החנויות החדשות בכפר סבא

BanjoKazooie

New member
החנויות החדשות בכפר סבא

שמתם לב בכפר סבא נכון איפה שאווזי אז שמאלה יותר ברחוב איפה שפעם הייתה חנות מכוניות נפתח קיוסק גדול כזה וגם מסעדה לידו - "אזמרגד" ואני חושב לעצמי... מה גורם למסעדה הזאת לחשוב שהיא תצליח!? הרי קודם הייתה שמה שווארמה ונסגרה ואז פיצריה ונסגרה אז גם המסעדה הזאת איך היא תשרוד? וגם הקיוסק הזה.. יש כל כך הרבה קיוסקים בכפר סבא לאחרונה נפתחים אני לא מבין איך הם שורדים.
 
המקום הזה הוא ה"עין רעה"...

מה לא היה שם?, פיצה?, קיוסק? 3 מסעדות?, שום דבר לא הצליח, דווקא לאזמרגד הולך לא רע..
 

badboy3919

New member
הרבה מאד פעמים שאלתי את עצמי

את השאלה הזאת,קחו לדוגמא את השווארמה בויצמן קרוב לרוטשילד,השווארמה החליפה 3 בעלים תוך שנה,עכשיו אני לא מבין את ההגיון,כאילו,הבעלים השלישיים של המקום לא שם לב שהיו שני בלעים לפניו ולא הצליח להם.. כאילו משיהו יביא לשם מהפכה ופאתום המקום יהיה מפוצץ..
 

BanjoKazooie

New member
עכשיו נפתחה גם חנות בלונים חדשה

זה כל כך פתטי, הרי יש כבר חנות בלונים בויצמן אז מה לפתוח עוד אחת?! זה לא כמו מסעדה שמתרכזים שמה הרבה אנשים. יש גם חנות של אלבומים לתמונות בויצמן רק אלבומים לתמונות זה ממש דפוק... היא בקושי תמכור משהו, הרי יש חנות אלבומים וצילום ממש בהמשך הרחוב. עושים התערבות מתי אזמרגד נסגרים, אני אומר תוך חודשיים גג!
 

nizanm

New member
קיוסקים ויתר ירקות:

בשנים האחרונות פקדה את ערי מדינת ישראל ובכללם כפר סבא, צונמי של קיוסקים. לדעתי, יש לכך מספר סיבות: 1. המצב הכלכלי של אזרחי המדינה הורע והם כבר לא כל כך פוקדים את בתי האוכל עם מקומות ישיבה, אלא מסתפקים ב רכישה ועזיבה. 2. מאותה סיבה, הקיוסקים הוסיפו פריטים נוספים לרשימת הפריטים הצע=נועה של הקיוסק המסורתי, דבר שנותן להם כוח הישרדות וריווחיות יותר טובים. 3. גם שעות הפתיחה של הקיוסקים נמתח אל מעבר למגבלות השעות המסורתיות, מה שמגדיל את המכירות ללא כל תוספת של : 3.1 שכר דירה 3.2 ארנונה 3.3 ועד בית ועוד. 4. הקיוסקים אף נעשו יותר אטרקטיביים: הם החלו למכור בירה לבנה ומשקאות משכרים אחרים, מה שמושך צעירים שרוכשים עוד דברים כמו סיגריות ואוכל. 5. באין שוטרים ופקחים - מחמיריה העבריינות: (אקדים ואומר שמכירת בירה ויתר משקאות משכרים אסורה לקיוסקים על פי חוק) בקיוסקים מוכרים גם סמים וגם כלי עישון סמים (הורים ואחים בוגרים-היזהרו!)מה שמגדיל את חוג הלקוחות של בעלי הקיוסקים וגפ את המכירות - ללא כל תוספת של עלויות! עכשיו ברור לך מדוע לקיוסק יש סיכוי? עוד שאלות בקשר לקיוסקים?
 

BanjoKazooie

New member
חחח הכי מצחיקה החנות לאופניים

אני נשבע לכם תוך שבוע היא נסגרת החנות לאופניים ליד בנק אוצר החייל שליד אווזי מי יקנה שמה בכלל?! ניראה לי הרבה קונים ב"על גלגלים" בויצמן וזהו
 

efi2000

New member
לידו יש כבר את המספרה "לורטה"

המספרה שעברה לפני כשבוע מהכיכר שליד גלי השרון, לחנות שבה הייתה מאזדה.
 
למעלה