הטור של מאיר שלו במעריב, ואסי עזר העלוב

הטור של מאיר שלו במעריב, ואסי עזר העלוב

ישנם טורים לא מעטים של כל מיני כותבים בעיתון, כמו סיוון רהב שנוהגת לכתוב דברי רהב ופרשנות לתנ"ך, או דנה ספקטור והשטויות שלה או חנוך דאום שרואה הכל מכיוון השטחים, ואחרים שממש לא מעניינים אותי הגיגייהם. היחידי שכותב ישירות ובבירור הוא מאיר שלו.

למשל היום הוא כותב על ההתנהלות הפוליטית בסגנון שלא השתנה מאז ימי לוי אשכול ("הבטחתי הבטחות, אבל לא הבטחתי לקיים את מה שהבטחתי").
למשל על קיצוץ בתקציב הבטחון, קיצוץ שבוטל,
קיצוץ בכסף של החילוניים שמועבר לבטלני הישיבות וגם הקיצוץ הזה בוטל,
כדי לשמור על שלום בין מפלגה דתית לחילונית שהתאחדו לקראת הבחירות (שלא ברור מה מאחד אותן פרט לרצון לתפוס כסאות) החליטו שהמפלגה החילונית תציע חוק בעד ההומואים, אבל המפלגה הדתית תתנגד לו וזכויותיהם יעוגנו בתקנות ולא בחוקים.

בנושא השני, אשתי ממש התאכזבה.
הסתבר ששני החרדים שהופיעו בתכנית "הכוכב הבא", שהיא אמרה עליהם שהם ממש נחמדים , סרבו לשיר עם נשים ויצאו החוצה בכל פעם שאשה שרה, וההפקה הסכימה שיעשו זאת.
שד "הדרת הנשים" עובד, והחילונים הדבילים נותנים לה יד.
תמיד החילונים אשמים שמרשים דברים כאלו, ולא משנה אם זה ברחוב או בצבא או בתחרות זמר.
מסתבר ששני אלו שלי היה נראה מוזר שהם מבטלים זמן תורה ומופיעים בתכנית חילונית, הם בכלל לא נחמדים, הם מרושעים כמו כל חרדי מצוי, ומרמים את כולם כמקובל בתקשורת בין חרדי לחילוני.

אסי עזר מצהיר:"התורה אוסרת עליהם להשתתף בשירת נשים, ואנו מכבדים את רצונם".
א.
הפקת טלויזיה מאפשרת הדרת נשים בפומבי ונותנת לה יד.
ב.
אסי עזר וההפקה כמו רוב החילוניים קונים מה שאומרים החרדים בלי לבדוק, והחרדים משקרים בלי להניד עפעף. כי הרי המדובר אין מקורו ב-"דאורייתא" (תורה) אלא ב-"דרבנאן" (הלכה אחת מומצאת ע"י רב אחד ממליוני ההלכות שהמציאו מליוני רבנים ואחרים שהמציאו מישהו). ועוד הלכה מופרעת של חולה נפש שאם היה חי היום, היו מאשפזים אותו באברבנל.

במה מדובר:
בתקופת האמוראים חי אמוראי בשם שמואל ירחינאי שהחליט ביום מן הימים כי הפסוק משיר השירים שבו הבעל מהלל את יופיה של אשתו, "...כי קולך ערב ומראיך נאוה..." הרי אסור לשמוע שירת נשים והמציא את המשפט המכוער והמגעיל שרק סוטה יכול להמציא אותו:"קול באשה ערווה".

י עָנָה דוֹדִי, וְאָמַר לִי: קוּמִי לָךְ רַעְיָתִי יָפָתִי, וּלְכִי-לָךְ. יא כִּי-הִנֵּה הַסְּתָו, עָבָר; הַגֶּשֶׁם, חָלַף הָלַךְ לוֹ. יב הַנִּצָּנִים נִרְאוּ בָאָרֶץ, עֵת הַזָּמִיר הִגִּיעַ; וְקוֹל הַתּוֹר, נִשְׁמַע בְּאַרְצֵנוּ. יג הַתְּאֵנָה חָנְטָה פַגֶּיהָ, וְהַגְּפָנִים סְמָדַר נָתְנוּ רֵיחַ; קוּמִי לכי (לָךְ) רַעְיָתִי יָפָתִי, וּלְכִי-לָךְ. {ס} יד יוֹנָתִי בְּחַגְוֵי הַסֶּלַע, בְּסֵתֶר הַמַּדְרֵגָה, הַרְאִינִי אֶת-מַרְאַיִךְ, הַשְׁמִיעִנִי אֶת-קוֹלֵךְ: כִּי-קוֹלֵךְ עָרֵב, וּמַרְאֵיךְ נָאוֶה. {ס} טו אֶחֱזוּ-לָנוּ, שֻׁעָלִים--שֻׁעָלִים קְטַנִּים, מְחַבְּלִים כְּרָמִים; וּכְרָמֵינוּ, סְמָדַר. טז דּוֹדִי לִי וַאֲנִי לוֹ, הָרֹעֶה בַּשּׁוֹשַׁנִּים. יז עַד שֶׁיָּפוּחַ הַיּוֹם, וְנָסוּ הַצְּלָלִים: סֹב דְּמֵה-לְךָ דוֹדִי לִצְבִי, אוֹ לְעֹפֶר הָאַיָּלִים--עַל-הָרֵי בָתֶר. {ס}

הלך חברו ,מופרע לא פחות ממנו, בשם בר-ששת ואמר שאסור גם לראות את שיער הנשים כי:"..ושערך כעדר העיזים הגולש מהרי גלעד..."..." ולכן אסור לראות את שיער הנשים כיוון ש-"שיער באשה ערווה..." עוד ביטוי עלוב של מופרע סוטה.

ד יָפָה אַתְּ רַעְיָתִי כְּתִרְצָה, נָאוָה כִּירוּשָׁלִָם; אֲיֻמָּה, כַּנִּדְגָּלוֹת. ה הָסֵבִּי עֵינַיִךְ מִנֶּגְדִּי, שֶׁהֵם הִרְהִיבֻנִי; שַׂעְרֵךְ כְּעֵדֶר הָעִזִּים, שֶׁגָּלְשׁוּ מִן-הַגִּלְעָד. ו שִׁנַּיִךְ כְּעֵדֶר הָרְחֵלִים, שֶׁעָלוּ מִן-הָרַחְצָה: שֶׁכֻּלָּם, מַתְאִימוֹת, וְשַׁכֻּלָה, אֵין בָּהֶם. ז כְּפֶלַח הָרִמּוֹן רַקָּתֵךְ, מִבַּעַד לְצַמָּתֵךְ. ח שִׁשִּׁים הֵמָּה מְלָכוֹת, וּשְׁמֹנִים פִּילַגְשִׁים; וַעֲלָמוֹת, אֵין מִסְפָּר. ט אַחַת הִיא, יוֹנָתִי תַמָּתִי--אַחַת הִיא לְאִמָּהּ, בָּרָה הִיא לְיוֹלַדְתָּהּ; רָאוּהָ בָנוֹת וַיְאַשְּׁרוּהָ, מְלָכוֹת וּפִילַגְשִׁים וַיְהַלְלוּהָ. {ס} י מִי-זֹאת הַנִּשְׁקָפָה, כְּמוֹ-שָׁחַר: יָפָה כַלְּבָנָה, בָּרָה כַּחַמָּה--אֲיֻמָּה, כַּנִּדְגָּלוֹת. {ס} יא אֶל-גִּנַּת אֱגוֹז יָרַדְתִּי, לִרְאוֹת בְּאִבֵּי הַנָּחַל; לִרְאוֹת הֲפָרְחָה הַגֶּפֶן, הֵנֵצוּ הָרִמֹּנִים. יב לֹא יָדַעְתִּי--נַפְשִׁי שָׂמַתְנִי, מַרְכְּבוֹת עַמִּי נָדִיב.

וכך שני, שני חולי נפש
 

עדגיל

Well-known member
טוב מאיר עדיין לא עברתי על העיתון, אז הנה

קראתי את הפרומו שלך. חידשת לי לגבי שני האחים הדתיים, ואני עוד ריחמתי עליהם שהם לא זכו אחרי שנשביתי בקסמם כששמעתי אותם שרים את סיימון וגרפונקל. מצד שני כנראה שצדק מוקי שאמר להם שהם הולכים להופיע בחתונות, בר מצוות וכו', וגם צדק מי שאמר שהם יכולים להוציא אחלה דיסק של קאוורים. כיוון שהשאלה שבאמת נשאלה היא בשורה התחתונה לאיזה קהל יעד הם יכלו לשיר? בימי שישי הם לא היו מופיעים כמובן, ובטח הם היו מבקשים הפרדה בקהל וכדומה. אני אגב חברה במקהלה. לא פעם פונים אלינו בהצעה להופיע בערב שישי ובאירועים במקומות מרוחקים שלא בטוח שנחזור מהם לפני כניסת השבת, ונוצרת לנו בעיה כיוון שהמנצח שלנו אדם חרדי מירושלים ואז אנחנו מוותרים.
 
המשך

וכך, שני חולי נפש קובעים לכל הציבור הדתי, לבצע הדרת נשים בלי שום סיבה אמיתית, סתם כי הנשים בעיני הדתיים שוות פחות מגברים ולא צריך להתייחס אליהן יותר מאשר כאל אובייקט מיני, כובסת וטבחית. זה כל תפקידה בחיים ולזה מגדלים אותה.
והחילוניים הטיפשים, לוקחים מה שאומרים הדתיים, לא בודקים מה שהם אומרים, וגורמים נזק בשיתוף פעולה עם ההתנההלות הדתית ההזויה.

ויש בתורה המון מקומות שקובעים שהאשה ערכה פחות מאוד מערכם של הגברים בכל התחומים ובכל הגילאים (כדאי שהנשים תבננה מהיכן נובעת האפליה בשכרן היום...) למשל אפילו בתרומות ובנדרים:

א וַיְדַבֵּר יְהוָה, אֶל-מֹשֶׁה לֵּאמֹר. ב דַּבֵּר אֶל-בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וְאָמַרְתָּ אֲלֵהֶם, אִישׁ, כִּי יַפְלִא נֶדֶר--בְּעֶרְכְּךָ נְפָשֹׁת, לַיהוָה.
ג וְהָיָה עֶרְכְּךָ, הַזָּכָר, מִבֶּן עֶשְׂרִים שָׁנָה, וְעַד בֶּן-שִׁשִּׁים שָׁנָה: וְהָיָה עֶרְכְּךָ, חֲמִשִּׁים שֶׁקֶל כֶּסֶף--בְּשֶׁקֶל הַקֹּדֶשׁ. ד וְאִם-נְקֵבָה, הִוא--וְהָיָה עֶרְכְּךָ, שְׁלֹשִׁים שָׁקֶל.
ה וְאִם מִבֶּן-חָמֵשׁ שָׁנִים, וְעַד בֶּן-עֶשְׂרִים שָׁנָה--וְהָיָה עֶרְכְּךָ הַזָּכָר, עֶשְׂרִים שְׁקָלִים; וְלַנְּקֵבָה, עֲשֶׂרֶת שְׁקָלִים.
ו וְאִם מִבֶּן-חֹדֶשׁ, וְעַד בֶּן-חָמֵשׁ שָׁנִים--וְהָיָה עֶרְכְּךָ הַזָּכָר, חֲמִשָּׁה שְׁקָלִים כָּסֶף; וְלַנְּקֵבָה עֶרְכְּךָ, שְׁלֹשֶׁת שְׁקָלִים כָּסֶף.
ז וְאִם מִבֶּן-שִׁשִּׁים שָׁנָה וָמַעְלָה, אִם-זָכָר--וְהָיָה עֶרְכְּךָ, חֲמִשָּׁה עָשָׂר שָׁקֶל; וְלַנְּקֵבָה, עֲשָׂרָה שְׁקָלִים.

ולאסי עזר, אני ממליץ מאוד להיזהר. אמנם הדתיים לא מבצעים את רוב מה שכתוב בתורה אלא רק מה שמתחשק להם (מכלל 613 המצוות שהן ציוויים, רק 201 ניתנים בכלל לביצוע) , אבל אם כן יעשו, חובה עליו לשמור את נפשו היטב כי ישנם פרקים שלמים בספר ויקרא שמספרים מה הן מאות העבירות שבגינן יש להרוג את מבצע העבירה, או שכתוב להרוג או שמפורט שזה בשריפה, באבן, בתליה, בחרב ובכל דרך אפשרית.
אז שהוא אישית ייזהר מאוד, כי:

א וַיְדַבֵּר יְהוָה, אֶל-מֹשֶׁה לֵּאמֹר......יג וְאִישׁ, אֲשֶׁר יִשְׁכַּב אֶת-זָכָר מִשְׁכְּבֵי אִשָּׁה--תּוֹעֵבָה עָשׂוּ, שְׁנֵיהֶם; מוֹת יוּמָתוּ, דְּמֵיהֶם בָּם.


והפקודה מההזויות ביותר:
יב וְאִישׁ, אֲשֶׁר יִשְׁכַּב אֶת-כַּלָּתוֹ--מוֹת יוּמְתוּ, שְׁנֵיהֶם: תֶּבֶל עָשׂוּ, דְּמֵיהֶם בָּם.
 
הזילזול בנשים מוציא אותי מהכלים

הרי ראשית לכל, האשה היא השותפה של הבעל, היא לא השיפחה שלו וזה מה שלא מקבלים כל הדתיים וגם חלק מהחילונים.
גם שעסקתי תקופה קצרה בחקירות מע"ק (עבירות קלות) תמיד הזדעזעתי מחדש לראות גברים שהיכו את נשותיהם או שהתייחסו אליהן כשפחות, בעיני זאת שיא השיפלות שיכול מישהו להתנהג כך.

למה ביקשתי העברה לחקירות ב' (פשעים) ?
לא יכולתי להשלים עם העובדה שהרוב המוחלט של הנשים המוכות, נהגו לחזור לתחנה אחרי יומים שלושה, ולבטל את התלונה (ברור לי שזה בלחץ של הבעל או המשפחה), וכל שיכנועיי לא הצליחו, אפילו לא פעם אחת.
וזה תיסכל אותי מאוד.

אספר לכם שאף אחד לא שומע:
כשכתבי את קורות חי, אשתי צחקה והילדים אצלנו עם הנכדים כי הזנתי אותם לקבל עותקים מהספר, וכששאלו למה היא צחקה ?
היא סיפרה להם שביום שהכרנו (אני הייתי קצין-ממשל בחופשה מהבסיס בשארם-א-שייח) יצאנו בערב למועדון "ברברים" למי שמכיר (מועדון ג'ז) ובאותו ערב היא הודתה שהתאהבה בי ממבט ראשון, אני נדהמתי כי כך חשתי גם אני , ובאותו מעמד באמצע הריקוד הצעתי לה נישואין והיא הסכימה ומאז (מזה 44 שנים) השיר שלנו הוא השיר שנוגן באותו רגע:"אי נבר ליב יו" (לעולך לא אעזוב אותך) ויש לי עד היום תקליט זעיר שקיבלתי ממנהל הלהקה עם השיר הזה.
שתבינו: הנשיקה הראשונה שלנו היתה אחרי שהצעתי לה נישואים והיא הסכימה, וביום שהכרנו לראשונה.....

ולמרות שההתחלה היתה קשה כי היינו עניים מאוד ונולדו הילדים וחיינו מהלוואה להלוואה, גם אם היו לנו ויכוחים (מעולם לא מריבות) מעולם לא השתמשנו במילים מכוערות, לא קיללנו, ובטח ובטח שלא עלה בדמיוני אפילו להרים יד על אשתי.
כשאשתי צריכה כסף, (היא לא מסתדרת עם טכנולוגיה) היא מעולם לא מבקשת סכום מסויים, אלא אומרת שהיא צריכה כסף. אני לא חושב פעמיים ונותן לה את הארנק, ואף פעם לא שואל כמה היא לקחה, היא אשתי/שותפתי לחיים ואני סומך עליה באופן המעשי ביותר.
לפעמים קורה שמי מאיתנו קצת נסחף במשהו, אבל זה בחלט טבעי, והמצחיק שהיום כששנינו גימלאים, אנחנו יכולים להרשות לעצמנו, אבל לא יוצאים מפרופורציה.
אז מול זה, לשמוע על מישהו שמכה את אשתו או מתנהג אליה כאל שפחה, זה היה מזעזע אותי בכל פעם מחדש.

בעיני, האשה היא מרכז הבית, האשה היא האמא של כל המשפחה (לפעמים גם של הבעל...) איך שלא תביטו בזה, האשה היא הציר המרכזי שסביבו נע הבית והמשפחה. וכך זה צריך להיות.

כשהתחלתי להתעמק בתורה באופן רציני לקראת כתיבת הספר שלי :"התנ"ך כתוב עברית שכל אחד מבין", הרי כחילוני מעולם לא התעמקתי בתורה, והנה אני מגלה המון דברים, כמה רשע יש בספרים הללו רשע עד אין קץ, והנה אפילו בספר היחידי שיש בו שירה יפה ביותר, הופכים את היופי לכיעור.

בכלל בתורה, ובאופן כללי בדת, האשה היא בסך הכל כלי שרת לגברים (ובעולם החרדי היא שפחה של בעלה ושל הבנים שלה) והיא הנפש פחותת הערך ביותר בבית, אבל הדתיים משקרים במצח נחושה ומרמים את כל החילוניים הטיפשים שלא מבינים בתורה, ומספרים שהם דווקא נותנים כבוד לנשים שלהם ותמיד יביאו לדוגמא את המשפט : כָּל-כְּבוּדָּה בַת-מֶלֶךְ פְּנִימָה. טוענים שהם נותנים כבוד לאשה כמו למלכה, אבל שתהיה ספונה בביתה.

זהו שקר מוחלט, שקר גמור שהם המציאו כלפי החילוניים, ומי שיקרא את הפסוקים מלפני ואחרי יבין שהמשמעות היא אחרת לגמרי:
יג וּבַת-צֹר: בְּמִנְחָה, פָּנַיִךְ יְחַלּוּ--עֲשִׁירֵי עָם.
יד כָּל-כְּבוּדָּה בַת-מֶלֶךְ פְּנִימָה; מִמִּשְׁבְּצוֹת זָהָב לְבוּשָׁהּ.
טו לִרְקָמוֹת, תּוּבַל לַמֶּלֶךְ: בְּתוּלוֹת אַחֲרֶיהָ, רֵעוֹתֶיהָ--מוּבָאוֹת לָךְ.
טז תּוּבַלְנָה, בִּשְׂמָחֹת וָגִיל; תְּבֹאֶינָה, בְּהֵיכַל מֶלֶךְ.

מדובר בבת מלך צור השבויה שמובאת עם כל הכבודה (רכוש) שלה ובעיקר מצעים (כך זה מוסבר במקום אחר בתנ"ך) , והיא עם כל הרכוש מובלת למלך (כמנחה,מתנה).
לא מדובר בכלל בבת-ישראל, והם משקרים לכולם.
 

עדגיל

Well-known member
אגב, כששאלתי את המנצח שלנו איך הוא שומע

מקהלה מעורבת, ואיך הוא שומע סולניות וכו', הוא ענה לי שהרב שלו הבין שמדובר בעיקר מקצועו ואומנותו ובמקור פרנסתו היחיד, ולכן הוא התיר לו להמשיך לנצח על מקהלות משום שזו "מצווה גדולה להיות בשמחה ולעשות שמחה לכל איש ואיש". אגב, המנצח הוא חוזב"ת (חוזר בתשובה) בדיוק כמו שני האחים גת, ומאז היותו בן 5 הוא מנגן בפסנתר.
 
לזה קוראים:"עשה לך רב".

וכך כל רב יכול לבצע פרשנות משלו, ולא רק רב, יש לי רשימה שלמה של כל מיני אנשים שמרשים לעצמם לפרש איך שהם רוצים.

לכן, הפרשנויות הן בלתי הגיוניות ואי אפשר להתנהל על פיהן, ולכן גם לא יכולה לקום עיר על טהרת החרדים, כיוון שאין בתורה שום כללים לניהול עצמאי של חיים מוניציפליים.
ראה תקדים בית שמש שנאמר במפורש שבלי כספי המיסים של החילוניים אין אפשרות לנהל עיר על טהרת החרדים (הערים החרדיות הן חיות מתרומות מחו"ל ומקיצבאות של החילונים).

בכלל יש סתירה מוחלטת בין הטענה של החרדים שהתורה הוא ספר קדוש, לבין העובדה שכל דרדק מרשה לעצמו לפרש אותה כרצונו.
 
כתבה היום בוואלה , קראו מה כותב הבלש

שהוא בעצמו חרדי, על החרדים המגעילים!
פרויקט סופשנה: הבלש החרדי שחושף את מה שהמגזר מסתיר

מאת: יקי אדמקר, מערכת וואלה!

יום חמישי, 26 בדצמבר 2013, 16:00

סמים, עבירות מין, הימורים ובגידות הם חלק מרשימה שבהם מטפל משרד חקירות חרדי. "אם מישהו חשב שההבדל בינינו לבין הגויים גדול, טעה". וואלה! יהדות מגלה כמה רחוק הלכנו השנה
 

EFFE 7

New member
אני מאוד אהבתי את האחים גת - אולם לאחר

ששמעתי כי הם יוצאים בכל פעם שאשה שרה
על הבמה והם אמורים לשמוע אותה - הלך עליהם.

שמעתי הרצאה של רב בקשר לפירושים של התורה
ולאחר ההרצאה הבנתי מה עושים החבר'ה בישיבות
פשוט קוראים פסוק ומתחילים להתפלסף, לברבר,
לתת פירושים. למה מה יש אי אפשר לקבל את הכתוב
כמו שהוא, זה יחסוך להם זמן ויוכלו להקדישו לעבודה מפרנסת.

אני מדי פעם מצ'פרת את נכדתי כתוספת למשכורת העלובה
שלה בצבא. היא אומרת: סבתא למה בחור ישיבה שלא משרת
צריך לקבל סכום מאוד גבוה ואני מקבלת רק כ-400-450 שקל.

מדינה מדרדרת.

שבת נעימה
אפי
 
יש שם ידוע לדיונים בישיבות

הם מתווכחים על "מה עושים בביצה שלא נולדה בערב חג".

כל ההתפלספות הזו יש לה רק מטרה אחת והיא להחזיק בכמה שיותר עבדים בורים ועמי ארצות עבור הרבנים (אפילו את המקצוע הנחות ביותר של חוטבי עצים ושואבי מים אי אפשר להחיל עליהם, כי הם מסרבים לעשות זאת, ויש להם חוצפה לדרוש (ולקבל) כל מה שהם רוצים, עובדה - נותנים להם החילונים הטיפשים שמלככים להם למרות שאין להם כח אלקטוראלי והם שונאים את המדינה ומסרבים לשרת בצבא. פשוט בוגדים שמסתתרים בישיבות.

גם אשתי התאכזבה מהאחים גת. זו פשוט דו-פרצופיות, ונסיון להיכנס לעוד נישה חילונית ולפעול להשליט עליה את ההתנהלות המכוערת החרדית.
כמי שאמון על חקירות פשעים, חשדתי בהם מלכתחילה, והידיעה על התנהגותם רק אישרה זאת.

כן, גם אנחנו מצ'פרים את הנכדה החיילת, וכל תלוש שאני מקבל כשי לחג מהמשטרה או מאירגון השוטרים וכדומה, הולך ישר אליה.
 
למעלה