הטרדות חוזרות מצד חברה עסקית מסוימת. יש קייס?

הטרדות חוזרות מצד חברה עסקית מסוימת. יש קייס?

אני סובל מחברה מסוימת שמציעה לי כל הזמן את השירותים שלה. אני אמרתי להם שאני לא מעוניין בשירות שלהם וביקשתי לא להתקשר אליי שוב. שלחתי פנייה למועצה לצרכנות, הם פנו לחברה. החברה טענה בכתב שהסירה את הטלפון שלי מהרשימה שלהם. בנוסף, הגשתי תלונה במשטרה על הטרדות. בנוסף, שלחתי מכתב בדואר רשום לחברה הזאת שלא יציקו לי שוב. היום הם התקשרו שוב! אני פשוט לא יכול כבר! האם כדאי גם הפעם להגיש תלונה נוספת במשטרה?
האם זה קייס בשביל תביעת פיצויים? האם יש המלצה על עורך דין מהתחום הזה? תודה רבה לכל העונים.
 
כן, התביעה צריכה להיות שילוב של

חוק התקשורת (בזק ושידורים), ושל חוק הגנת הפרטיות. ניתן פסק דין יפה בנושא הזה ממש לא מזמן.
&nbsp
בתביעה קטנה נוספת (תק 22635-12-14) נפסק: "ודוק, אך מובן הוא, כי לא כל פניית "טלמרקטינג", מחברה המספקת שירות זה או אחר, לנמען שלו היא מבקשת לספק את השירות, עולה כדי פגיעה בפרטיות או הטרדה האסורות בחוק. ואולם, פניות טלפוניות, חוזרות ונשנות, מטעם הספק, לנמען שלו מוצע השירות, כאשר אותו נמען מציין, פעם אחר פעם, בפני הפונים אליו, כי הדבר גורם לו לטרדה, ומבקש להפסיק זאת, כפי שארע במקרה הנוכחי, עולות כדי פגיעה בפרטיות והטרדה כאמור".
&nbsp
קח בחשבון שזו לא תביעה מאוד פשוטה (משפטית).
 
למעלה