אייל שניידר-זכרון
New member
החרמון- שאלה למחלקת מפעלים
60 אוטובוסים לחרמון משתי מחוזות. ועדיין השביעות רצון בפניהם של כל אדם שהיה מבין מארגני הטיול. ואינני מוציא עצמי מאותם אנשים, אך האם יתכן שממספר כזה של חניכים, (שלפחות ממחוז צפון ידוע שהצתמצם בצורה רצינית משנה שעברה) תשאר הגאווה הזו? גאווה שכנראה מעוורת את הנפשות הפועלות בתנועה ויוצרת למעשה תופעה הרסנית: ההסתפקות במועט. ותופעה כזו לא יכולה להתקיים בכזו שלווה! כי גם כקומונר וגם כאדם בתנועה, לא אתן לשקיעה האיטת הזו להתרחש מבלי לעשות איזשהו מאמץ בעניין! הטיול לחרמון עלול להיות סממן למעין קיבעון כמו "אבל אי אפשר שלא יהיה טיול לחרמון!" ואם לא יתבצע איזה שינוי רציני כמו ביטול הטיול לחרמון באופן ניסיוני ולהציע טיול אטרקטיבי אחר במקום אחר, או לחילופין שינוי הפורמט של הטיול לחרמון, טיול זה עלול להיות ביטוי ל"עמידה במקום" הרסנית של תנועתנו.ניר שניידר, גרעין גמיש.
60 אוטובוסים לחרמון משתי מחוזות. ועדיין השביעות רצון בפניהם של כל אדם שהיה מבין מארגני הטיול. ואינני מוציא עצמי מאותם אנשים, אך האם יתכן שממספר כזה של חניכים, (שלפחות ממחוז צפון ידוע שהצתמצם בצורה רצינית משנה שעברה) תשאר הגאווה הזו? גאווה שכנראה מעוורת את הנפשות הפועלות בתנועה ויוצרת למעשה תופעה הרסנית: ההסתפקות במועט. ותופעה כזו לא יכולה להתקיים בכזו שלווה! כי גם כקומונר וגם כאדם בתנועה, לא אתן לשקיעה האיטת הזו להתרחש מבלי לעשות איזשהו מאמץ בעניין! הטיול לחרמון עלול להיות סממן למעין קיבעון כמו "אבל אי אפשר שלא יהיה טיול לחרמון!" ואם לא יתבצע איזה שינוי רציני כמו ביטול הטיול לחרמון באופן ניסיוני ולהציע טיול אטרקטיבי אחר במקום אחר, או לחילופין שינוי הפורמט של הטיול לחרמון, טיול זה עלול להיות ביטוי ל"עמידה במקום" הרסנית של תנועתנו.ניר שניידר, גרעין גמיש.