הטוב, הרע, המכוער.. והפסיכי

Nechi Nech

New member
הטוב, הרע, המכוער.. והפסיכי ../images/Emo13.gif

גבירותיי ורבותיי, הדיג'יים שבדיג'יים! הסטייל שבסטיילים! וכמובן, הכי בולט והכי בועט - הראגאמאפין שבראגאמאפין! "The Good The Bod The Ugly And The Crazy" משתתפי האלבום: Super Cat # The Good - איך לא... אי אפשר להגיד ראגאמאפין בלי להגיד סופר קאט. התחיל כבחור ג'מייקני די אלמוני ממוצא הודי ובתקופת הזוהר שלו היה ה-דון דאדה של סצינת הראגאמאפין בשנות ה90' בג'מייקה, לא פחות ולא יותר. Nicodemus # The Bad - די ג'יי וותיק גם כן, נמנה עם אומנים כגון נינג'ה מאן, קוטי ושאבה ראנקס (הם נשואים), דאדי ליזרד, פאפה סאן ועוד... Juniordemus # The Ugly - אחיו הצעיר (!) של ניקודימוס, מצטייר כהכבשה השחורה של האלבום אבל מפתיע עם סטייל וקול (שקצת מזכיר נרקומן בסמטה חשוכה ב2 בלילה בדרום ת"א) באאאד! Junior Cat # The Crazy - כמובן, אחיו הצעיר (!!!!!) של סופר קאט, מביא סטייל שמוכיח שלימדו אותו יפה בבית וכמובן שמזכיר את החתול הוותיק. את האלבום יזמו דווקא האחים הצעירים, שלמרבה הפלא חיברו בין שני הדיג'יים המכובדים למטרת הפרוייקט היוצא-דופן הזה. האלבום יצא ב1994 דרך Wild Apache, הלייבל של סופר קאט, הוקלט והופק בניו-יורק [על מנת למשוך מאזינים אמריקאיים (וגם כך חלק מההפקות, כל חובב היפהופ מושבע יניע את הראש לצלילי המקצב הקשה של "cabbin stabbin")] ע"י מפיקים ג'מייקנים מהשורה הראשונה כגון: Sly & Robbie, Steely & Clevie, Danny Browne, Tony Kelly. ועכשיו לטראקים המומלצים: The Good The Bad The Ygly And The Crazy - האינטרו שיר של האלבום, שנפתח ע"י מיסטר קאט ובו משתתפים כל משתתפי האלבום (בהתאמה). Cabbin Stabbin - ה-יציאה של האלבום! סופר קאט, ניקודימוס וג'וניור דימוס שורפים בטיון מטורף על ביט קשוח שלא ייבש את גדולי ההיפהופ האמריקאי. Scalp Dem - הלהיט הידוע של סופר קאט, בו הסיניור קאט מסביר בדיוק כמה הוא גאנגסטר ופשוט בלתי אפשרי להתעסק איתו. Mercelina - כל די ג'יי, מסביר בפשטות כמה הוא היה מת לחרמן את מרסילינה, בחורה אנונימית שכנראה די שווה איזה מספר
קטע מצחיק והזוי לכל מביני הפאטווה שביניכם! "Way Way Way me ah wine mercelina"
Mike Tyson - שיר שבו משתתפים אך ורק שני האחים הגדולים - סופר קאט וניקודימוס שלמרבה הפלא נקרא על שם המתאגרף הלא-כל-כך חכם - מייק טייסון. מצד אחד, ניקודימוס טוען שמייק טייסון הוא אנס ובושה לעם השחור ומהצד השני סופר קאט טוען שמייק טייסון הוא גיבור אשר מביא גאווה וייצוג לעם השחור. אלה רק חלק מהדברים החזקים באלבום המצויין הזה אשר מכיל 14 רצועות מלאות בסטייל אנד פאשיין, במיוחד לכל האמסיז הצעירים, האלבום הזה הוא פשוט מדריך לדי ג'יי הצעיר. אפשר ללמוד המון מהדיג'יים הגדולים האלה. כל טיון מעיף! גרם לי אישית עוד יותר להתאהב בסטייל המשוגע הזה שנקרא ראגאמאפין. האלבום הזה בעצם מעביר דבר אחד ומעביר אותו טוב: Pure RaggaMuffin Style - Original Dj Style. לשמוע ולהבין! תהנו. רביד AKA נצ'י נץ' AKA אליק בליק בום.
 

REL YESAYA

New member
סופר קאט וניקודמוס

http://www.youtube.com/watch?v=E2xSLsiBiwA&search=super%20cat ביג אפ
 

Dtiup

New member
דאמן אני מת על ראגא

בא לך להעלות קצת שירים? תודה=)
 

rudeboy sound

New member
אלבום מצויין, ארבעת המוסקטרים

נמצאים בו, מומלץ ביותר למי שאוהב תסטייל (ואיך אפשר שלא לאהוב..) SCALP DEM אחלה של טיון... ועוד אחד - נראה לי מספר 7 או 8, על רידם חזק... חיפשתי תאלבום אבל הוא לא כאן, כנראה בבית אצל אמא, אחד האלבומים הראשונים שהיו לי, מצויין... אחלה של בחירה רביד - אתה גודל על המוזיקה הטובה ביותר :))
 
למעלה