דברי כפירה
מאמר מעניין לקריאה, אבל אני תמיד מתייחס למאמרים כאלה בחשדנות. אחרי שתי פסקאות, הבנתי ש-MSG נותן אפקט של "אומאמי". אבל כך גם כל הטכניקות הידועות של המטבח האיטלקי, הצרפתי, היפני והסיני (ובטח גם ההודי, אבל להזכיר אותו כנראה לא מקדם את המסעדה האמורה במאמר). אני בהחלט מסכים עם הדוגמאות שמוזכרות בכתבה לדרך שבה אפשר לשפר טעמם של מאכלים (לפחות עם אותו חלק שניסיתי). אבל אני סבור שמטרת הכתבה הינה קידום מכירות של מסעדת קונספט, אולי אפילו רגילה למדי, שהשיווק שלה מבוסס על "אומאמי" ועל השליטה של השף ב"אומאמי" (במקום להגיד שהוא שולט בטכניקות בישול ידועות ומוכרות). בוא נראה אם הצלחתי לעורר מהומה בדברי הכפירה שלי. בכל מקרה תודה על המאמר. נראה לי שכדאי להוסיף אותו לרשימת הקישורים שלנו.