הטור החדש שלי עלה!!!

amir haddad

New member
יפה יפה:)אני מגיבה פה:

עניין המלצרים,באמת צודק כל פעם עולה עניין הזה עם לתת או לא וכמה?! אבל לדעתי זה תלוי בהרבה דברים,הטיפים לא אמורים להיות רק בשביל השירות של אותו מלצר זה אמור לדעתי לכלול הכל, את כל האווירה, ת'מקום עצמו ,וגם מותך ערכה וכבוד.. כמובן שאין צורך להגזים עם הטיפים אבל אם אתה יושב במקום שהמסעדה נחשבת על רמה אז גם לא נעים לתת 5 שקל ,אז זה תלוי בהרבה דברים גם לפי מה שאני אי פעם הבנתי שרוב המלצרים מקבלים ת'אחוזים רק מהטיפים. קיצר לא צריך לחשוב על זה יותר מידי ,זה לא שאתה מחויב לתת טיפ אבל מתוך כבוד ונימוס וחינוך אז נותנים,בקטע של הכמה לתת זה תילך לפי ההרגשה שלך:)
 

HeNoOsH

New member
שאלה...הטור הזה הוא במקום הטור של

מייקלואיס? אני אתחיל לקרוא גם את זה :]
 
../images/Emo2.gif

מה הקשר מייקל לואיס??????? נראה לך שיפתי יחליף את הדיקט הזה?
ליפתי יש כישרון כתיבה נהדר! ממרום שנותיו הוא צבר ניסיון ועומק, ובאמת כיף לי לקרוא את הטורים שלו! אבלאבל, יפתי, למה אתה מתעצבן ושובר את הכלים בקליפ של "הלילה יעבור"?? לא חבל על הפורצלן?
 

daniel1502

New member
צודק ב- 100 %

אתה צודק ב-100 אחוז אחי באמת זה גועל נפש שבעלי המקום לא משלמים משכורת והמשכורת של העובדים תהייה רק מטיפים זה גועל נפשש !! גם אחי לפני איזה שנה ככה הייה מלצר וגם לו לא שילמו משכורת בסיסית אלא רק מהטיפים. חייבים לשנות את המצב הזה דחוף ! שיעשו איזה חוק או משהו ! וכמו שאמרת אנחנו לא צריכים לשלם למלצרים את המשכורת אנחנו רק מוסיפים להם אקסטרה בשביל שניתן להם ולעצמנו להרגיש טוב ולא בשביל שיהיה תחליף לדבר המקורי !
 

daniel1502

New member
כנסו כנסו...

תיכנסו לטור שיפתי כתב היום הגבתי שמה באותו כינוי כמו פה אני מקווה רק שיוסיפו את התגובה מהר .. איזה אנשים מפגרים יש בעולם הזה קשיי הבנה כאילו הוא אמר שהוא לא ישים טיפ..אנשים סתומים
 
למעלה