הטיפול בתאונות הדרכים.

הטיפול בתאונות הדרכים.

הנושא: איך לטפל בתאונות בדרכים, מאת-יוסי קרמר. התאונות בדרכים מתרחשות, נכון להיום, כיוון שאין ביכולתנו להבין איך למנוע אותם! נוכל למנוע את תאונות הדרכים, רק אם נבין שאנחנו צרכים סדר תודעתי חדש! עם סדר תודעתי חדש, נוכל לעשות סדר בדרכים! ללא שני המרכיבים הנזכרים מעלה, ימשיכו אנשים להיפצע ולמות! האם הכסף הוא שיקול בהגנה ושמירה על חיינו? התשובה היא לא!!! כשהכול יהיה בחינם וכול אחד יתרום את חלקו לקהילה ללא תמורה כספית נוכל לשפר את רמת חיינו בכול התחומים, כולל תחבורה. 1.עלינו לתכנן ולייצר רכבים איטיים יותר, רכבים ממוגנים יותר, מפגיעות כלשהם ומפגיעות כתוצאה מתאונה. 2. מומלץ חבישת קסדה, בזמן הנסיעה ברכב. 3. כול הנוסעים ברכב פרטי חייבים להיחגר, עם חגורת בטיחות. 4. הפרדה, עם בטון מזוין, בין שני כיווני הנסיעה המנוגדים בכול הכבישים. 5. הפרדה, עם בטון מזוין, בין הכביש וצידי הדרך בכול הכבישים. 6. להזיז או להוריד, את כול העמודים למיניהם והעצים, מצידי הדרכים ומאמצע הנתיבים המנוגדים. 7. לבטל את פניית הפרסה, לרכבים ולבנות מעבר לכיוון הנגדי, תת קרקעי או על קרקעי. 8. להוריד את כול שלטי הפרסום, מצידי הדרכים שמבלבלים את הנהגים. 9. לבטל ולהוריד, את כול התמרורים, שכמעט וכול הנהגים לא זוכרים אותם ובמקומם לשים שלטים בכתב יד ברור ולא שלטים מצוירים, כדי שאפשר יהיה לקרוא ולהבין. 10. הפרדה, עם בטון מזוין, בין המדרכה לכביש, כדי למנוע פגיעה בהולכי רגל ע"י רכבים. 11. ביטול, מעברי החצייה להולכי רגל בכבישים ובניית מעברים, תת קרקעיים או על קרקעיים. 12. ביטול, כול הרמזורים והצמתים ובניית מעברים, תת קרקעיים או על קרקעיים. 13. בניית מקומות מנוחה, שירותים ותקשורת, במרחק סביר אחד מהשני, לצידי הדרך. 14. בזמן הנהיגה, יש לסגור פלאפונים, רדיו, טלביזיות, מכשירי קשר ולהתרכז בנסיעה בלבד. 15. הנהג, חייב להימנע משיחה או ויכוחים כלשהם, ולהתרכז בנהיגה בלבד. 16. ביטול, מעברי החצייה להולכי רגל, דרך מסילות הרכבת ובניית מעברים, תת קרקעיים או על קרקעיים. 17. ביטול, מעברי החצייה לרכבים, דרך מסילות הרכבת ובניית מעברים, תת קרקעיים או על קרקעיים. 18. הפרדה, עם בטון מזוין, בין פסי הרכבת לכביש. 19. חגירת, חגורת בטיחות, בכול אמצעי התחבורה הציבורית. 20. תאורת לילה, חובה בכול הכבישים. 21. שדות תעופה, חייבים להיות, במקומות מבודדים ולא במקומות מיושבים באנשים. 22. על המטוסים, להימנע מלעבור, מעל מקומות מיושבים באנשים. 23. תחבורה ציבורית, חייבת לעבוד שבעה ימים בשבוע וכך ימנעו אנשים ובמיוחד הילדים שמבלים בימי שישי ושבת, מלנסוע ברכבם הפרטי. 25. לאופנוענים ולרוכבי אופניים אסור להם לעלות על הכביש. 26. יש להסדיר לאופנוענים ולרוכבי אופניים מקום מיוחד שיוכלו לרכב שם ולא על הכביש וחייב שיהיה להם את כול אמצעי המיגון. 27. רכב כבד, משאיות, צרכים לנוע בכבישים בשעות הלילה, כאשר התנועה בכביש דלילה ובכך הם לא יסכנו, רכבים אחרים{סידור זמני}. 28. יש, להסדיר מסלולי מרוץ, לכול ענפי הרכב המוטורי, כדי שלא יתחרו על הכבישים. 29. האם, סלילת הכביש כאן נעשית בשיטה הכי טובה בעולם? ואם לא למה? 30. הנסיעה בדרכים, מטרתה להביא אותנו ממקום למקום בבטחה! ולכן, הנסיעה בדרכים היא לא לשם הנאה או כול ריגוש אחר! 31. נסיעה תחת השפעה של, מחלה או אלכוהול, סמים, תרופות, סיגריות או אכילה ושתייה בזמן הנסיעה, אסורה. 32. הגבלת מהירות, המכוניות והרכבות. 33. בקרת פיקוח, על כול ענפי התחבורה, כדי שיהיה סדר וביטחון. 34. תהליך לימוד, התיאוריה, הנהיגה וצבירת הניסיון בנהיגה, צריך להיות מעמיק יותר וארוך יותר, ללא כול לחץ שהוא ובעיקר לא לחץ כלכלי וזמן. 35. במקרה שהנהג\ת טועים, יש להסביר להם את הטעות שעשו, בסבלנות ולא להשתמש בשיטת הענשה שגורמת לנהגים להיות אסרטיביים ולא להבין את מהות הטעות שעשו. עד שנגיע לעידן חדש עם סדר חדש שבו בני האנוש ייסעו ברכבם באמצעות בקרה ושליטה על ידי בקרים. כול הסעיפים המוזכרים מעלה, צרכים להתבצע, אך ורק מתוך הבנה ורצון ולא מתוך כפיה או הענשה.
 

be_roo

New member
אפשר לסכם הכל בסעיף אחד:

אם אין מכוניות אין תאונות.
 

isra533

New member
מה לדעתך צריך לעשות היום

לא תכנית ל10 שנים כי בעו 10-20 שנה כבר יהיו רכבים עם מערכות בקרה ולא תהינה תאונות. התכנית שלך לא מעשית כי רובה בנויה על השקעות ענק בתשתיות וגם אז הדבר לא יבטיח נהיגה בטוחה. אתה מדבר על אוטופיה כאשר הבטיחות בכביש תלויה ברצון הטוב של כל אחד מאתנו. הדבר נכון וגם הגישה היום דומה לגישה שלך אלה בהבדל של ענישה כאשר הרצון הטוב לא קיים. לא מספיק לנהוג לפי החוקים הקיימים כיוון שלצערי יש יותר מדי מקרים של הפרות החוק (ולפעמים זה כל אחד מאתנו), ולכן במצב הנתון צריך ללמוד איך לנהוג בצורה בטוחה למרות הפרות החוק, למרות שמבחינת החוק מגיע לנו זכות קדימה אבל הנהג האחר החליט אחרת, למרות שמגיע לנו לעבור את הצומת באור ירוק אבל הנהג האחר החליט שהוא יכול לעבור באור אדום ועוד הרבה "למרות" אותם להכיר להיות מודעים אליהם וללמוד להתנהג כדי להבטיח נהיגה בטוחה. כל ההשקעות בתשתית אותן אתה מציע מיותרות וצריך רק להחליט לא להיות שותפים בתאונה. הדברים פשוטים, הם בידיים של כל אחד מאתנו ובעיקר הדבר ניתן לביצוע בכל רגע שתחליט. אני כבר החלטתי.
 
מה המטרה היום?

אני שומע כל הזמן להילחם ולהילחם בתאונות, למה להילחם אם אפשר לטפל בתאונות, פשוט מאד וזה רק עניין אחד של גישה. כל ניסיון ללא תוכנית מקיפה עם מטרה מוגדרת מהתחלה, זה מצב שלהחמיר מצב קיים. כל עוד, נכון להיום צריך כסף והכל מושטת על אינטרסים כספים, קשה לי לכתוב לך שיקרה משהו. בנושא קפיטליזם דעתי היא לעבוד בחינם ולקבל בחינם וליצור בחינם ולהתפתח וללמוד בחינם וכך ניהיה בריאים יותר ובטוחים יותר עד אז, כנראה שנספור את המתים ונטפל בפצועים. ככל שנבין מהר יותר נציל חיים ולא יהיה צורך לטפל בפצועים.
 
אז מה?

מדינת ארצות הברית דוגמה בשבילי. הבעיה שאנחנו תלויים במשטר שאני לא לוקח ממנו דוגמה, ללמוד מניסיונם של האמריקים כן, אבל לא דוגמה, בעיקר לא בתחום הקפיטליזם.
 

Sea Urchin

New member
אז מה? הם לא ממשו מסיבות שלדעתי כבר פורטו

פה בפורום ובפורום תאונות דרכים גם כן. האמריקאים הם אלה שמימשו חלקית חלק מהרעיונות שלך לגבי בניית מפלצות הבטון הידועות ככבישים ומחלפים (עם הפרדות של בטון מזויין בין נתיבים). אתה חושב שפה על כדור הארץ תהיה לך גישה לכל המשאבים הדרושים כמו שטחים למחצבות ומפעלי ייצור בטון, ודלקים ושמנים עבור כל הצמ"ה הדרוש? אם כן, אני לא רוצה לתאר לעצמי את הפלנטה אחרי שתממש רעיונותיך.
 
אני מסכים שעדיף שלא.

אבל מה לעשות שנהגים מאבדים שליטה ועוברים למסלולים נגדים וגם דורסים הולכי רגל ולא רק במעברי חציה ויש פקקים ארוכים שמזהמים את האויר והקרקע ומי השתיה ועוד....
 
למעלה