לפתוח קו נוסף (לדעתי).
המחיר יכול להישאר אותו דבר,אבל לדעתי בכל זאת יש לאחד את הקודים 8 ו11 (אולי גם 13) גם אם זה אומר שהמחיר יהיה מעט יקר יותר (נניח,20 שקל)-וכמובן זה אומר שבכרטיסיה בקוד הזה תהיה לי אפשרות לבחור האם לנסוע ב947 מצומת סירקין או ב400 ממחלף גבעת שמואל,כי זה יהיה אותו קוד מחיר.
גם לחרדים זה יהיה טוב, כי אז יתווספו
נסיעות.
 
כי למנהיגי החרדים הפרדה היא ה"ערך"

השאלה היא למה משרד התחבורה לא אומר
לאוכלוסיה החרדית בפתח תקווה:עם כל הכבוד (ויש כבוד) לצרכים שלכם,לקו יש פוטנציאל לשרת עוד אזורים,ולכן אנחנו מאריכים אותו צפונה,תוך הוספת זמנים (וזה יכול לעזור גם להם).אין סיבה לפתוח קו נוסף (לדעתי).
המחיר יכול להישאר אותו דבר,אבל לדעתי בכל זאת יש לאחד את הקודים 8 ו11 (אולי גם 13) גם אם זה אומר שהמחיר יהיה מעט יקר יותר (נניח,20 שקל)-וכמובן זה אומר שבכרטיסיה בקוד הזה תהיה לי אפשרות לבחור האם לנסוע ב947 מצומת סירקין או ב400 ממחלף גבעת שמואל,כי זה יהיה אותו קוד מחיר.
כי למנהיגי החרדים הפרדה היא ה"ערך"
עדיף להם תחץ בתדירות פחות טובה העיקר שכמה שפחות לא חרדים יעלו לאוטובוס.
 
למה למשרד התחבורה צריך להיות אכפת מזה?

כי למנהיגי החרדים הפרדה היא ה"ערך"
עדיף להם תחץ בתדירות פחות טובה העיקר שכמה שפחות לא חרדים יעלו לאוטובוס.
למה למשרד התחבורה צריך להיות אכפת מזה?
לנגד עיני משרד התחבורה צריכים לעמוד עקרונות תכנוניים ותחבורתיים טהורים (כן,אני יודע שזו הבדיחה הטובה ביותר ששמעתם השבוע) ומצד שני לשקול את טובת האוכלוסייה באזור (גם אם זה אומר הארכת הקו,למרות מעבריו באזורים מיושבים בחרדים).
 
לפי עקרונות תכנוניים ותחבורתיים טהורים

למה למשרד התחבורה צריך להיות אכפת מזה?
לנגד עיני משרד התחבורה צריכים לעמוד עקרונות תכנוניים ותחבורתיים טהורים (כן,אני יודע שזו הבדיחה הטובה ביותר ששמעתם השבוע) ומצד שני לשקול את טובת האוכלוסייה באזור (גם אם זה אומר הארכת הקו,למרות מעבריו באזורים מיושבים בחרדים).
לפי עקרונות תכנוניים ותחבורתיים טהורים
צריכה להיות תחבורה ציבורית בשבת.
משרד התחבורה פועל לפי הרבה מאוד שיקולים ולחצים פוליטיים.
קח למשל את הארכת תקופת החינם ברכבת לתושבי שדרות והסביבה.מאילו שיקולים תכנוניים ותחבורתיים נבעה ההחלטה הפופוליסטית הזו של שר התחבורה?
או את הדוגמה שאוהבים להשתמש בה בפורום ובתקשורת - הרכבת לדימונה. מאילו שיקולים קו הרכבת הזה פועל אם לא משיקולים פוליטיים?
משרד התחבורה זה אחד המשרדים הכי פוליטיים מבין משרדי הממשלה.
 

אוהדא11

New member


לפי עקרונות תכנוניים ותחבורתיים טהורים
צריכה להיות תחבורה ציבורית בשבת.
משרד התחבורה פועל לפי הרבה מאוד שיקולים ולחצים פוליטיים.
קח למשל את הארכת תקופת החינם ברכבת לתושבי שדרות והסביבה.מאילו שיקולים תכנוניים ותחבורתיים נבעה ההחלטה הפופוליסטית הזו של שר התחבורה?
או את הדוגמה שאוהבים להשתמש בה בפורום ובתקשורת - הרכבת לדימונה. מאילו שיקולים קו הרכבת הזה פועל אם לא משיקולים פוליטיים?
משרד התחבורה זה אחד המשרדים הכי פוליטיים מבין משרדי הממשלה.
 


לפי עקרונות תכנוניים ותחבורתיים טהורים
צריכה להיות תחבורה ציבורית בשבת.
משרד התחבורה פועל לפי הרבה מאוד שיקולים ולחצים פוליטיים.
קח למשל את הארכת תקופת החינם ברכבת לתושבי שדרות והסביבה.מאילו שיקולים תכנוניים ותחבורתיים נבעה ההחלטה הפופוליסטית הזו של שר התחבורה?
או את הדוגמה שאוהבים להשתמש בה בפורום ובתקשורת - הרכבת לדימונה. מאילו שיקולים קו הרכבת הזה פועל אם לא משיקולים פוליטיים?
משרד התחבורה זה אחד המשרדים הכי פוליטיים מבין משרדי הממשלה.

וגם הפיתוח והשימוש תשתיות ציבוריות אחרות נגוע בפוליטיקה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה