הטעיית לקוחות בקניון ערים

m a a y a n 2 0

New member
הטעיית לקוחות בקניון ערים

היי, המקרה המעצבן קרה אתמול, אמנם לא לי אבל למישהי קרובה אלי (טוב, נו- אחותי) וחשוב לי לידע כמה שיותר אנשים. תודה! שיעור בלשון ושיווק בחנות מנגו בקניון ערים בתאריך 12.1 נכנסתי לחנות "מנגו" בקניון ערים בכפר-סבא כאשר ראיתי קולב בודד ויחיד במרכז החנות ומעליו שלט בו רשום "מכנס 69.99", מהקולב שלפתי זוג במידתי ולאחר מדידה ניגשתי לקופה לשלם ולהפתעתי ביקשה המוכרת 99.99 ₪. כששאלתי אותה על פשר העניין היא אמרה "אה, השלט זה על הזוג הראשון בקולב. מה שאת לקחת זה מכנס אחר" "אבל זה היה על אותו קולב שמעליו היה רשום 69.99" "חכי רגע. אני אקרא למנהל החנות". ואז המנהל הגיע- אחד מוטי ביטון, שכנראה חי ע"פ המוטו שההגנה הכי טובה היא התקפה והכריז עלי כבר במשפטו השני כ"קטנונית" ואמר שהוא מאוד "אוהב" לקוחות כמוני. חשוב לי לציין כי במהלך כל השהות שלי בחנות לא הרמתי את קולי לרגע ואף הייתי די חייכנית ואדיבה כלפיו וכלפי המוכרת בקופה. מוטי ביטון התחיל להסתבך בתירוצים שלו והרשו לי לצטט ישירות מהשיחה: -"על הקולב יש סוג אחד שעולה 69 ושני שעולה 99- את לקחת את היקר" -"אבל לא רשום על השלט "החל מ-69.99" ולא מצוין מס' דגם שלגביו תקפה ההנחה ואין שום סימון לגבי המכנס השני- רק שלט אחד מעל הקולב עליו הוא תלוי עליו כתוב "מכנס 69.99". בגלל זה רשום מכנס אם התכוונו לכמה סוגי מכנסיים היינו רושמים מכנסיים. מכנס זה מכנס." -"אז זוהי טעות שלי שלא עשיתי הבחנה בין מכנס למכנסיים? ואתה לא מסכים שמדובר כאן בהטעייה?" כאן כבר ממש יכולתי לראות את הגלגלים במוח של מוטי ביטון פועלים בניסיון למצוא תירוץ הולם - "זה שיווק. מה לעשות". -"זה לא שיווק. זאת תרמית" -"לא לא. מכנס זה מכנס. את מתקטננת על שלט. תפני לשירות לקוחות. תפני לאריק בן זינו, המנהל של מנגו". אז בסדר, אני אפנה לשירות לקוחות, אני אפנה לאריק בן זינו (אותו אני מכירה בדרך עקיפה) אבל שימו לב, קונים וקונות יקרים: לחנויות הטעיית לקוחות והסתמכות על זה שבקופה הוא יבלע מחיר יקר משהובטח לו על המדף בשקט-זה מכניס הרבה הרבה כסף. תעמדו על זכויותיכם כצרכנים ואל תכבדו חנויות שלא מכבדות אתכם!.
 
כל כך מסכימה ומוסיפה!

פנו לשירות הלקוחות, תתלוננו בפני המנהלים על נותני שירות חצופים. תראי איך הם ירוצו על 4 אחר כך, לא שזה יעזור להם כי עם שירות כזה אני לא הייתי מכניסה את רגליי לשם יותר. ולאותו מנהל חצוף- מי ששם אותך למנהל אידיוט, אם חשבת שתרגיע לקוחה ע"י המילה "קטנונית" טעית בגדול, ובשביל 30 שקלים הבדל הפסדת בטוח 2 לקוחות ובנוסף את כל אלו שיפנימו את המסר ויפסיקו לקנות. מדהים איך אין תודעת שירות בארץ.
 

m a a y a n 2 0

New member
../images/Emo140.gif תודה! אני לא סומכת על

שירות הלקוחות שלהם. ארגון ששם אנשים כדוגמת מוטי ביטון לנהל את חנותם לא סביר שישוש לכבד פניית לקוחות ללא התערבות תקשורתית כלשהיא (והרי נאמר- הדג מסריח מהראש).
 

m a a y a n 2 0

New member
../images/Emo26.gifעדכון../images/Emo36.gif

התקשרו משירות הלקוחות והודיעו כי יערכו בירור עם המנהל החצוף (וההזוי למדי) והציעו לה להגיע ולקנות את המכנס במחיר שנרשם : 69.99. הם אמורים לעדכן שנית לגבי תוצאות הבירור. בכל מקרה- הלקח נותר בעינו וחבל מאוד שמנהל החנות הציג התנהגות כל כך מבזה ומגעילה כלפי לקוחה שהעזה לבקש את זכותה ע"פ חוק.
 

m a a y a n 2 0

New member
זה בדיוק מה שאני אמרתי ../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

על חוצפה כזאת לא הייתי ממהרת לקנות שם שוב..
 
למעלה