לא יודע מי חסם פורום שלם כי כך וכך... למרות שאני פה שנים לא
מעט.
אשר לאגדות נס הרים שהפקת מן הגורן ומן היקב. מעולם לא דיברתי על חיסכון בהורדת הילוכים. זה שקר או בעיית זיכרון או סתם פייקניוז.
אפילו ה"מורה" שאינו אופנוען (הבנת הנקרא), שאינו בדיוק נמנה על מוקיריי, לא יצליח להביא לך את האמירה הזו.
כן אמרתי, שבסיבוב נתון, ככול שאני מגיע אליו מהר יותר, ההילוך שאני מכין לביצוע הסיבוב ל פ נ י כניסה לסיבוב, נ מ ו ך יו ת ר! למה? כי כיוון שאני לעולם איני משתמש בבלם הקדמי במהלך הסיבוב עצמו (אין סוף סיבות לכך), בהילוך נמוך, נוח מאד לבלום מעט את האופנוע אם ממש רוצים, פשוט ע"י הורדת הגז מעט והעזרות בבלימת המנוע, מה שאינו מזקיף את האופנוע, ב נ י ג ו ד מוחלט למה שעושה ה ב ל ם ה ק י ד מ י, אם בולמים בהטייה.
אגב, ממש לא מפתיע, שידידינו במוטו ג'י פי, מבצעים את הסיבובים הכי חדים, ....בהילוך הראשון. איך אתה מסביר את זה?
כך שהזכרונות שלך, רלוונטיים בדיוק כמו הקשר של דבריך בסיפא שלך, להצדקת דבריו של הקשקשן ההוא.