קרדיט תמונה: אתר ש.ע.ן אספקה טכנית
כמה הייתם משלמים בעבור תמונה של פיקאסו או בעבור מנה יוקרתית במסעדת מישלן? סביר להניח שהייתם מסכימים להיפרד מסכומי כסף לא קטנים, בעיקר בגלל שאתם לוקחים בחשבון את חומרי הגלם וכלי העבודה האיכותיים שכל אמן עובד איתם, אז למה שלא נעניק את אותו יחס לכלים שהופכים את עולם הבנייה למה שהוא?
גם העוסקים בבנייה, שיפוצים ותחזוקה של מבנים שונים יודעים ששום פרויקט לא יוכל להצליח אם הם לא ישתמשו בכלים ובחומרים הטובים ביותר למשימה – וזהו בדיוק הייעוד של חברת ש.ע.ן – אספקה טכנית.
החברה שמביאה את הטכנולוגיה לכל לקוח
״כבר משנות השמונים החברה שלנו מצליחה לייצר קשר בלתי נפרד בין עולם הבנייה לבין הטכנולוגיה, אבל עדיין אנחנו נתקלים בלא מעט לגלוג כלפי התחום שלנו״ סיפרו לנו מטעם החברה. ״ישנם לא מעט אנשי מקצוע שמעדיפים להישאר עם השיטות הישנות ואומרים שהעובדים שלהם עובדים יותר טוב עם הידיים, אך מהר מאוד הם מגלים שמי שלא יודע כיצד להשתמש בטכנולוגיה לטובתו – פשוט נשאר מאחור.״כשביקשנו לשמוע סיפור אמיתי על לקוח כזה, החברה החליטה לשתף אותנו באירוע שקרה להם לפני שנים רבות עם לקוח מאזור הצפון: ״מדובר באיש מקצוע מנוסה שבעבר קיבל מאיתנו מספר רב של הצעות של מחיר אך בסופו של דבר לא ביצע רכישה, ויום אחד הוא הגיע אלינו וביצע רכישה בסכום של כ-30,000 שקלים בתוך חמש דקות! היינו די המומים ושאלנו אותו מה הוביל אותו לקנות את המכונה הפעם, אבל התשובה שלו הייתה די פשוטה.
אותו לקוח סיפר לנו שהוא עוסק בתחום שיפוץ ובנייה של וילות בצפון כבר למעלה מעשרים שנה, אך בשנים האחרונות הגיעו לאזור מספר מתחרים חזקים שמצליחים לבצע עבודות במהירות ובאיכות גבוהה בעזרת המוצרים שלנו, כך שהוא הבין שבשביל להציל את העסק הוא חייב להצטייד במכשור הטוב ביותר. לשמחתנו, מאז ועד היום מדובר בלקוח קבוע שלנו והצליח לבסס את העסק שלו.״
מהמסכים אל החיים האמיתיים
נראה שבדור של היום, כמעט כל אחד יכול לעסוק בעבודות שיפוצים. הגישה לחומרי לימוד ולחומרים עצמם היא קלה מאי פעם, אבל מדובר באשליה בלבד. בבסיס הרעיון העסקי של החברה עומד הרצון להעניק לאנשי המקצוע, שהם הלקוחות שלה, להביא את כל הטוב והטכנולוגיה שהם רואים בסרטונים ברשת אל לקוחות הקצה. לפעמים התוצרים בסרטונים נראים טוב מדי בכדי שנאמין שהם אמיתיים, אבל אפשר לעשות אותם כשמקבלים את הליווי הנכון.מדובר בפורמט ראשוני שלא נראה כמותו בישראל, חברה מקצועית שמקדישה את עצמה לטובת חיזוק ארגז הכלים המקצועיים של לקוחותיה בתחום הבניין. בשיחה שלנו עם חברת שען שמענו כי למרות שהם חברת ציוד לבנייה ובניין, המטרה העיקרית שלהם היא לא למכור מוצרים לאנשי מקצוע, אלא להעניק להם את הידע הנכון והמדויק ביותר בשוק. ה״אני מאמין״ שלהם נסוב סביב העובדה שמי שרוצה להיות קבלן איטום מקצועי ואיכותי, חייב להגיע אליהם ולהבין כיצד התשתיות והפעולות הבסיסיות ביותר צריכות להתבצע בכדי להגיע להצלחה. נדרשים מעט מאוד כלים בכדי להגיע להצלחה בתחום, כל מה שצריך זה לפתוח את הראש לטיפים ולטכנולוגיה שבסופו של דבר – באה בכדי לעזור לנו.
מוצרים מתקדמים שלא נראו כמותם
אחד הדברים שגורמים לחברת שען לבלוט מעל המתחרים הוא ההשקעה שלהם במוצרים ובחומרים שהם מציעים למכירה. הקשרים שלהם עם יצרנים מובילים ברחבי העולם מובילים לכך שיש לא מעט חומרים מיוחדים שאפשר למצוא רק אצלם, כמו הפוליאוראה חמה בהתזה. ״את הפוליאוראה אולי אפשר למצוא במגוון רחב של חנויות״ סיפרו לנו מטעם ״שען״, ״אך טכנולוגית ההתזה הופכת אותו לאחד ממוצרי האיטום החזקים ביותר בעולם.״ בכדי שקבלנים ואנשי מקצוע בישראל יוכל להשתמש בחומר המתקדם הזה, החברה מציע ליווי מקיף שיאפשר להם להתחיל ולבצע עבודות כבר מהרגע שהם יוצאים מהחנות.מוצר מסקרן נוסף שהחברה מייבאת ממש בימים אלו היישר מאיטליה הרחוקה הוא הטרצו ביציקה, חומר מיוחד שמאפשר לאטום רצפות טרצו מיוחדות בעיצוב אישי ובמינימום מאמץ. החומר האיטלקי מורכב משילוב ייחודי של שלושה חומרים: שפיצים של שיש, פולימר מינירלי ואבקה ייעודית. במהלך תהליך הרכישה, הלקוח יכול לבחור את סוג האבן שעליה הוא עתיד לעבוד ואת גוון האיטום הרצוי עבורו, כך שהלקוח שלו יכול להנות ממשטח חלק בעל מראה מבריק ויוקרתי.
״חשוב לנו מאוד שאנשים ידעו שכשאנחנו מביאים את עצמנו עד ללקוח – זה לא רק דיבורים באוויר״ שיתפו אותנו. ״סוכן מטעמנו מגיע לכל לקוח ולקוח, עובר איתו על המוצרים שהוא רכש ויסביר לו כיצד לבצע את העבודה, כך שהליווי המקצועי שלנו ממשיך גם הרבה אחרי שהלקוח עובר את פתח החנות.״
ידע שמועבר מדור לדור
מי שקונה היום מוצר או חומר עבודה מ״שען״ לא יוצא רק עם הדברים שהוא קנה, אלא הוא מקבל את כל מה שמגיע מעבר לו. ״במקרים רבים אנחנו פוגשים לקוחות שקונים את המכונות המתקדמות ביותר או את החומרים החזקים ביותר – אבל הם לא באמת יודעים איך להשתמש בהם״ סיפרו לנו מ״שען״. ״בגלל זה אנחנו קצת שונים בנוף, לא מתעסקים במוצרים סטנדרטיים אלא אנחנו רוצים להעניק פתרון בעיות ייחודי שיושב על הנישה הספציפית הזו. מי שרוצה לקחת את העבודה שלו לסטנדרטים של המאה ה-22 חייב לדעת להקשיב לבעלי ניסיון.״שלושים וחמש שנות הניסיון של החברה הפכו אותה למובילה בתחומה, וכיום היא עושה צעדים אקטיביים בכדי להעביר את הידע הזה אל הדור הבא. לצד התערוכה הקבועה שהחברה מציגה מדי שנה ב״אקספו״, בעתיד הקרוב מאוד בעלי המקצוע וקהל הלקוחות שלהם יוכלו להנות מימי עיון וסדנאות מקצועיות שיתקיימו מטעם החברה. במהלך הסמינרים המקצועיים יוכלו יזמים, קבלני בנייה, בנאים, אנשי שיפוצים וכל מי שקשורים לתחום לדעת כיצד להפוך את עבודתם ליעילה יותר בכל התחומים.