החמישיה
הפותחת

החמישיה../images/Emo57.gif הפותחת../images/Emo219.gif

שבוע טוב חברים! אני מקווה שהבנתם איך זה הולך: כל אחד ירשום חמישה שירים שעשו לו את השבוע ו/או שהוא ממליץ לפתוח איתם את השבוע, וכך נבנה פלייליסט שבועי, בתקווה שעד השבוע הבא הוא כבר יהיה בעמ' השני לפחות (בעקבות נושאים מעניינים נוספים שיעלו, בתקווה)... החמישיה שלי (שירים לפתוח איתם את השבוע, האמת בלי קשר מיוחד אחד לשני): 1. Bunny General - No Boom Boom (Poco Man Jam Riddim) - דיברו בפורטל הרגאיי על שירי סלאקנס. וואלה, לדעתי, ולא בצדק, את המסויים הזה לא הזכירו... תקשיבו ותהנו! 2. Derrick Harriott - Solomon - טיון ענק, ממליץ לחפש במיידי אם אתם לא מכירים. ביצוע מושלם ניתן לשיר על ידי הזמר שהגיע עם ראנקינג ג'ו להופעה (שכחתי את שמו...), ואחרי זה גם ורשן של ראנקינג ג'ו... אחחח חלום :) 3. John Wayne - Call The Police(Sleng Teng Riddim) 4. Tenor Saw - Shirley Jones (Love Bump\Rougher Yet Riddim) - יואו, אי אפשר לשמוע את Tena Saw בלי להתרגש, טיון אולטימטיבי לחורף... 5. Eric "Monty" Morris - Strongman Sampson - קטע סקא קלאסי, גם שמח מבחינת מקצב וגם מתוחכם מבחינת ליריקס. תבלו (ותנו את הרשימה שלכם..). שיידי.
 

ב ז ו ק ה

New member
Top 5

1) Vybz Kartel - Money fi spend - Bee hive riddim רידים ענק, וכל מי שיושב עליו, לא יכול שלא לשרוף. קארטל לא טועה גם הפעם. זה לא הטיון הכי גדול על הרידים, אבל בהחלט עושה את העבודה. 2) Bounty Killa - Bad man nuh fish - Hill top riddim - כמה טוב שהחליטו להחזיר את הרידים הזה. אולי תזהו את הרידים שפעם לפני שנים לא מעטות התיישב עליו Red Rat עם bizzy bizzy blazy.. אז עכשיו ב 2007 קבלו את הגנרל. הקהל יעבור לדום, עמוד דום. 3) Busy signal - unknown number - האמן שהולך לקחת את שנת 2008 ברגל. משאיר את מרבית החברים שלו מאחור ולא רואה ממטר. 4) Einstein - Black Rain Fall - סטיין חנך לא מזמן וידאו צנוע לטיון הזה. אחד הטובים מהצעיר המוכשר הזה. 5) Beenie man feat. Barbee - Give it up - טיון שעושה הרבה שמות בבריטניה ובג'מאייקה עכשיו. זהו. bless.
 

bigwill

New member
My top 5 for this week

Fantan Mojah & Turbulence - Nobody Cyaan Stop Us Now (Network Riddim) כפי שנאמר בשיר "Who da hell cyan stop dis 2 raging GIANTS!?" -------- Morgan Heritage - Brooklyn And Jamaica (statment riddim) שיר שלא שמעתי די הרבה זמן למרות שחרשתי עליו אז הרבה. Just ask me 'bout Jamaica ------- Richie Spice - Lynch And Pinch (Bedrock Riddim) שיר ישן וטוב =] ------- Perfect - Black Marcus לכבוד ההופעה הבאה עלינו לטובה.. ------ The Congos - Can't Come In זה לכבוד ההופעה שהייתה
אתה ממשיך לדפוק (בדלת! תרגעו!), אבל אתה פשוט לא מצליח להכנס. אתה כנראה מסטול אחי. :-S שבוע טוב אנשים! Stay Positive!
 

Carcass

New member
יא מאן..

Pressure - Love And Affection הלהיט שמתנגן המון בג'מייקה,ולאחרונה יצא גם ברגאי גולד 07. קליפ מיו טיוב. Tarrus Riley - Micro Chip עוד צ'ון ענק של טאורוס מתוך האלבום המעולה שלו. gyptian - sensi Kiddus I - Graduation in zion הצ'ון הותיק מתוך רוקרס. הקטע מתוך הסרט. i wayne - book a life שיר הנושא מתוך האלבום החדש של האמן,גם התנגן לא מעט באיירי אף-אמ. פה.
 

ditiii

New member
שלי

1)Dutty Heart-Anthony B 2) Product Of The Ghetto-Beenie Man 3)Boboman Warn (Jah Maison)-Ex-Centric Sound System 4)The State Of The Union -Thievery Corporation 5)Real Hot-Capleton
 

K C

New member
conscious week

Burning Spear - Pick Up the Pieces Gregory Isaacs - One More Time Million Stylez - Street Bulletin Sizzla - Explain to The Almighty מסיים באחת מקלאסיקות רוטס Israel Vibration - Why Worry למה לדאוג שאפשר להתפלל NUH WORRY!
 
למעלה