הטרנדים החדשים לשנת 2016 בעיצוב שמלות כלה

הטרנדים החדשים לשנת 2016 בעיצוב שמלות כלה


שנת 2016 כבר בפתח, החתונות לשנה הקרובה כבר בשלבים של הכנות ולמי שמתחתנת בקרוב ישנה עבודת תחקיר רצינית – לראות מה הולך להתחדש בשמלות כלה לשנת 2016 ומה אפשר וכדאי לשמר מקולקציית שמלות הכלה שחלפה.
אז מה חדש בתחום שמלות כלה 2016? כמו בכל אופנה, גם התחרות משתנות ומתחדשות משנה לשנה. השנה התחרות מעניינות ומגוונות בשילובי חרוזים ורקמות, הבדים מהן נתפרות השמלות כלה הינם בדים נשפכים ותפירת שמלות כלה עם דגש על תפירה איכותית – זה החדשנות לשנת 2016 בשמלות כלה אצלי בסלון כלות בראשון לציון.
כמעצבת שמלות כלה אני שמה דגש על מבנה שמלה מחמיא בגזרת השמלת כלה, הבדים נתפרים כמחטבים, שילובי כתפיות תחרה מעניינות, במידה ומתאים לכלה – ליצור גב פתוח ומיוחד והכי חשוב - הרבה עניין בשמלת כלה.

באופן כללי - אופנה בשמלות כלה זה מאוד יצירתי, טרנדי ומעניין – אך לדעתי, בסופו של דבר - אין כלה שדומה לכלה אחרת ולכן, למרות טרנדים אופנתיים של שמלות כלה - לא ניתן להכתיב לכל הכלות לדבוק בה-באופנה החדשה שהרי האופי של הכלה ומבנה הגוף שלה שונה מכלה אחת לכלה אחרת, הסגנון והטעם שונים בבואה לבחור את שמלת הכלה ולכן יש להתחשב בכל הגורמים הללו כדי ליצור מראה שיספק את הכלה וידגיש את הנתונים הטבעיים שלה. כל אלו במטרה ליצור את המראה המושלם- ספציפית לאותה כלה.
תחרות מרהיבות, רקמות בעבודות יד, שילובי בדים מעניינים ותפירה איכותית – זו הבשורה שלי לשנת 2016 בעיצובי שמלות הכלה.

שיהיה במזל טוב ובהצלחה.

 
למעלה