לטוס עם שגב ברעם
New member
"הטיפ" המקצועי של שגב ברעם
רקע - אני שב ומעלה "טיפ" נוסף למעוניינים ולקהל הטייסים. אני מזכיר לכם שכל הטיפים מרוכזים באופן מסודר ב :
1. אתר הבית של אבי הרטמן "מבט על" http://www.mabat-al.com/2015/06/16/הטיפ-של-שגב-נחיתה-קצרה/
וזו ההזדמנות להודות לו מקרב לב על העצות, הליווי והאכסניה
2. אני מקווה שבהמשך הטיפים ירוכזו גם באתר העמותה ותודה לאחראיים אשר יאפשרו זאת.
בהצלחה,
שגב
הטיפ מקצועי 2/2015
הנושא : נחיתה קצרה.
רקע : לעיתים, מסיבות שונות, אנו מגיעים למקום שבו עלינו לנחות "קצר".
סרט המחשה מצורף.
הבעיה : אורך המקום בו אנו אמורים לנחות אינו מאפשר לנו הסעה ארוכה אחרי ה"נגיעה".
תיאור :
בהגיענו לגובה של 2-3 מטר לפני ה"נגיעה", ממש ברגע בו אנו בדרך כלל, מתחילים את הפלייר במקביל להורדת המצערת, נבצע דימום מלא של הכלי (סגירת המגנטו), ונעביר את הידיים אל המייתרים בדיוק כפי שאנו עושים בעת נחיתת חירום.
נתחיל ב"הצפה"/פלייר על ידיי שמוש במלוא מנעד מדרך הרגל ונוסיף לו על ידי שימוש הידיים בברקסים עד "חניקת" המצנח במלואו וירידתו אל מאחורי הכלי אל הקרקע.
לסיכום :
השתדלו לתרגל את הנחיתה כאשר אינכם מפריעים לסובבים אתכם.
תכננו מראש את פעולותיכם והגדירו מראש יעד גיאוגרפי סופי לעצירה מוחלטת.
לתשומת ליבכם, איחור בתזמון הפלייר המואץ שמוסבר לעיל יכול להעמיס על מרכב הכלי ואף עשוי לגרום לנזק במשככים ו/או בצירי הגלגלים.
https://www.youtube.com/watch?v=QQhJ2dmbIaY
רקע - אני שב ומעלה "טיפ" נוסף למעוניינים ולקהל הטייסים. אני מזכיר לכם שכל הטיפים מרוכזים באופן מסודר ב :
1. אתר הבית של אבי הרטמן "מבט על" http://www.mabat-al.com/2015/06/16/הטיפ-של-שגב-נחיתה-קצרה/
וזו ההזדמנות להודות לו מקרב לב על העצות, הליווי והאכסניה
![](http://timg.co.il/f/Emo13.gif)
2. אני מקווה שבהמשך הטיפים ירוכזו גם באתר העמותה ותודה לאחראיים אשר יאפשרו זאת.
בהצלחה,
שגב
הטיפ מקצועי 2/2015
הנושא : נחיתה קצרה.
רקע : לעיתים, מסיבות שונות, אנו מגיעים למקום שבו עלינו לנחות "קצר".
סרט המחשה מצורף.
הבעיה : אורך המקום בו אנו אמורים לנחות אינו מאפשר לנו הסעה ארוכה אחרי ה"נגיעה".
תיאור :
בהגיענו לגובה של 2-3 מטר לפני ה"נגיעה", ממש ברגע בו אנו בדרך כלל, מתחילים את הפלייר במקביל להורדת המצערת, נבצע דימום מלא של הכלי (סגירת המגנטו), ונעביר את הידיים אל המייתרים בדיוק כפי שאנו עושים בעת נחיתת חירום.
נתחיל ב"הצפה"/פלייר על ידיי שמוש במלוא מנעד מדרך הרגל ונוסיף לו על ידי שימוש הידיים בברקסים עד "חניקת" המצנח במלואו וירידתו אל מאחורי הכלי אל הקרקע.
לסיכום :
השתדלו לתרגל את הנחיתה כאשר אינכם מפריעים לסובבים אתכם.
תכננו מראש את פעולותיכם והגדירו מראש יעד גיאוגרפי סופי לעצירה מוחלטת.
לתשומת ליבכם, איחור בתזמון הפלייר המואץ שמוסבר לעיל יכול להעמיס על מרכב הכלי ואף עשוי לגרום לנזק במשככים ו/או בצירי הגלגלים.
https://www.youtube.com/watch?v=QQhJ2dmbIaY