היגוי שונה בהרכבה

SYM SYM

New member
היגוי שונה בהרכבה

שלום לכולם לפני מספר ימים סיימתי את ההרצה עם הג'וירייד 150 שלי... אז הלכתי לי שמח וטוב לב לאסוף את חברתי שתחנוך את המושב האחורי עכשיו, שמתי לב שכשאני מרכיב ההיגוי מרגיש קשה יותר למרות שמבחינה הגיונית המשקל שהתווסף מאחורה אמור להוריד מהאחיזה של הגלגל הקדמי לא?? אשמח להסברים... אהה ועוד 2 דברים: 1. חברה שלי לא שמנה
(50 ק"ג +-) והיא תהרוג אותי אם היא תדע שפרסמתי נתונים באינטרנט
אבל הכל למען המדע.. 2. רציתי להוסיף שהג'וירייד שלי לאחר ההרצה (1030 ק"מ) סוגר בישורת 120 קמ"ש שמרגישים אמיתיים רציתי לדעת אם זה סביר?? או אולי מהיר
או אולי איטי ??
תודה SYM
 

אהוד א1

New member
אז ככה:

כשאתה רוכב לבד ,עקב משקלך הבולמים נסגרים מעט.כאשר אתה מרכיב הבולמים,גם הקדמי וגם האחורי,נסגרים יותר.השינויים הללו משפיעים על גיאומטריית ההיגוי שלך.ככל שהמתלה הקדמי יותר סגור ה"אורך"(מצטער,ברח לי המושג הטכני...) מתקצר.כתוצאה מכך נהיה לך היגוי יותר כבד.
 

טופי

New member
המהלך של השביטל בין

ישיבה לעמידה. שביטל "האורך" היה העורך של מוטו בתחילת שנות ה90, ודבר העורך נקרא דבר האורך כי הוא וואחד טוויל.
 

טופי

New member
טיפ קטן

יש הבדל גדול אם המורכב מחזיק בידיות ליד הזנב (או משהו דומה באזור) לבין שם ידיים על המיכל (אם יש) או מחבק (או מחבקת כמובן) אני אישית מעדיף ששמים ידיים על המיכל, למרות שזה משאיר טביעות אצבעות. תנסה ותווכח. ההודעה כתובה בלשו זכר אך מתייחסת לכל הזנים ולכל המינים.
 

טופי

New member
מנסיוני

עם קטנוע, אני הרגשתי הבדל בין שהיו שמים את הידיים על הסבל, לבין כשהיו שמים את היידים מסביבי או מחזיקי במעיל.
 
למעלה