הטוטו מקדם את הפרסום בישראל

אורז

New member
הטוטו מקדם את הפרסום בישראל

הסרט‮ ‬החדש‮ ‬של‮ ‬הטוטו‮ (‬הראשון‮ ‬של‮ ‬שלמור‮) ‬עשה‮ ‬לי‮ ‬את‮ ‬זה‮. ‬נכון‮, ‬לקח‮ ‬לי‮ 2 ‬שניות‮ ‬להבין‮ ‬מה‮ ‬רוצים‮ ‬ממני‮ ‬ולמה‮ ‬הבחור‮ ‬עושה‮ ‬מתיחות‮ ‬בחדר‮ ‬המתנה‮ ‬לרופא‮, ‬אבל‮ ‬ברגע‮ ‬שהבנתי‮- ‬אהבתי‮. ‬סוף‮ ‬סוף‮ ‬סרט‮ ‬עם‮ ‬אסטרטגיה‮ ‬חכמה‮ ‬ולא‮ ‬סרט‮ ‬מחזמר‮ ‬דבילי‮ ‬שסתם‮ ‬עושה‮ ‬שטיפת‮ ‬מוח‮. ‬התובנה‮ ‬שאוהדי‮ ‬כדורגל‮ ‬הם‮ ‬אנשים‮ ‬שחיים‮ ‬כדורגל‮ ‬ולכן‮ ‬יתחברו‮ ‬למשחק‮ )‬תרתי‮ ‬משמע‮ ‬גם‮ ‬משחק‮ ‬הכדורגל‮ ‬וגם‮ ‬משחק‮ ‬הטוטו‮( ‬היא‮ ‬תובנה‮ ‬חכמה‮ ‬שמועברת‮ ‬בצורה‮ ‬כיפית‮ ‬ועושה‮ ‬חשק‮ ‬לחכות‮ ‬לסרט‮ ‬הבא‮.‬ מה‮ ‬הפריע‮ ‬לי‮? ‬השחקן‮ ‬השחוק‮ ‬והלעוס‮ ‬שבחרו‮ ‬לפרסומת‮. ‬יאללה‮- ‬תחזור‮ ‬לדוד‮ ‬בבר‮.‬
 

WV

New member
אסטרטגיה?!?

מהי בדיוק? מה הרלוונטיות למוצר? מהי התרומה למותג? איפה האצת המכירות?
 

johny_abola

New member
לא מבריק

הפרסומת הזו דומה מאוד לליין הפרסומות של winner (הבחור שעושה תחרות עם הכלב) - בשניהם בונים סיטואציות הזויות על פי רוח המוצר - אז זה היה תחרותיות מוקצנת, ועכשיו זו אהבה מוקצנת לכדורגל. השחקן - זה לא אח של שמעון גרשון הזכור מעשרות פרסומות בעבר?
 
למעלה