החתולה שלי סובלת מכאבים

החתולה שלי סובלת מכאבים

מחר כמובן אקח אותה לוטרינר אבל חייבת להתייעץ אתכם
יש לה כאבי גב ואגן והיא קופצת וצווחת (או משמיעה קול מוזר מסכן כזה) . אני לא בטוחה מה זה. לפני כמה חודשים היה לה את אותם הכאבים אבל כשלקחנו אותה לוטרינר חוץ מבדיקת דם ומשכך כאבים לא עשו צילום (למרות שרציתי) שכנעו אותי שלא. הבדיקות דם יצאו בסדר.
עכשיו הכאבים חזרו ובנוסף גילינו פצע אדום ומוגלתי ליד פי הטבעת האם זה קשור לכאבי הגב? התייעצתי עם ידיד שהוא וטרינר והוא ראה צילום של הפצע ונתן לי אנטיביוטיקה ל 5 ימים. נותנת לה כבר יום וחצי ואין שיפור משמעותי. (הפצע עדיין אדום).
אז אני:
1. מרגישה רגשות אשמה שלא עשיתי צילום לפני חודשיים
2. מרגישה רגשות אשמה שלא הבאתי אותה לוטרינר לבדוק הפצע.
3. דואגת כי קראתי שיכול להיות שיש לה סרטן בגלל הכאבים האלה ( היא הולכת טיפה עקום).
אם למישהו כאן היה משהו דומה או שיכול לתת כיוון בדרך הטיפול?
וגם האם כדאי ללכת למרפאה רגילה ( מתגוררים בירושלים ) או ישר לנסוע לבית דגן?
תודה :)
 

Yukita

Active member
מנהל
לי אישית אין מידע נוסף כך שהעצה שלי

היא בעיקר שאם אינכם מרוצים מעצת הוטרינר וטיפול שלו, קבלו חוות דעת של וטרינר נוסף.
&nbsp
התופעות שתיארת אכן לא רגילות ונראה לי שצילום זו בקשה הגיונית בהתחשב במצב. באשר לבית דגן, זו החלטה שלכם. יש שם בהחלט מגוון מומחים, כל אחד בתחומו. בדרך כלל מגיעים למומחה בתחום ספציפי כלשהו אחרי שהוטרינר הרגיל ממליץ, אבל אפשר גם לפנות לבד. בירושלים יש לא מעט מרפאות וטרינריות, ןיש כאלו שיותר בולטות מאחרות מבחינת מוניטין, אבל כמובן שיש כאן אלמנט של דעה אישית. אנחנו הולכים לד"ר שלום חיימוביץ' ברחוב הארזים, ולהתרשמותי הוא מקצועי וגם אדם נעים שמסביר מה ולמה. וטרינר מוכר נוסף הוא ד"ר חגי אלמגור ברח' סעדיה גאון, מאוד התרשמתי מהגישה והאכפתיות שלו. לשניהם מוניטין טובים ולקוחות רבים שחושבים עליהם טובות. אולי מישהו מהם (או מישהו אחר שנראה לך מתאים) יוכל לתת חוות דעת נוספת?
 
ממש תודה על ההמלצות לוטרינרים !.. עכשיו היא לא נכנסת לכלוב!

בנתיים אני כל היום מנסה להכניס אותה לכלוב וממש לא בא לי לקרוא למחלץ כי זה עלול לעשות לה טראומה (היא גם ממש מפחדת מאנשים זרים). כמעט הצלחתי בבוקר והיא נלחמה וברחה והיתה בחוץ . רק אחרי כמה שעות חזרה הביתה. שמתי לה אוכל בכלוב והיא נכנסה חצי אבל ברגע שהתחלתי להתקרב אליה היא יצאה. אם אני אצליח בשעות הקרובות אקח אותה לוט חולים . מכירה?
 

Yukita

Active member
מנהל
אם יש מישהו מסוים שברצונך להתייעץ עימו

אולי כדאי קודם להיות בקשר איתו ולוודא (א) שיש מה לבוא ו(ב) מתי? בימים משונים אלה אי אפשר סתם להגיע לוטרינר, ואולי תהיה לו גם עצה איך להתנהל כדי להביא את החתולה.
&nbsp
בגדול, אם היא ברחה לך, יתכן שכדאי לעצור רגע ולהרגיע את הרוחות. הרי לא מדובר במקרה חירום כנראה, כי היא נעה (ואוכלת, כן?) והנשימה שלה תקינה אם הבנתי נכון. אז לא חייבים מיד עכשיו לרוץ לוטרינר ואפשר להמתין שהיא תירגע מעט. כשתנסו שוב, צריך להשתדל שזה יהיה במרחב קטן - חדר שסוגרים את הדלת אליו - ולא במקום פתוח שמאפשר בריחה. יתכן שכדאי לשלב שימוש במגבת גדולה או שמיכה. בנסיבות רגילות אני בעד פיתוי שקט פנימה עם חטיפים, אבל כעת החתולה כבר פוחדת. בכל מקרה, עדיף שתהיו בטוחים שאכן הוטרינר מצפה לבואכם.
 
תודה! קבעתי איתם להיום יותר מאוחר בערב

אם היא לא תשתף פעולה אנסה מחר. לשים מגבת משום מה רק יותר מלחיץ אותי......איך אני מרימה אותה ככה? ד"א היא לעולם לא נותנת לי להרים אותה לא מהעורף ולא מהבטן......
 
היינו היום סוף סוף אצל הווטרינרית

והחתולה שלי(חומית) מסתמן בסדר.....הצילומי אגן ורגליים היו תקינים . היה לה תולעים (לא נעים אך קיבלה תילוע). שאלתי גם לגבי אולטרסאונד ואמרה שזה יותר לרקמות...שזה אומר כנראה שזה לא קשור לכאבים...??
.מה שמעצבן אותי ומעציב אותי בעיקר זה שכואב לה ואין לי הרבה מה לעשות עם זה. כרגע נוטלת אנטיביוטיקה ומקבלת משכך כאבים..( וכמובן הרבה פינוקים
).
 

Yukita

Active member
מנהל
אכן לא תמיד אפשר לעזור ברמה המיידית לכאבים

וזה תמיד מצער

&nbsp
אבל מצוין שהיא במעקב רפואי ומקבלת משהו שיש סיכוי שיעזור (כאבים יכולים להיות כאבים דלקתיים כתוצאה מזיהום - אנטיביוטיקה מיועדת לטפל במצבים כאלו). מחזיקים לכם אצבעות!
 
למעלה