מערכת החינוך כמעט שאינה מתייחסת אל אחד האלמנטים החשובים ביותר בעולמם של בני הנוער.
חשובים לא פחות ממערכות הלימודים הממלכתיות.אלמנטים אשר בונים יחסי חברות,עיסוקים
בזמן פנוי,תחביבים,משחקי חברה,והכרת החיים מחוץ למסגרת הלימודית.
ובכן על מה מדובר?,הנה רשימת הפעילויות האפשריות לשעות הפנאי אשר עשויה להוציא את
בני הנוער מהתמכרות לטלביזיה.מדובר כמובן על פעיליות חברתיות בתנועות הנוער.
-מסעות וטיולים(כולל טיולי אופניים).
-התנסות במחנאות.
-לימודי השרדות.
-התנסות ביצירה.
-מסיבות וימי גיבוש.
-ימי כיף,רחצה בבריכה/בים,שייט,ביקור בקירקס.
-הרצאות/סדנאות.
-לימודי אפייה ובישול של דברי מאפה ואחרים.
-התנדבויות בקהילה.
-משחקי חברה/פעילויות יצירה.
-טיפול בבעלי חיים/תצפיות על בע"ח בסביבתם הטיבעית.
-ערבים מסביב למדורה/פיקניק/לינה בשטח.
-שיתוף חוויות/תחביבים.
-עזרה הדדית.
-וואצאפ קבוצתי.
-פעילויות של איכות הסביבה.
-ביקורים בפסטיבלים/מצפה כוכבים/פארקים/קיבוץ.
-הכרת הישוב המקומי והכרת ההסטוריה המקומית.
-טיפול בגינון/גידולי ירקות בחצר המבנה.
-המלצות של המדריכים על ספרים/תוכנות/מוזיקה.
-פינת הצגת יצירות אישיות.
-מפגשים עם אנשים מעניינים(מפורסמים/ראש העיר).
-הכרת החי והצומח.
מפגשים עם בני מיעוטים.
חשובים לא פחות ממערכות הלימודים הממלכתיות.אלמנטים אשר בונים יחסי חברות,עיסוקים
בזמן פנוי,תחביבים,משחקי חברה,והכרת החיים מחוץ למסגרת הלימודית.
ובכן על מה מדובר?,הנה רשימת הפעילויות האפשריות לשעות הפנאי אשר עשויה להוציא את
בני הנוער מהתמכרות לטלביזיה.מדובר כמובן על פעיליות חברתיות בתנועות הנוער.
-מסעות וטיולים(כולל טיולי אופניים).
-התנסות במחנאות.
-לימודי השרדות.
-התנסות ביצירה.
-מסיבות וימי גיבוש.
-ימי כיף,רחצה בבריכה/בים,שייט,ביקור בקירקס.
-הרצאות/סדנאות.
-לימודי אפייה ובישול של דברי מאפה ואחרים.
-התנדבויות בקהילה.
-משחקי חברה/פעילויות יצירה.
-טיפול בבעלי חיים/תצפיות על בע"ח בסביבתם הטיבעית.
-ערבים מסביב למדורה/פיקניק/לינה בשטח.
-שיתוף חוויות/תחביבים.
-עזרה הדדית.
-וואצאפ קבוצתי.
-פעילויות של איכות הסביבה.
-ביקורים בפסטיבלים/מצפה כוכבים/פארקים/קיבוץ.
-הכרת הישוב המקומי והכרת ההסטוריה המקומית.
-טיפול בגינון/גידולי ירקות בחצר המבנה.
-המלצות של המדריכים על ספרים/תוכנות/מוזיקה.
-פינת הצגת יצירות אישיות.
-מפגשים עם אנשים מעניינים(מפורסמים/ראש העיר).
-הכרת החי והצומח.
מפגשים עם בני מיעוטים.