הטרדה דיבור לא מכבד ונסיון הטעיה מחברת אינטרנ
הנני לקוח של חברת הוט אינטרנט.
אני מנוי אלהם לחבילה שבזמנו הציעו לי הכוללת תשתית שלהם וספק 012.(כל העסקה נסגרה מולם. לפני שנה בערך)
לפני כמה ימים מתקשרת אלי נציגה שלהם ומציעה לי להליף את 012 ב014. אני שואל אותה למה והיא אומרת לי שכל הלקוחות שלהם עוברים עכשיו.
אני אומר לה שאני לא מעונין לעבור.
הנציגה: 014 זה אינטרנט הרבה יותר טוב בלי ההתנתקויות שיש ב012 (אני מחובר ל012 במשך שנה מעולם לא היו התנתקויות) האם זה לא לשון הרע כלפי 012? ונסיון הטעיה כלפי?
אני: אוקי מה יוצא לי מלעבור אני מקבל איזשהי הנחה?
הנציגה: לא
אני: אז אם לא יוצא לי מזה שום דבר אני לא מעונין לעבור.
הנציגה (בטון תקיף ועצבני ): כאן זה לא שוק הכרמל וגם אם הייתה לי חבילה ב 60 ש"ח לא הייתי נותנת לך עכשיו.
אני: למה? העלבתי אותך? ותוך שהיא נכנסת לי לדברים אני הולך להתנתק מהוט ולהתלונן עליך.
הנציגה: טוב טוב ביי מותק ביי.
אני החלטתי שהפעם אני לא מבליג ומעצבן אותי שבאמצע היום מתקשרת אלי איזה נציגה ומטרידה אותי ומדברת אלי לא יפה.
התקשרתי להוט וסיפרתי להם על המקרה הם אמרו שזה חמור מאוד והציעו לי לפצות אותי בערוצי טלויזיה להורים שלי (לי אין טלויזיה)
אני החלטתי שהפעם זה לא מספק אותי והייתי רוצה לדעת אם יש לי עילה לתביעה קטנה.
כמו כן אתקש ל012 לספר להם מה נציגים של הוט אומרים על האינטרנט שלהם.
הייתי רוצה לקבל מהם התנצלות ופיצוי כספי.
ככה מגיעים לצדק חברתי לא עוד דברי שקר למטרות שיווק.
הנני לקוח של חברת הוט אינטרנט.
אני מנוי אלהם לחבילה שבזמנו הציעו לי הכוללת תשתית שלהם וספק 012.(כל העסקה נסגרה מולם. לפני שנה בערך)
לפני כמה ימים מתקשרת אלי נציגה שלהם ומציעה לי להליף את 012 ב014. אני שואל אותה למה והיא אומרת לי שכל הלקוחות שלהם עוברים עכשיו.
אני אומר לה שאני לא מעונין לעבור.
הנציגה: 014 זה אינטרנט הרבה יותר טוב בלי ההתנתקויות שיש ב012 (אני מחובר ל012 במשך שנה מעולם לא היו התנתקויות) האם זה לא לשון הרע כלפי 012? ונסיון הטעיה כלפי?
אני: אוקי מה יוצא לי מלעבור אני מקבל איזשהי הנחה?
הנציגה: לא
אני: אז אם לא יוצא לי מזה שום דבר אני לא מעונין לעבור.
הנציגה (בטון תקיף ועצבני ): כאן זה לא שוק הכרמל וגם אם הייתה לי חבילה ב 60 ש"ח לא הייתי נותנת לך עכשיו.
אני: למה? העלבתי אותך? ותוך שהיא נכנסת לי לדברים אני הולך להתנתק מהוט ולהתלונן עליך.
הנציגה: טוב טוב ביי מותק ביי.
אני החלטתי שהפעם אני לא מבליג ומעצבן אותי שבאמצע היום מתקשרת אלי איזה נציגה ומטרידה אותי ומדברת אלי לא יפה.
התקשרתי להוט וסיפרתי להם על המקרה הם אמרו שזה חמור מאוד והציעו לי לפצות אותי בערוצי טלויזיה להורים שלי (לי אין טלויזיה)
אני החלטתי שהפעם זה לא מספק אותי והייתי רוצה לדעת אם יש לי עילה לתביעה קטנה.
כמו כן אתקש ל012 לספר להם מה נציגים של הוט אומרים על האינטרנט שלהם.
הייתי רוצה לקבל מהם התנצלות ופיצוי כספי.
ככה מגיעים לצדק חברתי לא עוד דברי שקר למטרות שיווק.