החתול שלנו אבד, אני מבקש את עזרתכם...

שוקו 5

New member
החתול שלנו אבד, אני מבקש את עזרתכם...

שלום לכולם, ביום ראשון שעבר, אשתי לקחה את החתול שלנו - מושו, לוטרינר בבית עזרא (בין אשדוד לאשקלון) בשל פצעים שיש לו על עורפו וצווארו, למרבה הצער, מושו הצליח לברוח מהכלוב ומאז לא נראה. פרסמנו מודעות, פיקססתי למספר וטרינרים באשקלון, אך כלום. אני מצרף את התמונה שלו, יש לו אופי מאוד נוח, הוא אוהב אנשים ופינוקים. לכן, יש סיכוי שמישהו מצא אותו ו\או לקח אותו לוטרינר. אם שמעתם על מישהו שמצא חתול שדומה לו, עם פצעים בעורף ובצוואר, אנא, תודיעו לנו, 3 הילדים, אשתי ואני, קשה לנו מאוד.... מספר הטלפון שלי 054-4486144 תודה, עדי.
 
חתול שאבד

נסו ללכת בלילות בשעה מאוחרת כך שהכל שקט ואין אנשים ולחפשו באזור שבו ממש ברח מהכלוב. לרוב הם כ"כ מפוחדים שהם נוטים להתחבא ולהישאר באותו האזור ולא לזוז. הגיעו לשם עם מזון מפתה ומריח במיוחד שהוא מכיר ואוהב ועם קצת חול משומש שלו מהארגז והתחילו לקרוא בשמו בתקוה שיגיב אליכם. נסו זאת ערב ערב
 

שוקו 5

New member
../images/Emo108.gif ניסינו הכל אבל עדיין מחכים לשובו

באנו בליילה, קראנו בשמו, תלינו מודעות, פיקססנו לוטרינרים באזור, אבל יש מלא שדות מסביב למקום בו אבד.. לך תדע לאיזה כיוון ללכת.......הוא חתול מדהים, מאוד נוח עם ילדים וקוראים לו מושו, נמצא איתנו כמעט 6 שנים ואנחנו משוגעים עליו, בבקשה - כל מי שגר באיזור בית עזרא, תפתחו עיינים, עוד מעט חורף, מתחיל להיות קר בחוץ....אנחנו כל כך דואגים לו. תודה.
 

enbalush

New member
../images/Emo207.gifחתולה אפורה לגמרי נעלמה ברחובות

יש לה כתם לבן על החזה, היא נראית כמו רוסי כחול.
 
למעלה