הטיפול בתאונות הדרכים.
הנושא: איך לטפל בתאונות בדרכים, מאת-יוסי קרמר. התאונות בדרכים מתרחשות, נכון להיום, כיוון שאין ביכולתנו להבין איך למנוע אותם! נוכל למנוע את תאונות הדרכים, רק אם נבין שאנחנו צרכים סדר תודעתי חדש! עם סדר תודעתי חדש, נוכל לעשות סדר בדרכים! ללא שני המרכיבים הנזכרים מעלה, ימשיכו אנשים להיפצע ולמות! האם הכסף הוא שיקול בהגנה ושמירה על חיינו? התשובה היא לא!!! כשהכול יהיה בחינם וכול אחד יתרום את חלקו לקהילה ללא תמורה כספית נוכל לשפר את רמת חיינו בכול התחומים, כולל תחבורה. 1.עלינו לתכנן ולייצר רכבים איטיים יותר, רכבים ממוגנים יותר, מפגיעות כלשהם ומפגיעות כתוצאה מתאונה. 2. מומלץ חבישת קסדה, בזמן הנסיעה ברכב. 3. כול הנוסעים ברכב פרטי חייבים להיחגר, עם חגורת בטיחות. 4. הפרדה, עם בטון מזוין, בין שני כיווני הנסיעה המנוגדים בכול הכבישים. 5. הפרדה, עם בטון מזוין, בין הכביש וצידי הדרך בכול הכבישים. 6. להזיז או להוריד, את כול העמודים למיניהם והעצים, מצידי הדרכים ומאמצע הנתיבים המנוגדים. 7. לבטל את פניית הפרסה, לרכבים ולבנות מעבר לכיוון הנגדי, תת קרקעי או על קרקעי. 8. להוריד את כול שלטי הפרסום, מצידי הדרכים שמבלבלים את הנהגים. 9. לבטל ולהוריד, את כול התמרורים, שכמעט וכול הנהגים לא זוכרים אותם ובמקומם לשים שלטים בכתב יד ברור ולא שלטים מצוירים, כדי שאפשר יהיה לקרוא ולהבין. 10. הפרדה, עם בטון מזוין, בין המדרכה לכביש, כדי למנוע פגיעה בהולכי רגל ע"י רכבים. 11. ביטול, מעברי החצייה להולכי רגל בכבישים ובניית מעברים, תת קרקעיים או על קרקעיים. 12. ביטול, כול הרמזורים והצמתים ובניית מעברים, תת קרקעיים או על קרקעיים. 13. בניית מקומות מנוחה, שירותים ותקשורת, במרחק סביר אחד מהשני, לצידי הדרך. 14. בזמן הנהיגה, יש לסגור פלאפונים, רדיו, טלביזיות, מכשירי קשר ולהתרכז בנסיעה בלבד. 15. הנהג, חייב להימנע משיחה או ויכוחים כלשהם, ולהתרכז בנהיגה בלבד. 16. ביטול, מעברי החצייה להולכי רגל, דרך מסילות הרכבת ובניית מעברים, תת קרקעיים או על קרקעיים. 17. ביטול, מעברי החצייה לרכבים, דרך מסילות הרכבת ובניית מעברים, תת קרקעיים או על קרקעיים. 18. הפרדה, עם בטון מזוין, בין פסי הרכבת לכביש. 19. חגירת, חגורת בטיחות, בכול אמצעי התחבורה הציבורית. 20. תאורת לילה, חובה בכול הכבישים. 21. שדות תעופה, חייבים להיות, במקומות מבודדים ולא במקומות מיושבים באנשים. 22. על המטוסים, להימנע מלעבור, מעל מקומות מיושבים באנשים. 23. תחבורה ציבורית, חייבת לעבוד שבעה ימים בשבוע וכך ימנעו אנשים ובמיוחד הילדים שמבלים בימי שישי ושבת, מלנסוע ברכבם הפרטי. 25. לאופנוענים ולרוכבי אופניים אסור להם לעלות על הכביש. 26. יש להסדיר לאופנוענים ולרוכבי אופניים מקום מיוחד שיוכלו לרכב שם ולא על הכביש וחייב שיהיה להם את כול אמצעי המיגון. 27. רכב כבד, משאיות, צרכים לנוע בכבישים בשעות הלילה, כאשר התנועה בכביש דלילה ובכך הם לא יסכנו, רכבים אחרים{סידור זמני}. 28. יש, להסדיר מסלולי מרוץ, לכול ענפי הרכב המוטורי, כדי שלא יתחרו על הכבישים. 29. האם, סלילת הכביש כאן נעשית בשיטה הכי טובה בעולם? ואם לא למה? 30. הנסיעה בדרכים, מטרתה להביא אותנו ממקום למקום בבטחה! ולכן, הנסיעה בדרכים היא לא לשם הנאה או כול ריגוש אחר! 31. נסיעה תחת השפעה של, מחלה או אלכוהול, סמים, תרופות, סיגריות או אכילה ושתייה בזמן הנסיעה, אסורה. 32. הגבלת מהירות, המכוניות והרכבות. 33. בקרת פיקוח, על כול ענפי התחבורה, כדי שיהיה סדר וביטחון. 34. תהליך לימוד, התיאוריה, הנהיגה וצבירת הניסיון בנהיגה, צריך להיות מעמיק יותר וארוך יותר, ללא כול לחץ שהוא ובעיקר לא לחץ כלכלי וזמן. 35. במקרה שהנהג\ת טועים, יש להסביר להם את הטעות שעשו, בסבלנות ולא להשתמש בשיטת הענשה שגורמת לנהגים להיות אסרטיביים ולא להבין את מהות הטעות שעשו. עד שנגיע לעידן חדש עם סדר חדש שבו בני האנוש ייסעו ברכבם באמצעות בקרה ושליטה על ידי בקרים. כול הסעיפים המוזכרים מעלה, צרכים להתבצע, אך ורק מתוך הבנה ורצון ולא מתוך כפיה או הענשה.
הנושא: איך לטפל בתאונות בדרכים, מאת-יוסי קרמר. התאונות בדרכים מתרחשות, נכון להיום, כיוון שאין ביכולתנו להבין איך למנוע אותם! נוכל למנוע את תאונות הדרכים, רק אם נבין שאנחנו צרכים סדר תודעתי חדש! עם סדר תודעתי חדש, נוכל לעשות סדר בדרכים! ללא שני המרכיבים הנזכרים מעלה, ימשיכו אנשים להיפצע ולמות! האם הכסף הוא שיקול בהגנה ושמירה על חיינו? התשובה היא לא!!! כשהכול יהיה בחינם וכול אחד יתרום את חלקו לקהילה ללא תמורה כספית נוכל לשפר את רמת חיינו בכול התחומים, כולל תחבורה. 1.עלינו לתכנן ולייצר רכבים איטיים יותר, רכבים ממוגנים יותר, מפגיעות כלשהם ומפגיעות כתוצאה מתאונה. 2. מומלץ חבישת קסדה, בזמן הנסיעה ברכב. 3. כול הנוסעים ברכב פרטי חייבים להיחגר, עם חגורת בטיחות. 4. הפרדה, עם בטון מזוין, בין שני כיווני הנסיעה המנוגדים בכול הכבישים. 5. הפרדה, עם בטון מזוין, בין הכביש וצידי הדרך בכול הכבישים. 6. להזיז או להוריד, את כול העמודים למיניהם והעצים, מצידי הדרכים ומאמצע הנתיבים המנוגדים. 7. לבטל את פניית הפרסה, לרכבים ולבנות מעבר לכיוון הנגדי, תת קרקעי או על קרקעי. 8. להוריד את כול שלטי הפרסום, מצידי הדרכים שמבלבלים את הנהגים. 9. לבטל ולהוריד, את כול התמרורים, שכמעט וכול הנהגים לא זוכרים אותם ובמקומם לשים שלטים בכתב יד ברור ולא שלטים מצוירים, כדי שאפשר יהיה לקרוא ולהבין. 10. הפרדה, עם בטון מזוין, בין המדרכה לכביש, כדי למנוע פגיעה בהולכי רגל ע"י רכבים. 11. ביטול, מעברי החצייה להולכי רגל בכבישים ובניית מעברים, תת קרקעיים או על קרקעיים. 12. ביטול, כול הרמזורים והצמתים ובניית מעברים, תת קרקעיים או על קרקעיים. 13. בניית מקומות מנוחה, שירותים ותקשורת, במרחק סביר אחד מהשני, לצידי הדרך. 14. בזמן הנהיגה, יש לסגור פלאפונים, רדיו, טלביזיות, מכשירי קשר ולהתרכז בנסיעה בלבד. 15. הנהג, חייב להימנע משיחה או ויכוחים כלשהם, ולהתרכז בנהיגה בלבד. 16. ביטול, מעברי החצייה להולכי רגל, דרך מסילות הרכבת ובניית מעברים, תת קרקעיים או על קרקעיים. 17. ביטול, מעברי החצייה לרכבים, דרך מסילות הרכבת ובניית מעברים, תת קרקעיים או על קרקעיים. 18. הפרדה, עם בטון מזוין, בין פסי הרכבת לכביש. 19. חגירת, חגורת בטיחות, בכול אמצעי התחבורה הציבורית. 20. תאורת לילה, חובה בכול הכבישים. 21. שדות תעופה, חייבים להיות, במקומות מבודדים ולא במקומות מיושבים באנשים. 22. על המטוסים, להימנע מלעבור, מעל מקומות מיושבים באנשים. 23. תחבורה ציבורית, חייבת לעבוד שבעה ימים בשבוע וכך ימנעו אנשים ובמיוחד הילדים שמבלים בימי שישי ושבת, מלנסוע ברכבם הפרטי. 25. לאופנוענים ולרוכבי אופניים אסור להם לעלות על הכביש. 26. יש להסדיר לאופנוענים ולרוכבי אופניים מקום מיוחד שיוכלו לרכב שם ולא על הכביש וחייב שיהיה להם את כול אמצעי המיגון. 27. רכב כבד, משאיות, צרכים לנוע בכבישים בשעות הלילה, כאשר התנועה בכביש דלילה ובכך הם לא יסכנו, רכבים אחרים{סידור זמני}. 28. יש, להסדיר מסלולי מרוץ, לכול ענפי הרכב המוטורי, כדי שלא יתחרו על הכבישים. 29. האם, סלילת הכביש כאן נעשית בשיטה הכי טובה בעולם? ואם לא למה? 30. הנסיעה בדרכים, מטרתה להביא אותנו ממקום למקום בבטחה! ולכן, הנסיעה בדרכים היא לא לשם הנאה או כול ריגוש אחר! 31. נסיעה תחת השפעה של, מחלה או אלכוהול, סמים, תרופות, סיגריות או אכילה ושתייה בזמן הנסיעה, אסורה. 32. הגבלת מהירות, המכוניות והרכבות. 33. בקרת פיקוח, על כול ענפי התחבורה, כדי שיהיה סדר וביטחון. 34. תהליך לימוד, התיאוריה, הנהיגה וצבירת הניסיון בנהיגה, צריך להיות מעמיק יותר וארוך יותר, ללא כול לחץ שהוא ובעיקר לא לחץ כלכלי וזמן. 35. במקרה שהנהג\ת טועים, יש להסביר להם את הטעות שעשו, בסבלנות ולא להשתמש בשיטת הענשה שגורמת לנהגים להיות אסרטיביים ולא להבין את מהות הטעות שעשו. עד שנגיע לעידן חדש עם סדר חדש שבו בני האנוש ייסעו ברכבם באמצעות בקרה ושליטה על ידי בקרים. כול הסעיפים המוזכרים מעלה, צרכים להתבצע, אך ורק מתוך הבנה ורצון ולא מתוך כפיה או הענשה.