הטיסה בוטלה? השיטות של חברות התעופה לא לעזור לכם

לאונידס

Active member
הטיסה בוטלה? השיטות של חברות התעופה לא לעזור לכם

מתוך גלובס
אני מקווה שכשירווח הציבור יזכור ויתגמל את חברות התעופה בהתאם לשירות שמקבל עכשיו - לטוב ולרע
 

dudi4321

Member
מריפרוף בטיסות שהמשיכו,

לציין את טורקיש, ישראייר, איזיג'ט, ריינאיר. גם ראיתי את המטוסים בעינים ועשה לי טוב בלב, זמנית.
נראה לי אל על זה מאפייה, טיסות ממומנות ע"י מפרסמים ואנשים נדיבים שמביאים את החברים שלהם. פרט לטיסות המיוחדות שהחזירו תיירים שנתקעו בסוף העולם.
זו ההרגשה שלי, מבוססת על עובדות מעטות שחוויתי בעצמי.
 

לאונידס

Active member
4 טיסות החילוץ של אל על לפרו היו על חשבון כל מיני גורמים

המטיילים שילמו עבור טיסות החילוץ מיעדים אחרים, למשל מחיר כרטיס מחלקת תיירים מאוסטרליה היה 1555$.
גם ישראייר הוציאה טיסות חילוץ ואפילו סוכנות נסיעות אמסלם הוציאה טיסת חילוץ.

כל מיני מדינות הוציאו טיסות חילוץ כמו לופטהנזה לגרמנים LOT לפולנים איזיג'ט לבריטים וכו', לא ייחודי לישראל.
 

YosMan1

New member
אלעל מסרבים להחזיר את הכסף על טיסות שבוטלו בטענה שאין להם

כוח אדם לטפל בהחזרים.
גם לטיסות שבוטלו עי לקוחות לפני שבועיים לפי חוק הגנת הצרכן הם מסרבים להחזיר את הכסף באותה הטענה.
זה על גבול הפלילי מה שהם עושים.
ניתן גם להוציא נגדם התראה לפני פירוק בגלל סרובם להחזיר לאנשים כסף שאינו במחלוקת.
מענין מי יהיה עורך הדין הראשון שירים את הכפפה בעניין.
 

לאונידס

Active member
יש לאל על כל כך הרבה כוח אדם מיותר שהם הוציאו רבים לחל"ת

כך שאני לא יודע אם ההתנהלות פלילית, אבל התירוץ הוא עלבון לאינטליגנציה.
מוציאים את מרבית העובדים לחופשה ללא תשלום ואז אומרים שאין להם מספיק עובדים.....
&nbsp
ליונייטד היתה לפחות את היושרה לכתוב שהם לא מחזירים כסף כי אם הם יחזירו לא תהיה יונייטד, לפחות אמרו את האמת שיונייטד לוקחת לעצמה הלוואה מהלקוחות בלי לבקש את הסכמתם ללא ריבית וללא הצמדה. שערורייתי אבל לפחות אומרים את האמת.
&nbsp
יש חברות שמציעות או החזר של 100% מהכסף ששולם או זיכוי בערך של 120% לשימוש בתאריך מאוחר יותר, לבחירת הלקוח. זו נראית לי ההתנהלות ההוגנת ביותר.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
התנהגות שונה של חברות תעופה וסוכני נסיעות
קראתי בפורומים אחרים שהוחזר לאנשים כסף בלי בעיה על טיסות ועל דברים אחרים. בעיקר לא נפגעו אלו שהזמינו בבוקינג או דומיהם מלון עם אפשרות לביטול ברגע אחרון. אבל לא לכולם היה מזל כזה. המחירים עכשיו לטיסות ספטמבר-אוקטובר ממש מפתים אבל אני חוששת שהקורונה לא תעזוב אותנו כל כך מהר ואני לא בטוחה שמטוס זה המקום שהייתי רוצה להיות בו אם וירוס הקורונה אמנם נחלש אבל טרם מוגר. אולי אשנה את דעתי בעתיד כי בסך הכל לפני 5 שבועות עוד הייתי בלונדון (איזה כיף להזכר בזה עכשיו) . היו זמנים.....
 

dudi4321

Member
לונדון

את באמת יכולה לקרוא לזה "ברגע האחרון". ולמזלך.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
 

אספרסו2

New member
בגרמניה החליטו

לא להחזיר הכסף.
כל מי שרכש כרטיסי טיסה לפני השמונה במרץ יקבל זיכוי,כל זאת במטרה לעזור לחברות התעופה לא להתמוטט.
מזל שלי שעוד לא הזמנתי כרטיסים לאמריקורונה,תוכנן במקור לקיץ.
 

YosMan1

New member
מזאת אומרת "החליטו" אי אפשר להחליט כזה דבר בלי להעביר חוק

בפרלמנט.
אף אחד אחר לא מוסמך לתת רשות לגוף מסחרי שלא לשלם כסף שהוא חייב ללקוחות שלו.
 

אספרסו2

New member
לא נכנסתי לעובי הקורה

אבל הם נותנים זיכוי שאפשר לנצל עד סוף 2021.
יש חוק חירום שהועבר בפרלמנט ועכשיו פקידי המדינה משתעשעים עם התקנות המתבקשות כראות עינייהם,כך שסביר שזה כבר מעוגן בתקנה כלשהיא.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
אצל הגרמנים? העם הכבד והאיטי הפקידים משתעשעים? Never
אני בטוחה שהפקידים כבר השתמשו במילים הארוכות שלהם והבלתי אפשרויות להגייה וניסחו משהו מעורפל, ארוך ומשעמם. אבל אין לי ספק שיש סימוכין להליך הזה אחרת הם לא היו מאפשרים זאת.
 

אספרסו2

New member
לא תאמיני

באיזו מהירות ויעילות הם מתפקדים בשעת חירום.כולם נרתמים למשימה לאומית.
 

אספרסו2

New member
אצלכם יותר יעילים

לא מפסיקים לדווח כאן על הטכנולוגיה בישראל שנרתמה לצורך עצירת התפשטות המגיפה ולא לשלילה.
 

אספרסו2

New member
נראה לך שמרקל היתה מסתדרת אצלכם?

לא מספיק שיש מכסה גם הסיר צריך להתאים.
 
למעלה