הטרדות טלפוניות מצד נציגי מכירות ב"הוט"
שלום רב לחברי הפורום,
לפני כשנה וחצי התנתקתי מ"הוט". החזרתי את הממיר, לא היה כל חוב. מאז ועד היום
מטרידים אותי שוב ושוב בשיחות טלפוניות ובמסרונים בהצעות לחבילות מטעם "הוט". פניתי לשירות
לקוחות יותר מעשר פעמים, דיברתי עם המנהלים שם, ביזבזתי שעות עם נציגים אטומי שכל ואטומי לב, כל פעם מבטיחים לי שתוך 48 שעות ייפסקו ההטרדות ובכל זאת
כל פעם ממשיכים. המנוי הוא בכלל על שם אבי ז"ל. אין גבול לנבזות ולחרפה ולבושה, פשוט מנוולים חסרי לב, אטומים, בריונים, מפגרים. צר לי לומר זאת. אבל ההתנהלות שלהם היא פשוט מחפירה ואווילית. יש לי אפילו מכתב בו הם מבטיחים שתוך 48 יסירו אותי מהתפוצה שלהם, ובכל זאת
זה לא נפסק. פניתי למועצה לצרכנות לפני כחצי שנה, הם פנו אל "הוט" ושום דבר לא עזר. בעמוד ה"פייסבוק" של
הוט אני ראיתי שהבעייה הזו היא של אלפי אנשים. מספיק אם תכנסו ל - https://www.facebook.com/hot.net.il
ותראו בעצמכם.
שאלתי היא: אני לא מבין מה הסיבה לבריונות הזו. האם הם באמת כל כך טיפשים ומפגרים ולא מבינים שאם הם ממשיכים
להטריד לקוח שעזב, הוא לא ירצה להתחבר בעתיד? לא חבל להם על בזבוז הזמן של נציגי המכירות (שכנראה מקבלים שכר מינימום) או שהמצב שם הוא כל כך קשה שהם כבר נעשו אדישים ?
מה לעשות ? האם הגשת תביעה בבית משפט לתביעות קטנות תעזור?
בברכה
דן שמשוני
שלום רב לחברי הפורום,
לפני כשנה וחצי התנתקתי מ"הוט". החזרתי את הממיר, לא היה כל חוב. מאז ועד היום
מטרידים אותי שוב ושוב בשיחות טלפוניות ובמסרונים בהצעות לחבילות מטעם "הוט". פניתי לשירות
לקוחות יותר מעשר פעמים, דיברתי עם המנהלים שם, ביזבזתי שעות עם נציגים אטומי שכל ואטומי לב, כל פעם מבטיחים לי שתוך 48 שעות ייפסקו ההטרדות ובכל זאת
כל פעם ממשיכים. המנוי הוא בכלל על שם אבי ז"ל. אין גבול לנבזות ולחרפה ולבושה, פשוט מנוולים חסרי לב, אטומים, בריונים, מפגרים. צר לי לומר זאת. אבל ההתנהלות שלהם היא פשוט מחפירה ואווילית. יש לי אפילו מכתב בו הם מבטיחים שתוך 48 יסירו אותי מהתפוצה שלהם, ובכל זאת
זה לא נפסק. פניתי למועצה לצרכנות לפני כחצי שנה, הם פנו אל "הוט" ושום דבר לא עזר. בעמוד ה"פייסבוק" של
הוט אני ראיתי שהבעייה הזו היא של אלפי אנשים. מספיק אם תכנסו ל - https://www.facebook.com/hot.net.il
ותראו בעצמכם.
שאלתי היא: אני לא מבין מה הסיבה לבריונות הזו. האם הם באמת כל כך טיפשים ומפגרים ולא מבינים שאם הם ממשיכים
להטריד לקוח שעזב, הוא לא ירצה להתחבר בעתיד? לא חבל להם על בזבוז הזמן של נציגי המכירות (שכנראה מקבלים שכר מינימום) או שהמצב שם הוא כל כך קשה שהם כבר נעשו אדישים ?
מה לעשות ? האם הגשת תביעה בבית משפט לתביעות קטנות תעזור?
בברכה
דן שמשוני